Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Noisy is momenteel nog bezoekbaar, maar hou er rekening mee dat de plaatselijke boswachter staaltjes verzameld van autobanden. Afgelopen weekend stonden er een viertal auto's van urbexers telkens met één platte band.
Zijn ze tegenwoordig zo gek om het domein op te rijden ?
Ben het beperkt eens met ' zoek en je zult vinden '. Ik beoefen nu een 12 tal jaar deze tak van fotografie en hierdoor ben ik al op vele magische plaatsen geweest, heb spannende dingen meegemaakt en soms hachelijke situaties beleefd...ik ben nu een aantal weken aan het zoeken achter een locatie in Duitsland en ik heb nu zowat alle middelen die ik beschikbaar heb gebruikt en deze keer lukt het me niet. Dus ' zoek en ge zult vinden' gaat niet altijd op.
Klopt : ik heb er één die ik alleen weet liggen : Farm LD
Maar ik ga eens snuisteren in mijn Duitsland locaties, je maakt me nieuwsgierig.
Het heeft me geen 2 minuten gekost. Blijkbaar heb je niet de juiste connecties, anders gezegd : het is wel nuttig als je een bepaalde status hebt in het wereldje
Schijnt moeilijk te zijn om binnen te komen, klimwerk nodig.
Ik moet er eens werk van maken om al die Duitse locaties als pinnetjes te zetten op GE.
Wel veel werk.
Het heeft me geen 2 minuten gekost. Blijkbaar heb je niet de juiste connecties, anders gezegd : het is wel nuttig als je een bepaalde status hebt in het wereldje
Ik moet er eens werk van maken om al die Duitse locaties als pinnetjes te zetten op GE.
Wel veel werk.
gij zijt snel! mij kosten het 5min! (ben wel ondertussen koffie gaan maken)
Da's wel een leuke kerel, die ik meer dan 10 jaar terug eens ontmoette op een forummeeting van een Lomo forum dat hij toen ook beheerde.
Als je hem ooit eens tegenkomt op een locatie (want hij komt soms ook urbexen in België), doe hem de groeten van "Dikkie"
Ik beheerde (verleden tijd) en dat was niet urbex.nl maar urbanexploration.be ;-)
gij zijt snel! mij kosten het 5min! (ben wel ondertussen koffie gaan maken)
Staat gewoon te grabbel op het elitegedeelte van earthview. Ik dacht dat het moeilijker ging zijn.
Weet jij toevallig iets over de status van Le Chat Noir ??? Die begeestert me al lang maar de vorige keer ben ik niet binnengeraakt (rolluik was te zwaar voor mij alleen).
Ik wil met alle geweld die ongelofelijke vloer met mijn eigen ogen zien.
Ik beheerde (verleden tijd) en dat was niet urbex.nl maar urbanexploration.be ;-)
Is dat deze waar EllenVH later nog gemodereerd heeft ?
Of was dat urbanexplorationforum.be ?
Een mens raakt de tel kwijt. Op het gebied van fora ben ik sinds het stoppen van EV een beetje wees, ik kan me maar niet aanpassen. Ik heb van Michel (urbexeurope.eu) mijn status mogen behouden maar het zijn allemaal onbekenden voor mij.
Nog over waterworks : ik lees dat Foantje schrijft dat hij er ei zo na zijn nek heeft gebroken en Stefaan is nu niet meteen de eerste de beste, daar kan ikzelf nog een hele dikke punt aan zuigen.
Maar Farm LD kent hij zeker niet
Wel veel werk.
Ondertussen ook gevonden.
Als je goed Duits kent is het makkelijk gevonden
Ik heb een krantenartikel gelezen van Juni 2013 waar de Stad plannen heeft om het beschermd gebouw te redden van verval en er een nieuwe bestemming aan te geven.
Een ruimtelijk ordeningsplan werd daarvoor opgesteld en onderzoeken voor sanering werden aangevraagd.
Na de vakantie zou er een hoorzitting plaatsvinden voor mogelijke kopers.
Er staat zelfs een foto bij van de rondleiding van geïnteresseerden in het gebouw.
Is dat deze waar EllenVH later nog gemodereerd heeft ?
Of was dat urbanexplorationforum.be ?
Een mens raakt de tel kwijt. Op het gebied van fora ben ik sinds het stoppen van EV een beetje wees, ik kan me maar niet aanpassen. Ik heb van Michel (urbexeurope.eu) mijn status mogen behouden maar het zijn allemaal onbekenden voor mij.
Nog over waterworks : ik lees dat Foantje schrijft dat hij er ei zo na zijn nek heeft gebroken en Stefaan is nu niet meteen de eerste de beste, daar kan ikzelf nog een hele dikke punt aan zuigen.
Maar Farm LD kent hij zeker niet
Idd dat is hem... Op ev heb ik ook gezeten :-)
Waterworks is geen simpele entree
+- 2m? vanaf het afdak gemeten dan?
en binnen is het een meter of 5 naar beneden, als je geluk hebt staat de ladder nog tegen de muur, maar die komt 2m te kort.
Een lenige rat meenemen die de deur kan opendoen ;-)
5 m okey had iets gehoord van 2 m klim maar dat zal vanaf de ladder geweest zijn ( ben er zelf nog niet geweest)
Comment