Klasse......
Ik zou dit topic aan jou willen opdragen als de topic extreme van JVS..maar zo extreem vind ik je kunstwerken trouwens niet maar wel super creatief...Proficiat..
Last edited by LesC; 20 augustus 2011, 14:24.
Reden: Foto uit de quote gehaald, geen herhaling!
begin zoiets maar ne keer uit te leggen van A tot Z ......das meer werk dan de manipulatie zelf....
Kan ik mij best voorstellen, een onbegonnen werkt tenzij je een boek zou willen schrijven. Al zou ik af en toe een vlieg willen zijn om over de schouders mee te kijken.
Dit is eigenlijk mijn favoriete hoekje om te kijken, vaak ondergewaardeerd door dat men niet weet hoeveel werkuren er in kruipen
Algoe dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben, zo zie je hier tenminste een heleboel mooie dingen verschijnen
zitten heel mooie en knap gedane opnamen tussen maar, ik mis vaak het onderstaande:
Forumreglement Sticky Fotobewerking
-------
Indien je een foto bewerkt, geef dan ook zo duidelijk mogelijk aan WAT je precies hebt gedaan, zodat dit gereproduceerd kan worden (en men er dus iets van leert, en niet alleen een bewerkte foto ziet).
grt,bouk.
bouk, ik snap je opmerking maar is zeker en vast niet doenbaar , en al helemaal niet als men gaat proberen met die info aan de slag te gaan en een en ander probeert te gaan reproduceren.....
eenvoudige dingetjes tot daar aan toe dat lukt wel maar als het wat meer complexer word mag je het vergeten, trouwens iets dat voor mij routine geworden is , is dat daarom niet perse voor een ander he, begin zoiets maar ne keer uit te leggen van A tot Z ......das meer werk dan de manipulatie zelf....
Leave a comment: