Even noteren dat het woord eigenlijk "skyscraper" is, en dat jij twee verschillende termen gebruikt: hier skyscrapper en op flickr skyscapper
Wel mooi... daar niet van.
Mijn idee: als je vindt dat je liever apart post, het mag sinds kort (zie beslissing RvB hierboven)!
Als je akkoord bent met het onderscheid dat we momenteel maken (extreem vs postprocessing): even goed.
Ik dacht dat we voortaan bij elke nieuwe bewerking ook een nieuw topic zouden starten?
Want dat is wel de bedoeling, zoals hier onlangs afgesproken .....
Jaja
Ik denk niet dat dat de bedoeling is/was. Het is wel zo dat er een apart topic aangemaakt werd voor foto's die verbeterd werden, maar waar geen extreme veranderingen werden gedaan zoals elementen toevoegen of verwijderen.
Ik kan verkeerd zijn, maar ik denk niet dat het interessant is om, zoals in de andere subforums, telkens een nieuw topic te starten.
Ik dacht dat we voortaan bij elke nieuwe bewerking ook een nieuw topic zouden starten?
Want dat is wel de bedoeling, zoals hier onlangs afgesproken .....
leuk leuk leuk! ik heb me pas met aangemeld via iemand waarvan ik filters heb gekocht
inmiddels ben ik allemaal lesjes aan t doen voor cs 6
het grapje is eigenlijk begonnen met foto's van mn kinderen en ben begonnen met een oude versie van corel paintshop inmiddels aantals versies en programmas versleten in een paar manden
Leave a comment: