Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix FZ 1000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

    Graag had ik even willen informeren of de FZ1000 eventueel mijn Sony Alpha 57 spiegelreflex met 17-50mm Tamron f2.8, 55-300mm Sony & 50mm f1.8 Sony zou kunnen vervangen?
    De 50 mm gebruik ik heel weinig maar ik moet redelijk veel wisselen tussen de andere 2 lenzen.
    Het fotograferen van huis- tuin en honden zijn de hoofdzaak.
    Het is niet voor direct maar wie weet in de toekomst?
    Dank u alvast voor eventuele reacties.
    Canon

    Comment


    • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

      Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk bericht
      Het is niet voor direct maar wie weet in de toekomst?
      Waarschijnlijk heb je dan al een FZ2000 of zoiets op de markt
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Waarschijnlijk heb je dan al een FZ2000 of zoiets op de markt
        Dat geeft niet hoor!
        Ik wilde gewoon even weten of ik veel kwaliteitsverlies zou hebben t.o.v. mijn combinatie.
        Momenteel heb ik ook nog een Sony HX100 bridge liggen die wel een heel goed toestel is maar die nog weinig gebruikt wordt sedert de aankoop van mijn A57 (2 jaar terug). En dit wegens het verschil in kwaliteit.
        Ook heb ik nog een 18-250 mm van Tamron liggen maar deze wordt eigenlijk alleen maar gebruikt op vakantie wegens dezelfde redenen.
        Canon

        Comment


        • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

          De Panasonic FZ1000 heeft een Veel betere beeldkwaliteit dan wanneer je foto's neemt met die Tamron erop geloof me
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

          Comment


          • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

            Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
            De Panasonic FZ1000 heeft een Veel betere beeldkwaliteit dan wanneer je foto's neemt met die Tamron erop geloof me
            Bedankt voor uw reactie!
            Ik ga het moeten beginnen geloven denk ik.
            Zeker een optie voor de toekomst.
            Canon

            Comment


            • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

              Ik was eerst ook sceptisch, maar ik ben ook overtuigd.
              Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

              Comment


              • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                En hij is gearriveerd, dus de fun kan beginnen:-)
                FZ1000 Explorer

                Comment


                • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                  Oorspronkelijk geplaatst door Deltalima Bekijk bericht
                  En hij is gearriveerd, dus de fun kan beginnen:-)
                  Veel plezier er mee.
                  Rudi

                  Comment


                  • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                    Veel plezier!!
                    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                    Comment


                    • Panasonic Lumix FZ 1000

                      Ik wou jullie even op de hoogte houden in verband met de zonnekap van de fz1000.

                      Ik had hier in België in een winkel geïnformeerd of ze die los verkochten en ze konden die voor mij bestellen, dan zou ze me 29 euro zonder verzendingskosten kosten.

                      Op eBay was ze te koop in Amerika voor een vijftal dollar maar dan zat ik met hogere verzendingskosten. Aangezien dit nog steeds minder was dan de Belgische winkel, heb ik ze toch aan de andere kant van de oceaan besteld. Ik heb er zelfs meer dan een besteld. Stel dat ik ze nog eens verlies...

                      En... Ze zijn vandaag aangekomen!. Joehoe.
                      Een fototoestel zonder zonnekap is toch geen zicht he.

                      Maar, moest er nu ooit iemand met hetzelfde probleem zitten.
                      Dan kan ik je misschien tegen een redelijke prijs verderhelpen.
                      Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                      Comment


                      • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                        Dat is goed vooruit gedacht, en je kan er dan zoals je zegt iemand anders blij mee maken. Nice !

                        Comment


                        • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                          Een vraagje over het gebruik van de camera. Ik heb het volgende voor: als ik foto's trek, gaat de viewfinder na een korte tijd op zwart. Dit is soms irritant als je snel iets ziet wat je wil vastleggen.
                          Ik kan me niet herinneren dat ik dat in het begin had. Soms reageert de camera dan niet, om na een paar seconden terug beeld te tonen. Wel kan ik ondertussen foto's maken maar als je niet
                          ziet wat je vastlegt, heb je daar niet veel aan
                          Ik vermoed ergens een instelling. Iemand enig idee?

                          Comment


                          • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                            Oorspronkelijk geplaatst door chubby Bekijk bericht
                            Een vraagje over het gebruik van de camera. Ik heb het volgende voor: als ik foto's trek, gaat de viewfinder na een korte tijd op zwart. Dit is soms irritant als je snel iets ziet wat je wil vastleggen.
                            Ik kan me niet herinneren dat ik dat in het begin had. Soms reageert de camera dan niet, om na een paar seconden terug beeld te tonen. Wel kan ik ondertussen foto's maken maar als je niet
                            ziet wat je vastlegt, heb je daar niet veel aan
                            Ik vermoed ergens een instelling. Iemand enig idee?
                            Waarschijnlijk op F5 gedrukt. Links boven.
                            Hiermee stel je de EVF en LCD in.
                            Alles apart of met de oog-sensor. Soort toggle switch.

                            Comment


                            • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                              Thanks, ik zal 't eens proberen. Daarnet wou ik op stand P een foto van m'n vrouwtje maken naast me in de zetel. Ik had beeld, toen ik haar vlak in beeld heb, werd het zwart, draai ik de camera terug naar een verder object,
                              dan heb ik terug beeld. Precies of de camera m'n vrouw niet wou vastleggen

                              Comment


                              • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                                Oorspronkelijk geplaatst door chubby Bekijk bericht
                                Thanks, ik zal 't eens proberen. Daarnet wou ik op stand P een foto van m'n vrouwtje maken naast me in de zetel. Ik had beeld, toen ik haar vlak in beeld heb, werd het zwart, draai ik de camera terug naar een verder object,
                                dan heb ik terug beeld. Precies of de camera m'n vrouw niet wou vastleggen
                                Das heel raar... had uw vrouw misschien een te kleine opening ...

                                Je kan evt altijd even terug naar fabrieks instellingen gaan en alles resetten.

                                Comment

                                Working...
                                X