Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    locaties altijd welkom wil graag uitwisselen
    chateau Miranda
    chateau hof te beke
    le foret
    kosmos
    chateau cesar
    manoir le Chapelle

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      kosmos
      is al enkele jaren geleden afgebroken hoor...

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
        kosmos
        is al enkele jaren geleden afgebroken hoor...
        zo nog een klassiekertje :-p
        ligt hij nu volledig plat? want ik dacht dat de "toren" met kosmos op dat die beschermd was...
        In ieder geval veel zal er niet meer te zien zijn...
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          mogelijks staat het hotel er nog, maar dat is compleet gestript, dus wat is daar nog de moeite aan?
          het mooiste was het watercomplex, maarja, dat is zeker weg...

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
            mogelijks staat het hotel er nog, maar dat is compleet gestript, dus wat is daar nog de moeite aan?
            het mooiste was het watercomplex, maarja, dat is zeker weg...
            feit...
            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
            Freelance bedrijfsfotograaf
            klikerdeklik hier voor mijn website!

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              De locatie is met grond gelijk gemaakt.
              de toren was geen bescherm monument.
              Intussen zijn ze al een nieuw hotel aan het bouwen.

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                kosmos
                is al enkele jaren geleden afgebroken hoor...
                Niet bestaande locaties ruilen ??? Goed bezig zeg ik
                Miranda, als er nu een locatie is die iedereen heeft.... is het die. Trash.
                Hof ter beke, nog zoiets. Verleden tijd.
                Kosmos : een lege doos.
                De meesten bij foret pakken ze op : mooie locatie voor een beginner

                Het zal me weeral een kwade en dreigende mail opleveren maar @iedereen : ga NIET in op dit aanbod. Dit heeft niks met urbex te maken.
                Ik heb hier een gewaardeerde BD'er als getuige.
                Wie Chapelle wil hebben contacteert me best zelf maar dan met een met een goede reden.

                Zie je diego1987, om je eigen euforische PMwoorden van je mail tegen je gebruiken : "ik win altijd".
                Of zet ik het hele verhaal hier ????? Geknipt en geplakt.

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  eerst is het beginner en dan is hij al 2 jaar bezig
                  þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                  Freelance bedrijfsfotograaf
                  klikerdeklik hier voor mijn website!

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    even ons verhaal neerposten in la foret
                    wij zijn al 7 keer geweest we kwamen aan om 5 uur snachts
                    voledig in leger uniform gekleed
                    we hadden ons zaklampen meen en plotseling horen we een enorm piepend geluid
                    5 minuten later zagen we 2 lampen uit de verte komen
                    die gasten hebben het hele gebied afgezocht we hebben ze zien binengaan in het kasteel
                    wij zijn mooi in het groen gebleven en gelukkig niet ontdekt
                    waren blij dat we weg waren, nu een paar weken geleden had ik gehoord dat je tegen betaling binnenkon
                    dus wij vorige week zaterdag terug de bossen in deze keer was het heel raar hoorden we gefluit niet van dieren
                    maar van twee verschillende punten zoals ze elkaar verwitigden men hart zat in men keel
                    wij hebben doorgegaan tot aan het kasteel een daar stonden 2 mannen te wachten die zagen dat we camera meehadden
                    en vroegen 40 euro om binen te komen ikzelf vond het niet duur maar het was wel prachtig en ik ben blij
                    dat ik blijven proberen heb.

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      beste je mag gerust het hele verhaal hier neerpennen hoor geen enkel probleem mee
                      ik heb u gevraagd achter de locatie van le Chapelle inderdaag zoals ik al zei dit is een hobby
                      ik ga altijd op pad met camera en een foto toestel ik doe dit al reeds 2 jaar
                      nu kijk ik meer en meer om mij hierin te verdiepen en een volwaardige toestel te kopen.
                      de woorden dat u zegt ik win altijd heb ik zeker niet gebruikt
                      Last edited by Laurens; 9 november 2021, 21:09.

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Oorspronkelijk geplaatst door diego1987 Bekijk bericht
                        beste je mag gerust het hele verhaal hier neerpennen hoor geen enkel probleem mee
                        ik heb u gevraagd achter de locatie van le Chapelle inderdaag zoals ik al zei dit is een hobby
                        ik ga altijd op pad met camera en een foto toestel ik doe dit al reeds 2 jaar
                        nu kijk ik meer en meer om mij hierin te verdiepen en een volwaardige toestel te kopen.
                        de woorden dat u zegt ik win altijd heb ik zeker niet gebruik
                        Correctie : U vroeg me niet om Chapelle maar wel om Foret. De PM's heb ik nog.
                        De reden was om er voor uw terminaal zieke zoon voor de laatste keer een shoot te houden. De naam die U toen gebruikte : Diego Dezaers bestaat in België niet en het ziekteverhaal piepte aan alle kanten.
                        De foto's die U me toestuurde heb ik nog ergens staan, ze zijn van het niveau van een tweejarige.
                        En de triomfalistische PM met "zie je : ik win altijd" heb ik ook nog.

                        U bent wel kort van geheugen moet ik zeggen.
                        Als ik nu de enige was zou ik nog denken dat het aan mezelf lag, helaas voor U ben ik niet de enige.

                        And this ends all further kinds of communication from my side.
                        Last edited by Laurens; 9 november 2021, 21:08.

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Je bent al 7 maal geweest en betaald dan nog steeds 40€ om binnen te mogen?
                          Sorry man, maar je verhaal houdt geen steek.

                          Narcist van de hoogste rang en fantast zijn twee omschrijvingen die volledig bij jou passen.

                          En het verhaal dat Paul over jou neerpent kan ik alleen maar bevestigen, mij ook om de locatie van Chateau la Foret vragen en zelfs zo ver gaan dat je naar mijn werk belt om m'n persoonlijk gsmnummer te verkrijgen, je bent onbeschaamd, lomp en ronduit grof.

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Knip en plak, en nu ben ik nog braaf ;

                            Standaard Re: chateau le forez

                            Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulM
                            Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diego1987
                            beste kun je mij het adres eens doorsturen aub
                            had deze site graag eens bezocht
                            Waarom vraag je meteen niet met dezelfde moeite mijn hele verzameling locaties op ?
                            Dit moet toch beslist een flauwe grap zijn en met flauwe grappen kan ik niet lachen.
                            Chateau le forez bestaat niet (al weet ik wel wat je bedoelt)

                            Gelieve me a.u.b. niet meer te contacteren
                            beste

                            ik begrijp je reactie ik heb jarenlang dit soort hobby gedaan
                            maar ik deed dit altijd met men zoon ik ben ten einde raad
                            mijn zoon heeft leukemie en heeft niet lang meer te gaan
                            daarom deze vraag


                            Ik heb nog meer, geloof me.
                            Last edited by Guest2; 23 november 2013, 22:58.

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht

                              En het verhaal dat Paul over jou neerpent kan ik alleen maar bevestigen, mij ook om de locatie van Chateau la Foret vragen en zelfs zo ver gaan dat je naar mijn werk belt om m'n persoonlijk gsmnummer te verkrijgen, je bent onbeschaamd, lomp en ronduit grof.
                              Wablief???? Wie doet nu zoiets??? Ik zal hier dus maar héél voorzichtig zijn met informatie over mezelf.....

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Even iets rechtzetten, de steenbakkerlij aan de kust staat dan toch niet leeg! Er zijn nog geen muren geslopen, de eerste loods is gewoon een open loods... Deze staat wel leeg, maar in de loodsen ernaast en achteraan staan nog machines. Ben er gisteren geweest en is de moeite vind ik.

                                Comment

                                Working...
                                X