VDS je blijft verbazen en vindingrijk
Dianawomen, leuk hoe je daar zweeft.
Ik vraag me af hoe je de foto gemaakt hebt. De stand van de voeten en het rokje laat me vermoeden dat je ergers oplag met je buik.
[Mod-LesC]Blij dat een en ander opgeklaard is. Zoals al een paar keer gezegd in deze thread, uiteraard hebben we het liefst (uitsluitend?) eigen werk, maar voor Extreme Fotobewerking kan er soms beroep gedaan worden op stockfoto's.
Wij zouden graag hebben dat dit gemeld wordt, om copyright redenen. De kwaliteit van de bewerking (en van de foto's?) is hier soms zo goed dat er "HoF-kandidaten" zijn. Nu, voor een positie in onze HoF (Hall of Fame) kan misschien nog net iets meer dan een plaatsje in onze BoF (Book of Fame), omdat dat uiteindelijk om drukwerk gaat.
Jammer van zo een leuke topic dat mensen altijd zulke opmerkingen moeten maken
Mag ik, specifiek wat het melden van "twijfel van misbruik" betreft aan ieder van jullie vragen om dat privé via PB aan mij, of via het uitroepteken aan alle Mods te doen, eerder dan een discussie in deze zo mooie topic te beginnen? Dank voor je medewerking!
En Wim , mocht je nog twijfelen, bekijk een van de wagens hier op deze foto.
je kan rechtsklikken en exif opvragen, zo kan je zien dat ik ze genomen heb zie mijn handtekening op het forum
Ik heb zeker geen les gevolgd bij Rudy. Het enige wat ik wil aantonen is dat er iemand misbruik maakt van het werk van anderen. Als Rudy werkelijk de auteur van het beeld is, zou hij klacht moeten indienen.
Ja dat klopt, maar wegens nieuwbouw moeten stoppen met lesgeven, ik deed dit als bijberoep maar zo af en toe kanik mij niet inhouden, en soms zitten er al eens iets oudere afbeeldingen tussen.
ik heb idd les gegeven in photoshop, zoals LesC zegt ik heb een hele boel stockfoto's welke ook bij devianart te downloaden zijn, ook tutorials heb ik geschreven en ten diensten gesteld voor andere. dus ik ga zeker geen klacht neerleggen bij Sabam.
Indien het over een tutorial of foto zou gaan die ik niet ten diensten heb gesteld van andere ligt dit anders.
Ik hoop dat ik je bij deze kan overtuigen dat er echt niets mis is met deze foto. trouwens een goede vriend van mij doet huwelijksceremonies en hij heeft 4 Talbot Lago's (lago baby)staan in zijn garage waar dit er ene is.
Ik heb zeker geen les gevolgd bij Rudy. Het enige wat ik wil aantonen is dat er iemand misbruik maakt van het werk van anderen. Als Rudy werkelijk de auteur van het beeld is, zou hij klacht moeten indienen.
Ik mag misschien niet letterlijk citeren uit een privébericht, maar ik meen begrepen te hebben dat Rudy les gegeven heeft (ook in Photoshop) en veel tutorials geschreven heeft. Hij heeft een serieuze collectie van stockfoto's van hemzelf (waaronder ook deze Talbot Lago).
Wim, heb jij misschien les gevolgd bij Rudy?
oeps......een tutorial volgen is niks mis mee, stockfoto's gebruiken mag ook heb ik begrepen .....maar een bestaande foto een beetje aanpassen en hier plaatsen als zijnde eigen werk is niet netjes en kan niet de bedoeling zijn toch......
Ik heb de tutorial hoe deze afbeelding wordt gemaakt. Indien de afbeelding van Rudi is moet hij misschien een klacht neerleggen bij Sabam, maar ik vrees dat dit het geval zal zijn.
Is er een probleem, Wim? Ik heb intussen met Rudy contact gehad, en die verzekert me ervan dat het eigen werk is.
Misschien als je twijfel hebt, rechtstreeks contact opnemen met de fotograaf, of met de Mod?
Leave a comment: