Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...
Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...
Amaai dat is snel, waren het mischien al lang van plan, of lezen hier lekker mee en zien dat bij ons het een onderwerp is dat smaakt en werkt,ga me zo een remote setje kopen, lijkt me wat, zijn er hier tevreden gebruikers op het forum van dit item?
De winkel ken ik, mijn lenzen komen van daar, maar daar ga ik meestal zelf om.Maar gelijk Koniijn op een zaterdag niet te doen.De service wel mvg guido
Amaai dat is snel, waren het mischien al lang van plan, of lezen hier lekker mee en zien dat bij ons het een onderwerp is dat smaakt en werkt,ga me zo een remote setje kopen, lijkt me wat, zijn er hier tevreden gebruikers op het forum van dit item?
beetje laat... De RF603's en de cactus V5's komen er bijna aan (waarschijnlijk binnen de 2 maand)
Wilt dat zeggen dat de RF602 uit productie gaat, want ik heb gelezen dat ze niet combatibel zijn,wat erg zou zijn als je wilt uitbreiden. mvg guido
denk het niet... trouwens ze zijn wel te combineren, de nieuwe V5's en RF603 hebben elke een flitsvoetje bovenaan, dus kan je er gemakkelijk een trigger van RF602 of andere op zetten en dan werken beiden samen...
denk het niet... trouwens ze zijn wel te combineren, de nieuwe V5's en RF603 hebben elke een flitsvoetje bovenaan, dus kan je er gemakkelijk een trigger van RF602 of andere op zetten en dan werken beiden samen...
Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...
Ik heb ze al ontvangen! Is nog redelijk snel gegaan moet ik zeggen, de trackingscode werkt alleen in china, dus zodra ze uit china zijn blijft de trackingcode gewoon staan. Daarom dat ik dacht dat ze nog steeds daar waren.
Intussen ook mijn YN560's ontvangen, die moet ik sffs gaan afhalen, ben erg benieuwd!
Comment