Net gedaan met het bekijken van de 38 pagina's... wow zeg, veel moois gezien!! Ondertussen begint het hier serieus te kriebelen, tijd dus om zelf ook weer aan de slag te gaan!
Terechte HOFwinnaar. 't Is gewoon fantastisch gephotoshopt. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik wou dat ik het ook kon. Waarom krijgt dit gengre geen eigen forumonderdeel eigenlijk ??? Iedereen die zoiets moois maakt moet dit allemaal in hetzelfde draadje komen plaatsen. Ik kom hier zelden kijken omdat dit onoverzichtelijk geworden is en zonde eigenlijk want er zijn hier echt wel pareltjes te vinden.
De reden waarom dit geen apart forumonderdeel krijgt, is omdat fotobewerking (al dan niet extreem ) evenzeer toegepast wordt in de andere subfora (of denk je dat er b.v. in Macro & Closeup niet geshopt wordt?). Het staat JVS (om maar iemand te noemen) vrij om bv in Studio & Glamour een plaat zoals zijn laatste HoF-nominatie te plaatsen. Hij komt dan natuurlijk wel in concurrentie met de meer 'klassieke' modelfotografen.
Terechte HOFwinnaar. 't Is gewoon fantastisch gephotoshopt. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik wou dat ik het ook kon. Waarom krijgt dit gengre geen eigen forumonderdeel eigenlijk ??? Iedereen die zoiets moois maakt moet dit allemaal in hetzelfde draadje komen plaatsen. Ik kom hier zelden kijken omdat dit onoverzichtelijk geworden is en zonde eigenlijk want er zijn hier echt wel pareltjes te vinden.
VDS , super idee en knap gedaan alleen zou ik met deze plaat nog een stapje verder gaan, maak er nog een onweer bij, regen ....storm....om het geheel wat spectaculairder te maken
Hier kan je inderdaad heel ver in gaan, bv. een verlaten stad.
Water tot halverwege de wagens, gebroken ramen, gebouwen gedeeltelijk begroeid en vervallen...
@jvs: proficiat met je HOF, meer dan verdiend. Je foto is voor mij bij de beste die ik op 't forum gezien heb.
boris, goed idee en knap gedaan, een specialleke
VDS , super idee en knap gedaan alleen zou ik met deze plaat nog een stapje verder gaan, maak er nog een onweer bij, regen ....storm....om het geheel wat spectaculairder te maken
Leave a comment: