Re: Plaats eens een Extreme CS foto....
En weer hebben we een (HoF)winnaar in onze rangen.
JVS: van harte gefeliciteerd.
Dit is de foto die de HoF gehaald heeft:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Plaats eens een Extreme CS foto....
Collapse
X
-
-
@JVS
een stapje verder....
in hetzelfde genre
Leave a comment:
-
Simpele dingen zouden we idd wel kunnen vastleggen, maar zoals in vorige posts al is aangegeven zou dit een veel te groot bestand worden.
Maar je kan en mag altijd vragen stellen natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtJe hebt gelijk Johnny dat je op youtube hope tutorials vindt betreft speciale effekten.
Het was voor mij meer de bedoeling om simpele fotografische manipulaties vast te leggen, en eerder niet de doorgedreven manipulaties.
Een beetje een guide à la Kelby: met simpele adjustments een foto opkrikken.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtkweet het daarom hou ik me er ook niet mee bezig....al dat gedoe...
trouwens.....
eender wat je wil weten daar vind je toch al hopen tutorials van op het net, ook videotuts....
daarom zie ik er ook wel een beetje op tegen eraan te beginnen....
ikzelf doe trouwens niks spectaculairs of zo, gewoon de basis dingetjes en daar kom je al een heel eind mee ....
voor degene die graag met manipulatie willen beginnen , op youtube vind je al een hele hoop verder zijn er verschillende video's in de handel die alles van naaltje tot draadje uitleggen......
Het was voor mij meer de bedoeling om simpele fotografische manipulaties vast te leggen, en eerder niet de doorgedreven manipulaties.
Een beetje een guide à la Kelby: met simpele adjustments een foto opkrikken.
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk berichtNog eens een probeersel
veel kijk plezier
Grts S.
www.shooter1970.be
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtDie Camstudio is niets voor mij!
De versie 2.6 rammelt langs alle kanten
De versie 2.0 vind ik niet eens de executable file...
trouwens.....
eender wat je wil weten daar vind je toch al hopen tutorials van op het net, ook videotuts....
daarom zie ik er ook wel een beetje op tegen eraan te beginnen....
ikzelf doe trouwens niks spectaculairs of zo, gewoon de basis dingetjes en daar kom je al een heel eind mee ....
voor degene die graag met manipulatie willen beginnen , op youtube vind je al een hele hoop verder zijn er verschillende video's in de handel die alles van naaltje tot draadje uitleggen......
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtDie Camstudio is niets voor mij!
Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk berichtNog eens een probeersel
veel kijk plezier
Grts S.
www.shooter1970.be
Leave a comment:
-
Nog eens een probeersel
veel kijk plezier
Grts S.
www.shooter1970.be
Leave a comment:
-
Die Camstudio is niets voor mij!
Leave a comment:
-
-
Bedankt Johnny & CIB. Ik ga het eens uitzoeken!
Leave a comment:
-
Even een google search voor je gedaan, "how to screencasting tool". Ik heb gezocht in het Nederlands maar hier en daar kruipt er toch een Engelse tussen.
Als je het Engels machtig bent kan je dezelfde search doen zonder de "Nederlandse beperking".
Die "how to's" kunnen je veel beter uitleggen hoe en wat dan ikzelf kan doen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtBen wel geïntereseerd in zo'n opname-tool. Heb dikwijls van die handige zaken die weinig tijd in beslag nemen. Zou in eerste plaats voor mezelf zo'n bibliotheek willen aanleggen, maar als daar een andere mee gediend zou zijn, why not!
Kun je me even op weg helpen hoe zo'n ding in mekaar zit?
Alvast bedankt!
als alles opgenomen is heb je nadien nog wat werk aan , finetuning...
zelf heb ik het eens geprobeerd , en het deed wat het moest doen dus...
het werkt heel simpel, vanaf dat je op rekord drukt neemt het alles op wat er op je scherm gebeurt....simpel
Leave a comment:
-
Ben wel geïntereseerd in zo'n opname-tool. Heb dikwijls van die handige zaken die weinig tijd in beslag nemen. Zou in eerste plaats voor mezelf zo'n bibliotheek willen aanleggen, maar als daar een andere mee gediend zou zijn, why not!
Kun je me even op weg helpen hoe zo'n ding in mekaar zit?
Alvast bedankt!
Leave a comment:
Leave a comment: