Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ga morgen is wandelen (noodgedwongen - geen auto) in Antwerpen met fototoestel in de hand en zonder ladder. De buurten van het eilandje en park spoor noord leveren misschien leegstaande panden op.
wat wil je nog meer? er is slechts 1 mogelijkheid en die is overduidelijk wanneer je er bent... verdere info als: 4m omhoog klimmen om dan een 6-7m moeilijk naar beneden te kunnen, is al lang gegeven.
Heeft er iemand ervaring met Kazerne KK? Is dit makkelijk toegankelijk? Is er een barak in gebruik door het rode kruis? Zijn die daar dat effectief dagelijks aanwezig? Zijn alle leuke dingen om te fotograferen in dezelfde barak te vinden? (cinema, bowling)
Heeft er iemand ervaring met Kazerne KK? Is dit makkelijk toegankelijk? Is er een barak in gebruik door het rode kruis? Zijn die daar dat effectief dagelijks aanwezig? Zijn alle leuke dingen om te fotograferen in dezelfde barak te vinden? (cinema, bowling)
Geen idee van wat en waar dit is.
Ik kan je niet helpen, als ik hem heb is het onder een andere naam.
Ik heb wel Blekerij KK maar dat is geen kazerne.
Als je Kazerne KK intikt op google kan je bij afbeeldingen de foto's zien van urbexers die het al gedaan hebben. Het ligt in Duitsland. Is militair domein, dus ben bang dat er camera's of zo zullen hangen.
Als je Kazerne KK intikt op google kan je bij afbeeldingen de foto's zien van urbexers die het al gedaan hebben. Het ligt in Duitsland. Is militair domein, dus ben bang dat er camera's of zo zullen hangen.
Wordt ook wel Cinema KK genoemd (is eigenlijk het enige nog waard om te fotograferen).
In 2010 kon je gans de kazerne kopen voor 135000 euro
Een deel wordt nu gebruikt door het Rode Kruis.
Het heeft me iets meer dan een uurtje gekost om dit allemaal op het www te vinden, is dus niet zo moeilijk
Wordt ook wel Cinema KK genoemd (is eigenlijk het enige nog waard om te fotograferen).
In 2010 kon je gans de kazerne kopen voor 135000 euro
Een deel wordt nu gebruikt door het Rode Kruis.
Het heeft me iets meer dan een uurtje gekost om dit allemaal op het www te vinden, is dus niet zo moeilijk
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens gekeken bij de Duitsland-locaties en hij staat er bij. Nooit geweest, te ver voor iemand uit de polders bij de zee.
Ik vraag me wel af als hij de moeite is, ik sluit me aan bij Leon.
Ik ben nog met Danny (Dama) naar Zeche XXL en Zeche H geweest in het seizoen van de lange dagen, het is toch vér. De 2 locaties waren de verplaatsing méér dan waard, daar niet van. Voor mij valt dit onder 2-of 3 daagsen.
Comment