eigenlijk loopt haar haar gewoon weg achter haar rug ;-) Is al een oud werkje ik zoek ergens de before & after .Ja die bloedvlek had ik kunnen weglaten maar het leek me toen nog ok ;-)
@Shelldrake, die vind ik goed gedaan! Alleen de vlek bloed vanonder leidt me wat af, omdat ik niet goed zie wat die daar juist doet?
Wat ik ook wat jammer vind is dat het haar vrij strak is uitgeknipt ( bv het stopt echt aan haar trui.) Heb je met een mask gewerkt om ze uit te knippen?
Eventueel wat haar bijtekenen, of 'n haarbrush gebruiken kan misschien ook wel helpen.
@david, netjes geblend!
@anchrisdy, ik ga mee met fotodirk's mening over de ogen en benen. De tekst linksboven vind ik ook wat minder erbij passen qua stijl.
Die is zo eh 'glitterig' terwijl de rest van het ontwerp redelijk strak is, ik zou 'm dus ook een strakkere look geven. Verder vind ik 'm nice!
@Kiwiaa: ik vind het een prachtig resultaat de enige opmerking is misschien dat de pony's nog te hard erop geplakt lijken. De randen nog wat verzachten zal veel helpen.
Dankje! Ik heb de gewoonte om een wit lijntje rond m'n onderwerp te zetten, moet ik eens afleren.
De randen verzachten vind ik meestal niet zo'n mooi effect geven, lijntje gewoon weglaten zal beter zijn. Iig bedankt om me er op te wijzen!
Leave a comment: