Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

    Ook RF602 besteld met 3 receivers (Dinsdag), eens kijken hoelang deze onderweg zullen zijn... ^^
    Wat nikon materiaal

    Comment


    • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      je kan ze ook weer in de UK vinden... trouwens in die shop hebben ze nog andere interessante strobist spullen...
      ik zie dat hij sets aanbiedt zone 1 & 2
      wat is het verschil?

      edit: kzie het al, verschil zowel in aankoopprijs en ook verzending voor alles buiten engeland
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

        vraagske: de transmitter kan je niet afzetten met een ON/OFF

        laten jullie gewoon de batterij erin zitten? -> gaat deze niet vlug leeg?
        Fuji XPRO1

        Comment


        • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

          Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
          vraagske: de transmitter kan je niet afzetten met een ON/OFF

          laten jullie gewoon de batterij erin zitten? -> gaat deze niet vlug leeg?
          gewoon er voor zorgen dat het niet per ongeluk wordt ingedrukt... en dan gaat het jaren mee...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            gewoon er voor zorgen dat het niet per ongeluk wordt ingedrukt... en dan gaat het jaren mee...
            batterij is bij de RF-602 wel vrij makkelijk te verwijderen he?

            hoe zit het trouwens met de RF-603?
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment


            • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

              Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
              hoe zit het trouwens met de RF-603?
              een vriend van me uit hong kong zegt dat het nog een paar weken zal duren, maar dat er wel een paar leuke upgrades zijn. Ik ben eens benieuwd hoelang we nog gaan moeten wachten en of ik het waard zal vinden van over te schakelen...het feit dat het transceivers zijn zonder die *** batterijen doet me alvast hard twijfelen. Kostprijs zou tegen de 28€ moeten zijn voor ééntje. Iets duurder dus
              Last edited by PJH; 12 februari 2011, 02:08.
              I will harness all available light with super-fast aperture lenses

              Comment


              • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht
                een vriend van me uit hong kong zegt dat het nog een paar weken zal duren, maar dat er wel een paar leuke upgrades zijn. Ik ben eens benieuwd hoelang we nog gaan moeten wachten en of ik het waard zal vinden van over te schakelen...het feit dat het transceivers zijn zonder die *** batterijen doet me alvast hard twijfelen. Kostprijs zou tegen de 28€ moeten zijn voor ééntje. Iets duurder dus
                welke batterijen zou deze dan gebruiken?
                Website: http://www.svisimaging.be

                Comment


                • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                  de CR2 is verdwenen en alle units lopen nu op de gewone AAA's. Wat, vind ik persoonlijk, een grote vooruitgang is want nu kan elke unit voorzien worden van de kleine eneloops of iets dergelijks
                  I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                  Comment


                  • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                    Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht
                    de CR2 is verdwenen en alle units lopen nu op de gewone AAA's. Wat, vind ik persoonlijk, een grote vooruitgang is want nu kan elke unit voorzien worden van de kleine eneloops of iets dergelijks
                    dat zou inderdaad wel praktisch zijn
                    heb onlangs voor mijn PT-04's een deel eneloop AAA's besteld, wel lower capacity omdat ik vermoedde dat dit voldoende ging zijn, alleen zullen testen in moeilijkere locaties naast studio dit nog moeten uitwijzen.
                    kga sowieso de gewone GP herlaadbare AAA's ook meenemen en een aantal gewone AAA's
                    Sowieso heb ik vastgesteld dat deze op 433 mhz werken dus als ik effectief problemen heb op locatie met die PT-04's in combinatie met die eneloops en ook zelfs de GP AAA's, dan overweeg ik wel over te stappen op de youngnuo's RF-602/603 voor buitenlocaties wegens de goeie ervaringen hier
                    de pt-04's zijn nog altijd niet verloren voor binnen/studio gebruik he
                    Website: http://www.svisimaging.be

                    Comment


                    • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                      Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht
                      een vriend van me uit hong kong zegt dat het nog een paar weken zal duren, maar dat er wel een paar leuke upgrades zijn. ...
                      Ik heb op ebay gezien dat je er ook kan kopen van een ander lowcostmerk met het zonesysteem zoals bij PWs.
                      Als youngnuo dat er ook zou insteken zou het helemaal de max zijn heh

                      Comment


                      • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                        Zijn deze triggers eigenlijk ook bruikbaar voor studio flitsers?
                        Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                        Comment


                        • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                          Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                          Zijn deze triggers eigenlijk ook bruikbaar voor studio flitsers?
                          absoluut... kabeltjes worden normaal meegeleverd...
                          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                          Comment


                          • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                            Ik dacht het wel. Dan moet ik ze hebben, straks eens kijken. Vanaf vrijdag heb ik mijn eerste studio set dus

                            Thanks d_oracle!
                            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                            Comment


                            • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                              Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                              absoluut... kabeltjes worden normaal meegeleverd...
                              Krijgen ze dan stroom via de flitskop ? Dat zou pas handig zijn vind ik, moet je er niet op letten dat de AAA's nog genoeg spanning geven.

                              Ik heb met de nieuwe flitsers van mijn schoonbroer gespeeld ... Elinchrom BXRi500 ... SkyPorts ingebouwd ... power van de flitskop gewoon op afstand instellen, dat is echt handig ... maar je moet een stopcontact hebben, ze werken blijkbaar niet zo tof samen met een Tronix batterij

                              Mark
                              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                              Comment


                              • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                                Nee, krijgen dan geen stroom van de flitskop.

                                Elinchrom quadra's, kan je ook vanop afstand instellen met skyport triggers. :-)
                                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                                Comment

                                Working...
                                X