Mooie dingetjes bijgekomen 'k Heb nog veel te leren, maar hier een poging of twee. 3 foto's van mezelf, de gordijnen zijn in PS getekend en de rest is rechtenvrije stock.
Over het gebruik van stockfoto's is hier blijkbaar al discussie geweest. Ik probeer zoveel mogelijk eigen foto's te gebruiken, al is het maar omdat het voor jezelf authentieker aanvoelt. Maar ondanks dat die een fotografieforum is, kun je er bij extreme bewerkingen niet altijd om heen andersmans foto's te gebruiken. Het zou best leuk zijn als de leden van BD een aantal stockfoto's intern ter beschikking zouden stellen die de PS fanaten zouden kunnen gebruiken voor werkjes op dit forum. Voor een soort PS challenge of iets dergelijks bvb. 't Is maar een idee.
Alléé jongens en meisjes, waar blijven die extreme cs foto's? Ik krijg afkickverschijnselen.
't Is dat er ik er de software en kennis niet voor heb of ik plaatste zelf iets
Bedankt voor de link, Ron. Jouw commentaar gaat dan ook al een hele eind terug, naar een foto uit 2010!
(maar 't is inderdaad een mooie)
Ik moet ergens vekeerd gezeten hebben en daardoor de twee door elkaar gehaalt hebben,dju was niet de bedoeling.
Ben nog niet zo sterk in het forumen....
De winkel draait hier goed.4
Met het nodige beeldmateriaal, kennis en vooral de fantasie die men heeft is het leuk om hier naar het werk van anderen te kijken. Er zitten echt pareltjes tussen
Ik heb hier toch wel een paar favorieten zitten
Leave a comment: