Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het toestel heb ik bij art en craft besteld. Nu zag ik wel dat hij bij konijn dezelfde prijs heeft. Maar ik heb er een extra batterij bij besteld en die was 20 euro goedkoper dan elders.
Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM
De foto stelt niet zoveel voor. Zo gaan er 13 in 'n dozijn
Maar ik zie me dat niet doen met mijn D700/grip en 28-300mm.
Voor te beginnen heb ik dat tele-bereik niet. Ook niet de lichtsterkte van F4.
Om dan nog maar te zwijgen over het gewicht van > 2,5 Kg t.o.v 800 a 900 gr.
En met de A6000 ga je er niet komen met de kitlens voor dergelijke foto's te nemen.
Het origineel zal ik er bij linken.
Ja, het is een simpele foto, daar ga ik mee akkoord maar het gaat mij inderdaad ook om het gebruiksgemak / gewicht / kwaliteit.
Bij mij is het ook net de bedoeling om bvb bij urbex in sommige gevallen minder gewicht mee te sleuren of bij wandelingen maar toch de mogelijkheid te hebben om in raw te fotograferen en manueel in te stellen.
En kitlens bij a6000 had ik niet direct in gedachten, eerder de 18-105 F4 maar hun groothoek is dan ook continu F4 en bijhorend prijskaartje wat mij tegenhield/houdt
Dus zal de FZ1000 ooit wel eens binnenkomen als de middelen er zijn
Ja ik merk wel dat het geheugenkaartje dat er in zit het moeilijk heeft. Of is het normaal dat dat icoontje van 'opslaan' bij elke foto even blijft staan?
Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM
Ja ik merk wel dat het geheugenkaartje dat er in zit het moeilijk heeft. Of is het normaal dat dat icoontje van 'opslaan' bij elke foto even blijft staan?
Mogelijks een vrij traag kaartje in combinatie met RAW ?
Comment