Oorspronkelijk geplaatst door CIB
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Plaats eens een Extreme CS foto....
Collapse
X
-
Re: Plaats eens een Extreme CS foto....
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk berichtEuro, gij vind uzelf grappig zeker?
Als iedereen
van die leuke antwoordjes blijft geven ga ik er gewoon mee ophouden om dit forum onderdeel ook nog iets te plaatsen, bende kinderen !!!
Oorspronkelijk geplaatst door Euro* Bekijk berichtHey Rudy,
sarcastisch bedoeld op de heisa hiervoor, zeker niet op u. Ik ben een (stille) bewonderaar van al het werk dat hier verschijnt!!
Na de polemiek en dan nu een collage van pre-historiche dacht ik dat het van uzelf zo bedoeld was.
Sorry als het verkeerd overkwam.
Grtn,
€*
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtEén van de dingen waar ik vaak op let bij photoshopmanipulaties is de belichting. Dat is gewoon het belangrijkste wat moet kloppen voor mij persoonlijk. De kracht van goed photoshop werk gaat daar nu eenmaal van uit.
Jammergenoeg vind ik dit niet terug in dit werkje. Het is een leuk idee, maar de belichting klopt echt niet. Ook het feit dat je twee keer twee dezelfde selecties gebruikt en dan nog identiek belicht ook helpt hier niet aan. Ik dacht dat in photoshop cs5 nu zo'n mesh-tool zit, misschien kan je daar dankbaar gebruik van maken om de selecties ten opzichte van elkaar wat anders te laten voorkomen.
Het is in ieder geval een goed begin, maar het heeft toch nog wat finetuning nodig.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk bericht
Jammergenoeg vind ik dit niet terug in dit werkje. Het is een leuk idee, maar de belichting klopt echt niet. Ook het feit dat je twee keer twee dezelfde selecties gebruikt en dan nog identiek belicht ook helpt hier niet aan. Ik dacht dat in photoshop cs5 nu zo'n mesh-tool zit, misschien kan je daar dankbaar gebruik van maken om de selecties ten opzichte van elkaar wat anders te laten voorkomen.
Het is in ieder geval een goed begin, maar het heeft toch nog wat finetuning nodig.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk berichtEuro, gij vind uzelf grappig zeker?
Als iedereen
van die leuke antwoordjes blijft geven ga ik er gewoon mee ophouden om dit forum onderdeel ook nog iets te plaatsen, bende kinderen !!!
sarcastisch bedoeld op de heisa hiervoor, zeker niet op u. Ik ben een (stille) bewonderaar van al het werk dat hier verschijnt!!
Na de polemiek en dan nu een collage van pre-historiche dacht ik dat het van uzelf zo bedoeld was.
Sorry als het verkeerd overkwam.
Grtn,
€*
Leave a comment:
-
ik moet Rudy hierin bijtreden, ik dacht dat we het er niet meer over gingen hebben nadat rudy een en ander duidelijk gemaakt heeft, laten we dus lekker verder doen met plaatjes posten en stoppen met zulke opmerkingen
Leave a comment:
-
Euro, gij vind uzelf grappig zeker?
Als iedereen
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk bericht
Leave a comment:
-
Alé vooruit, zoals hierboven reeds geschreven is dit een plaatje dat ik deze morgen even snel proberen maken heb.
Ik moet nog veel leren, maar soit ....
edit : Zal de foto wel eens opnieuw plaatsen als de discussie is overgewaaid
grts
Sieg
Leave a comment:
-
Knappe plaatjes JVS en Boris
Ongelofelijk hoe jullie dit zo realistisch laten lijken, ik sta voorlopig nog in het beginstadia van de PS bewerking.
Ik zal hier al eens een voorbeeldje posten dat ik deze morgen even gemaakt heb.
grts
Sieg
Leave a comment:
-
JVS, mijn keuken ziet er toch anders uit. Geen bomen maar potten en pannen
Boris, onmiskenbaar familie van de anderen.
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk berichtMooi, mooi, mooi
Goed dat je erbij zegt dat de foto aangepast is in fotoshop want de woonkamer ziet er bij ons net hetzelfde uit
ps; oef ben ik blij dat het niet alleen hier bij mij steeds zo een rotzooi is.....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtja hoor deze is ook eigen werk, vande week gemaakt hier in de woonkamer....maar kmoet wel bekennen dat er aan gewerkt is met fotoshop
Goed dat je erbij zegt dat de foto aangepast is in fotoshop want de woonkamer ziet er bij ons net hetzelfde uit
Leave a comment:
-
de kleinste Avatar
gr Luc
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk berichtHoi JVS weer een pareltje, heb je de regen ook zelf gemaakt? of heb je een foto gebruikt?
Leave a comment:
Leave a comment: