Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPicturesBekijk bericht
kan je mij n tip geven omtrent de locatie? of gewoon de locatie zelf, ook leuk!
Ik heb nog altijd mijn elite-link Ruben, ik zal Duitsland eens screenen.
Indien het niks is : ik verwacht een vette lijst van de Parisien uit Duitsland.
Voor mij is dit wsl ver, te ver, zeker nu.
Ben wel nieuwsgierig naar een foto van Bouk. Bouk ?
tgohja, er nog eens een 3-daagse door duitsland van maken als toen we jou en Danny zijn tegengekomen, lijkt me nog eens leuk
laat me gerust iets weten!
Dat was idd een leuke ervaring.
We hebben toen Zeche XXL en Zeche H gedaan, zeer indrukwekkend maar wel moeilijk, zeker Zeche H.
Beiden intussen al wijlen dacht ik. Ik ben enorm blij dat ik ze nog heb kunnen doen.
xxl nooit kunnen doen, het was in zeche H(ugo) dat we jullie waren tegengekomen
geen idee over de status van hugo, maar xxl ligt in ieder geval tegen de vlakte
xxl nooit kunnen doen, het was in zeche H(ugo) dat we jullie waren tegengekomen
geen idee over de status van hugo, maar xxl ligt in ieder geval tegen de vlakte
Volgens mij is Hugo afgesloten.
De mandjes bij Hugo waren imho fotografisch heel moeilijk (zootje).
Bij XXL waren ze toch wel beter
Het is wel raar dat de topicstartster nooit meer reageert.
Dat is ook mijn eeuwige frustratie, eenmaal de buit binnen is hoor je niks meer.
En als je je dan wat kritisch durft opstellen krijg je een scheldtirade naar je kop.
Leuk allemaal.
Oorspronkelijk geplaatst door scaniadriver_johnBekijk bericht
waarom moet urbexen altijd zo vijandig zijn? geniet gewoon van de hobby mannen
Er zijn teveel fanatieke wannabe's...
Als ik opstap ga dan heb ik meestal een 4tal locatie's als hoofddoel en een paar backup's die wel ok zijn, maar niet om speciaal naartoe te rijden (dus in de buurt van de hoofddoelen)
Ik explorer ieder gebouw, samen met men kompaan staan we een beetje te redeneren , hier was dit, hier was dat....
We bekijken alles zorgvuldig en nemen onze foto's
Wij zijn alles behalve vijandig, we hebben respect en als we iemand tegenkomen... dan maak ik daar een praatje mee.
Gelijk met wie...
Alles kan, niks moet!
Maar ik ben discreet
Maar dan heb je een groepje die zich tot de elite bestempelen...
En op een dag 10 locatie's doen, die kost wat kost overal binnengaan.
Dat groepje is vrij groot en die delen die locatie's gewoon in dat groepje...
Is daar iets verkeerd mee? nee
Maar het gevolg is dat die locatie's zeer snel gekend geraken...
En tegenwoordig redeneert iedereen hetzelfde.
Nu is hij open, Nu moet ik gaan
Zo heb ik eens op een locatie gestaan van 600 vierkantemeter en er waren toen op dat moment 13 urbexers aanwezig
En buurtbewoners merken dat ook. Want sommige parkeren hun wagen met reclame gewoon voor de deur...
ik beheerde vroeger een vrij groot urbexforum...
En op een bepaald moment had ik er gewoon genoeg van.
Vele roepen 6 en andere 9, bekijk het vanuit een andere hoek en het is alletwee hetzelfde
Zo heb ik eens op een locatie gestaan van 600 vierkantemeter en er waren toen op dat moment 13 urbexers aanwezig
En buurtbewoners merken dat ook. Want sommige parkeren hun wagen met reclame gewoon voor de deur...
Daar kan ik idd niks aan toevoegen omwille van volledig conform mijn eigen ervaringen. Sommigen (velen ????) hebben echt geen spatje discretie. Het meest irritante wat ik ooit heb meegemaakt was een auto met een buitenlandse NRplaat die vlakbij de ingang stond van powerplant IM. Dan weet je het als bewaker wel zeker? De betroffen personen waren dan nog zo vriendelijk om de deur van binnenaf te sluiten, dat werkt rustiger. Ikke, ikke en de rest kan stikke.
Ook met de rest van de tekst ben ik het 100% eens tenzij met :
En op een dag 10 locatie's doen, die kost wat kost overal binnengaan.
Dat "kost wat kost" zal helaas wel kloppen maar voor mij klinkt dit als "kots wat kots".
Comment