Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

    Oorspronkelijk geplaatst door vanwasan Bekijk bericht
    Hier dan EINDELIJK wat foto's van mijn Iphoto7-boek.



    Euh geen reacties? Zal nog eens de moeite doen

    Comment


    • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

      Oorspronkelijk geplaatst door vanwasan Bekijk bericht
      Euh geen reacties? Zal nog eens de moeite doen
      tis nochtans net deze review waardoor we een apple boekje aan t samenstellen zijn. Software is gewoon een stuk handiger dan die van photobuch. Als de prijs werkelijk te hoog uitkomt gaan we alsnog naar een ander uitwijken. We zijn namelijk van plan om van al onze verre reizen fotoboeken te maken.

      Edit: apple bleek te duur en te weinig mogelijkheden qua bladspiegel. Nadat we een volledig boekje hadden ontworpen hebben we datzelfde eens met fotobuch gedaan. En hoewel de interface niet erg duidelijk is (dat duits helpt er ook niet aan!) krijg je t snel in de vingers. Dit wordt dit een mooier en goedkoper boekje. Scheelt ook als je er graag een stuk of 12 wil laten drukken
      Last edited by Mingh; 26 februari 2008, 07:56.
      http://www.effieweg.tk

      Comment


      • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

        Oorspronkelijk geplaatst door Mingh Bekijk bericht
        tis nochtans net deze review waardoor we een apple boekje aan t samenstellen zijn. Software is gewoon een stuk handiger dan die van photobuch. Als de prijs werkelijk te hoog uitkomt gaan we alsnog naar een ander uitwijken. We zijn namelijk van plan om van al onze verre reizen fotoboeken te maken.

        Edit: apple bleek te duur en te weinig mogelijkheden qua bladspiegel. Nadat we een volledig boekje hadden ontworpen hebben we datzelfde eens met fotobuch gedaan. En hoewel de interface niet erg duidelijk is (dat duits helpt er ook niet aan!) krijg je t snel in de vingers. Dit wordt dit een mooier en goedkoper boekje. Scheelt ook als je er graag een stuk of 12 wil laten drukken
        Ik zit ook met het dilemma, heb nog 1000 reisfoto's en ik wil ook een boek maken, verkies via Iphoto, maar dit gaat heel duur zijn en ge weet ni direct hoeveel 't gaat kosten, eerst boekje samenstellen en dan dé verrassing...... duh.
        Dus mss toch eens photobuch proberen in mijn beste duits ....... ook voor mac he?

        Comment


        • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

          Oorspronkelijk geplaatst door vanwasan Bekijk bericht
          Ik zit ook met het dilemma, heb nog 1000 reisfoto's en ik wil ook een boek maken, verkies via Iphoto, maar dit gaat heel duur zijn en ge weet ni direct hoeveel 't gaat kosten, eerst boekje samenstellen en dan dé verrassing...... duh.
          Voor iphoto maak gewoon eens een voorbeeld met een x aantal lege bladzijden, en ga dan door naar je bestelling (hij zal wel zeggen dat alle blz niet gevuld zijn, maar gewoon verder gaan), dan heb je direct een idee wat een boek van een bepaalde dikte gaat kosten.

          mvg

          Comment


          • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

            Vandaag eerst boek ontvangen via Fotobuch.de.
            Mijn bevindingen:
            - degelijke kaft
            - goede klantenservice
            - prima software met veel mogelijkheden
            - helaas kwaliteit foto's minder (ruis + te donker)

            Ik denk dat ik nu maar eens colormailer ga proberen.
            www.digitalclickx.com

            Comment


            • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

              Oorspronkelijk geplaatst door pieterjan Bekijk bericht
              Vandaag eerst boek ontvangen via Fotobuch.de.
              Mijn bevindingen:
              - degelijke kaft
              - goede klantenservice
              - prima software met veel mogelijkheden
              - helaas kwaliteit foto's minder (ruis + te donker)

              Ik denk dat ik nu maar eens colormailer ga proberen.
              Over de kwaliteit: in hoeverre ben je zeker dat het aan fotobuch ligt? Ruis in de foto's lijkt me eerder de ruis te zijn die reeds aanwezig was in de foto, ik heb een afdrukcentrale toch nog geen ruis weten toevoegen? En als de foto's te donker zijn, zou het kunnen dat de originelen te donker waren (werk je op een gecalibreerd scherm?)

              Dit is geen persoonlijke aanval hoor, ik probeer me op dit moment zelf ook een oordeel te vellen over fotobuch alvorens een bestelling te plaatsen, en vraag me daarom af bij een aantal reacties in deze thread inhoeverre de afdrukcentrale dan wel de gebruikers het resultaat beinvloeden.
              Groeten, David

              Comment


              • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                Idd, foto's blijven persoonlijk. Sommigen vinden ze goed, andere dan weer niet.

                Ik probeer toch eens bij colormailer. Eens zien wat het resultaat daar is.
                Ik post het resultaat binnen een paar dagen (weken).
                www.digitalclickx.com

                Comment


                • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                  Oorspronkelijk geplaatst door drd Bekijk bericht
                  Over de kwaliteit: in hoeverre ben je zeker dat het aan fotobuch ligt? Ruis in de foto's lijkt me eerder de ruis te zijn die reeds aanwezig was in de foto, ik heb een afdrukcentrale toch nog geen ruis weten toevoegen? En als de foto's te donker zijn, zou het kunnen dat de originelen te donker waren (werk je op een gecalibreerd scherm?)

                  Dit is geen persoonlijke aanval hoor, ik probeer me op dit moment zelf ook een oordeel te vellen over fotobuch alvorens een bestelling te plaatsen, en vraag me daarom af bij een aantal reacties in deze thread inhoeverre de afdrukcentrale dan wel de gebruikers het resultaat beinvloeden.
                  Iedereen heeft ook een andere standaard van wat goed genoeg is en wat niet. Zelf testen zal toch nodig zijn. Maar deze thread kan wel helpen een eerste selectie te maken.

                  Comment


                  • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                    Iemand ervaring met Phototoalbum.be?
                    Zij gebruiken dit papier: gestreken en gesatineerd papier van 250 gr/m². Wat kan je daaruit opmaken? Is dit fotopapier? Ik heb al een boek bij Pixum laten maken en vond het papier nogal dun: 200 gr/m². Is er een groot verschil tussen 200 en 250 gr/m²?
                    The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
                    Fuji XT-2 + .......

                    Comment


                    • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                      Hm, ik was laaiend enthousiast over Iphoto-boek maar heb net een 100p boek laten maken.....
                      Kostprijs €102 (en dan had ik nog 20% korting..) en gisteren stak het in de bus.

                      > met Iphoto 08
                      > 100p
                      > harde kaft met flap errond met foto op

                      >>>>> Ik ben NIET content! De foto's zijn donker, precies of het was slecht weer terwijl het foto's zijn van Bali... duh. De lichtere foto's oa strand etc zijn super maar de rest dus niet, zit donkere zweem op.
                      Ik heb de indruk dat ze "belichten" op de lichte foto's met als resultaat dat de normale foto's té donker zijn.
                      Ik ben zwaar teleurgesteld
                      Heb Apple ne mail gestuurd met het probleem en/of ik ne refund kan hebben, wil geen nieuwe druk maar gewoon mijn geld terug en boek opsturen. Ik ga ze wel "gewoon" laten afdrukken via www.foto.com, ben er altijd héél tevreden over geweest en oldfashioned in ne boek plakken. Na.

                      Jammer want de vorige versie van Iphoto, is 't nu toeval of niet, was ok, mooie foto's.

                      Comment


                      • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                        En ondertussen ook al antwoord
                        > Ik krijg mijn geld terug op mijn kredietkaart!!
                        Dit is wel super natuurlijk, dus doe gewoon hetzelfde, het boek kan je houden
                        Ik had ook een zwarte achtergrond, zoals ze beschrijven, maar vorige keer had ik ook dezelfde achtergrond en waren ze wel goed, tja.
                        Soit, ik ga mijn foto's "gewoon" laten afmaken en op de ouderwetse manier inkleven.........
                        Wat ik ook vind is dat je beperkt bent met de grote van foto's en pagina's en dit is ook jammer. Ik had toch zeker zo'n 500tal foto's en dan moet je al heel klein gaan om ze erin te krijgen.

                        Lees hieronder het antwoord.



                        I hope this email greets you in good spirits. The issue with your recent book order has been escalated to me and I will be happy to help you.

                        Apple wants nothing more than to have happy customers, so I regret to hear that you were not satisfied with the quality of your recent order. A credit in the amount of €102,78 will be issued to your credit card within the next 3-5 business days. Please contact your credit card company for more information on when the credit will post to your account.

                        Also, books are printed using a four-color process. Different shades of four colors are combined to make the full spectrum of colors, including black. Because of this, images in your book may appear slightly darker than what appears on your computer's display.

                        In addition, there will likely be variations in color between print products ordered through Apple and photos printed on a color printer attached to the computer.

                        Comment


                        • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                          By the way : voor Apple/Mac-gebruikers : http://www.myphotobook.be/ heeft blijkbaar ook een softwareversie voor hen.

                          Kwaliteit fotoboek : geen idee.
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                            By the way : voor Apple/Mac-gebruikers : http://www.myphotobook.be/ heeft blijkbaar ook een softwareversie voor hen.

                            Kwaliteit fotoboek : geen idee.
                            Zie topic nr 233

                            Comment


                            • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                              Ok, thanks
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment


                              • Re: Samenvatting afdrukcentrale's fotoboeken

                                Ik liet mijn fotoboeken (hard cover) steeds bij fotolaboclub afdrukken met een heel mooi resultaat maar blijkbaar bestaat fotolaboclub niet meer? Weet iemand daar meer van?

                                Ik heb er nu eentje bij foto.com laten afdrukken en het resultaat is bedroevend! ... ik loop er ambetant van...
                                Groetjes, Martine

                                Comment

                                Working...
                                X