Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Urbex Locaties

lijkt me sterk moesten ze daar moeite voor doen om af te sluiten?

Comment

zeker en vast toegankelijk

Comment

Grappig. Een vriend die urbexer is was ook Bowling Mill aan het zoeken. Het lag aan de rand van zijn eigen stad. Zo ook Villa Walfarth op 2 km van zijn woning.

Comment

Hier ook zo. Ik ben wel een paar duizend keren voorbij Maison le grand Georges gereden toen ik verleden jaar zag dat er pannen af waren. Zelfde verhaal voor huize Vanneste en Zonet.
          Het House in the Woods ligt zelfs binnen wandelafstand.
          We gaan er te snel van uit dat zoiets niet bestaat in onze nabije omgeving.

Comment

Bowling mill heb je toch op 1 minuut gevonden maar het is echt de moeite nietmeer. Hetzelfde voor wallfahrt

Wat een rotzooi is dat geworden zeg.. Ik kan er maar niet bij hoe zoiets komt
            Life through a lens..

Comment

Laat ons niet vergeten dat dit voor iemand die zijn eerste stappen zet heel anders kan aanvoelen.
              Ik was in het begin ook blij met een dooie mus.
              Ik vind het zelfs nuttig als je alles gradueel kan opbouwen, dan merk je voortdurend beterschap en vooruitgang.

Wallfahrt moet dan toch de laatste maand erg achteruit gegaan zijn ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                lijkt me sterk moesten ze daar moeite voor doen om af te sluiten?
                Toen ik er onlangs naar toe reed waren beneden alle ramen en deuren afgeslagen met betonnetten en multiplexplaten.
                Aangezien dat dat voor mij de eerste lokatie was die ik bezocht heb ik mss niet genoeg moeite gedaan om een ingang te vinden.
                http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  We gaan er te snel van uit dat zoiets niet bestaat in onze nabije omgeving.
                  Da's idd waar. Ik ben in de loop van de jaren talloze keren voorbij Villa Decor gereden voor ik doorhad dat het ook een huis met een geschiedenis was, maar nooit was het in me opgekomen om het eens te bezoeken.

Als ik hier bij mij in de buurt kijk weet ik momenteel al 4 locaties op minder dan 10 km van waar ik woon. Het zijn dan mss niet de meest spectaculaire plekken om te bezoeken (villa decor, bowling Mill, rusthuis DM, sauna Jee), maar na het bezoeken van die kleine locaties worden de bekende plekken des te interessanter.
                  http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

Comment

Iemand tips hoe geraak je het best binnen in chateau le chapelle ?

Comment

hoedhaar,villaSS,villa19,villa belle,Haarsnijderij Epouse Jacobs
                      lagen destijds allemaal in mijne tuin :-p
                      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                      Freelance bedrijfsfotograaf
                      klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

De Bowling Mill zou trouwens gerestaureerd worden binnenkort, dus als je nog wat vervallen foto's wil nemen daar...
                        Natuurlijk 'binnenkort' met restauratieplannen is altijd relatief uiteraard...

IZ.
                        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                          hoedhaar,villaSS,villa19,villa belle,Haarsnijderij Epouse Jacobs
                          lagen destijds allemaal in mijne tuin :-p
                          Wat daarvan bestaat er nog ?

Comment

Wallfahrt moet dan toch de laatste maand erg achteruit gegaan zijn ???
                            Ik passeer daar regelmatig, zal binnekort eens gaan kijken.
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                              Bowling mill heb je toch op 1 minuut gevonden maar het is echt de moeite nietmeer. Hetzelfde voor wallfahrt

Wat een rotzooi is dat geworden zeg.. Ik kan er maar niet bij hoe zoiets komt
                              Tja, er komt teveel volk over de vloer denk ik
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik zoek een urbexer uit de streek rond Hechtel om iets te controleren.
                                Ik ben geen urbexer maar woon in de streek kan zijn dat ik er iets weet , zal dan zeker op militair domein zijn.
                                shoot a PM als je wil

Comment

Working...
                                X