Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CIB
    reageerde
    Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
    het enige probleem daarbij is dat sommige van die werkjes al snel een uur (of zelfs veel meer) in beslag nemen en dan is zo'n screencasting moeilijk haalbaar
    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
    dat heb je idd heel goed, heb zo eens bezig geweest met een progje, camstudio en idd word nogal groot ....
    Dat begrijp ik, het was maar een ideetje om toch jullie kunsten te kunnen delen met andere BD leden gezien de interesse (ja, ik heb ook interesse).
    De video opdelen is mss een optie, maar dat is dan natuurlijk wel wat meer werk. Als het voor jullie niet mogelijk is, alle respect natuurlijk, maar er zouden veel leden mee geholpen zijn. Is het niet om alles te kopiëren, dan wel om inzicht te krijgen in de software en hoe je beelden kan manipuleren.

Leave a comment:

• jvs
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
    het enige probleem daarbij is dat sommige van die werkjes al snel een uur (of zelfs veel meer) in beslag nemen en dan is zo'n screencasting moeilijk haalbaar
    dat heb je idd heel goed, heb zo eens bezig geweest met een progje, camstudio en idd word nogal groot ....

Leave a comment:

• GameBE
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
    Ik heb hier al veel moois zien passeren en kijk uit naar nog meer moois.
    De laatste foto's vind ik echt schitterend

@ jvs, Rudy en andere shoppers: als iemand bereid is om zijn/haar kunsten te delen met andere leden, is het misschien een optie om een screencasting tool te installeren.
    Zo'n tool maakt een video van wat je aan het doen bent, zodat al je handelingen zichtbaar zijn zonder dat je er zelf veel werk aan hebt.
    Enkel het programma starten en je video online zetten (youtube of dergelijke). Misschien is dat een optie, ik weet dat een normale tutorial nogal wat werk vraagt, heb er vroeger zelf ook gemaakt.

Leave a comment:

• Anaisje
    reageerde

Bedankt voor de info, ga me dat toch eens aanschaffen zie.

Leave a comment:

• Rudy_VDS
    reageerde

Ik werk met tablet en soms met de muis, maar als je echt met de pen wil tekenen , gaat een tablet beter

Leave a comment:

• CIB
    reageerde

Ik heb hier al veel moois zien passeren en kijk uit naar nog meer moois.
    De laatste foto's vind ik echt schitterend

@ jvs, Rudy en andere shoppers: als iemand bereid is om zijn/haar kunsten te delen met andere leden, is het misschien een optie om een screencasting tool te installeren.
    Zo'n tool maakt een video van wat je aan het doen bent, zodat al je handelingen zichtbaar zijn zonder dat je er zelf veel werk aan hebt.
    Enkel het programma starten en je video online zetten (youtube of dergelijke). Misschien is dat een optie, ik weet dat een normale tutorial nogal wat werk vraagt, heb er vroeger zelf ook gemaakt.

Leave a comment:

• jvs
    reageerde

ik werk met een tekentablet ja, een wacom intuos 4 medium formaat, voor mijn doen een prima formaat....
    je kan zulke dingen evengoed met een muis doen alleen gaat het allemaal wat vlotter en sneller met een tablet...

ik zou zeggen , koop zo een tablet en ga aan de slag, maar ik ben ook begonnen gewoon met de muis hoor, maar eens geproeft van een tablet is je keuze snel gemaakt...

suc6 ermee
    Last edited by jvs; 21 augustus 2011, 15:59.

Leave a comment:

• Anaisje
    reageerde

Waw, het wordt hier met de dag beter JVS en VDS .
    Vraagje
    Werken jullie met een tekentablet? Ik overweeg om me er eentje aan te schaffen. Niet dat ik verwacht om ook zo iets te kunnen maken.

Leave a comment:

• Rudy_VDS
    reageerde

idd dezelfde techniek

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
    een goeike rudy, zowat zelfde techniek...

Leave a comment:

• jvs
    reageerde

nog eentje in hetzelfde genre....

Leave a comment:

• jvs
    reageerde

een goeike rudy, zowat zelfde techniek...

Leave a comment:

• perman
    reageerde

Jullie zijn kunstenaars, nee tovenaars ...

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Erg mooi, Rudy!
    Ook de twee vorige van jvs zijn fantastisch!

Leave a comment:

• Rudy_VDS
    reageerde

stopzetting server
    Last edited by Rudy_VDS; 7 februari 2012, 11:52.

Leave a comment:

• saintlambert
    reageerde

JVS... hoed af

Leave a comment:

Working...
X