Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Grappig. Een vriend die urbexer is was ook Bowling Mill aan het zoeken. Het lag aan de rand van zijn eigen stad. Zo ook Villa Walfarth op 2 km van zijn woning.
Hier ook zo. Ik ben wel een paar duizend keren voorbij Maison le grand Georges gereden toen ik verleden jaar zag dat er pannen af waren. Zelfde verhaal voor huize Vanneste en Zonet.
Het House in the Woods ligt zelfs binnen wandelafstand.
We gaan er te snel van uit dat zoiets niet bestaat in onze nabije omgeving.
Laat ons niet vergeten dat dit voor iemand die zijn eerste stappen zet heel anders kan aanvoelen.
Ik was in het begin ook blij met een dooie mus.
Ik vind het zelfs nuttig als je alles gradueel kan opbouwen, dan merk je voortdurend beterschap en vooruitgang.
Wallfahrt moet dan toch de laatste maand erg achteruit gegaan zijn ???
Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPicturesBekijk bericht
lijkt me sterk moesten ze daar moeite voor doen om af te sluiten?
Toen ik er onlangs naar toe reed waren beneden alle ramen en deuren afgeslagen met betonnetten en multiplexplaten.
Aangezien dat dat voor mij de eerste lokatie was die ik bezocht heb ik mss niet genoeg moeite gedaan om een ingang te vinden.
We gaan er te snel van uit dat zoiets niet bestaat in onze nabije omgeving.
Da's idd waar. Ik ben in de loop van de jaren talloze keren voorbij Villa Decor gereden voor ik doorhad dat het ook een huis met een geschiedenis was, maar nooit was het in me opgekomen om het eens te bezoeken.
Als ik hier bij mij in de buurt kijk weet ik momenteel al 4 locaties op minder dan 10 km van waar ik woon. Het zijn dan mss niet de meest spectaculaire plekken om te bezoeken (villa decor, bowling Mill, rusthuis DM, sauna Jee), maar na het bezoeken van die kleine locaties worden de bekende plekken des te interessanter.
De Bowling Mill zou trouwens gerestaureerd worden binnenkort, dus als je nog wat vervallen foto's wil nemen daar...
Natuurlijk 'binnenkort' met restauratieplannen is altijd relatief uiteraard...
Comment