Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Kheb die vorig jaar eens legaal gedaan, kweetni kvond hem zwaar overroepen eigenlijk, in de kamer met de lijktafel kan je gwn binnenwandelen, voor de rest kan je her en der een kiekje nemen maar kweenie vond er echt niet zoveel aan. Heb al kleinere locs gedaan die meer de moeite zijn dan salve mater maar das dan mijn mening natuurlijk . Kweet juist niet hoe het er nu gesteld is. grts
    http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Die dateert vanuit mijn beginperiode, er was daar die zondag precies iets te doen en het liep daar vol van het volk. Dit bestaat uit vele gebouwen en ik heb er toen één gevonden die bouwvallig stond. Binnen geweest maar het was ongoochelend in die zin dat ik bijna geen foto's heb genomen. Die snijtafel herinner ik me niet, dat moet dus een ander gebouw zijn geweest. Een paar maanden geleden eens met iemand die een criminologie-verhandeling maakt omtrent Urbex daar even vlug langs/daar geleden en ik vond zo niet meteen het bewuste gebouw. Het liep tegen de avond. Intussen heb ik meer informatie over de locatie van het bewuste gebouw maar ben ik er niet meer geweest.
      Kan dus niet helpen.

      PaulM

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        @paulM snijtafel ligt juist in een kotje tss de kapel en de fotograaf zen woning maar daar is ondertussen al eens brand geweest dacht ik, zelf daarvan geen foto genomen vond het ook meer een ontgoocheling dan een wauuuw zelf de kapel was niet zo intressant...
        http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Zijn er nog mensen die locatie willen ruilen ?
          Mijn website

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            ligt eraan als het de moeite is. wat heb je zoal?
            Life through a lens..

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Thanks Kevin, ik heb je een PM-tje gestuurd...
              Mijn website

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Oorspronkelijk geplaatst door Dafalgan Bekijk bericht
                Thanks Kevin, ik heb je een PM-tje gestuurd...
                . ik wil ook wel ruilen ja, stuur maar een pb ken aub....

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Oorspronkelijk geplaatst door stessel Bekijk bericht
                  Naar dat krankzinnigen huis in Heverlee ben ik wel benieuwd. Waar is het juist? Heb je er een adres van?
                  ik ook... kan ik eventueel ook de locatie bekomen.
                  gr

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    is indd serieus overroepen. Is enkel nog legaal te doen en die kerel vraagt serieus wa geld voor wat het maar waard is.
                    http://www.facebook.com/DJ.urbex

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Ik kan je gerust wat locaties geven of ruilen, zelf ben ik op zoek naar chateau police / de la foret mss een ruil

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        foret is zeker een aanrader voor de beginnende urbexer
                        http://www.facebook.com/DJ.urbex

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door scaniadriver_john Bekijk bericht
                          foret is zeker een aanrader voor de beginnende urbexer
                          Voornaamste accessoire daar is schuurpapier 400 om van op voorhand je vingerafdrukken mee weg te poetsen. Op je vingers welteverstaan. Zandstralen kan evenwel nog voordeler zijn.
                          Geen Engels, geen Frans, geen Nederlands, geen Duits spreken. Auto ver genoeg zetten. Paspoort thuislaten en een paar zinnen Fins van buiten leren kan geen kwaad en kan zelfs van pas komen : Iksi kaksi kolme, karhunkallokokoelma.

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            als de man met de blauwe streep u daar zien spreekt ge wel alle talen hoor ;-) been there done that ;-)
                            http://www.facebook.com/DJ.urbex

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              ben er enkele dagen geleden geweest in salve mater.. 1 van de gebouwen zijn serviceflats de andere 2 of 3 zijn nog verlaten achtergebleven.
                              vond het wel de moeite waard al die help in de badkamers en de uitgelopen bloedbaxters.. veel spullen staan er niet meer, maar je ziet hier en daar nog een foto van de personen en je vindt hun x-rays nog en hun persoonlijke documentatie nog de moeite vindt ik

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                foret voor beginners lijkt me sterk. Is een van de top locaties die op mijn lijst staat te blinken

                                Comment

                                Working...
                                X