Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Patroon canon 450 of eigen aan alle canon's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Patroon canon 450 of eigen aan alle canon's

Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk bericht
    ga dit best sluiten!

uiteraard zelfde onderwerp, positie hallo zeg!

moet ik nu echt alles elke keer uitleggen, jeez

waarschijnlijk een neve effect van jullie boeken, daar staat dat ook altijd zo uitgelegd.

Wat moet ik doen dat de computer niet wil opstarten?

kijken of de stekker in zit?? ja hallo!!
    zijn de kabels wel aangesloten? ja hallo!!

tis zelfde met jullie, op sommige na!
    moet echt schrijven, camera bevond zich niet op een statief, op ooghoogte onderwerp was een kind van 3 maanden, had lichtjes zonlicht en was een binnen opnamen. Mijn battrijen zaten in de camera en was aangeschakeld. Mijn lens was ook reeds geinstalleerd........ ,kom he zeg

ik denk dat jullie slim genoeg zijn, om sommige dinge te weten en dat je een vergelijk maakt tussen 200 en 70 dat je het hebt over de zelfde foto en tijdstip zonder naar een lichtbron te wijzen. Daar wordt ik nu pissig van se!

en ik doe wel wat jullie zeggen! ik heb reeds een UV verwijderd met fotograferen tegen de zon, en had geen flare's. Jullie mischien beter lezen, ivp mensen belachelijk te maken.

salu!
    Normaliter reageer ik niet op flamewars, maar nu voel ik me deels aangesproken.

Iedereen heeft hier op zijn minst 1 reactie geschreven om u te helpen en uit te leggen waarom, hoe en wat, maar neen, je blijft koppig vasthouden aan je eigen stelling en verwerpt alle goedbedoelde raad en verwijst ons terug te gaan naar de boeken.

Terwijl je zelf al aangegeven had dat je boeken haat en liever leert door te doen, dit is uw volste recht, maar sta dan tenminste ook open voor de mening van kenners en mensen met bakken ervaring (reken hier mezelf niet bij). Op BD zitten echt wel personen die u tot in het technische toe allerlei fysica en mechanica van toestellen en lenzen kunnen uitleggen.

Niet alles kun je leren door alleen maar te doen, soms moet je een deel theorie studeren om een stap verder te geraken (bv. bij de dt-regel, die heb je zo te zien ook door alleen maar te doen geleerd).

Ook deze post is informatief bedoeld!
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Normaliter reageer ik niet op flamewars, maar nu voel ik me deels aangesproken.

Iedereen heeft hier op zijn minst 1 reactie geschreven om u te helpen en uit te leggen waarom, hoe en wat, maar neen, je blijft koppig vasthouden aan je eigen stelling en verwerpt alle goedbedoelde raad en verwijst ons terug te gaan naar de boeken.

Terwijl je zelf al aangegeven had dat je boeken haat en liever leert door te doen, dit is uw volste recht, maar sta dan tenminste ook open voor de mening van kenners en mensen met bakken ervaring (reken hier mezelf niet bij). Op BD zitten echt wel personen die u tot in het technische toe allerlei fysica en mechanica van toestellen en lenzen kunnen uitleggen.

Niet alles kun je leren door alleen maar te doen, soms moet je een deel theorie studeren om een stap verder te geraken (bv. bij de dt-regel, die heb je zo te zien ook door alleen maar te doen geleerd).

Ook deze post is informatief bedoeld!
      het is hier een fotografie forum, geen forum nederlandse taal!
      http://www.flickr.com/photos/MacObsession
      http://www.macobsession.be

Comment

het is hier een fotografie forum, geen forum nederlandse taal!
        Het is hier ook geen zelfhulpgroep voor dyslectieke ADHD-ers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Het is hier ook geen zelfhulpgroep voor dyslectieke ADHD-ers.
          dat zijn ook maar mensen net zoals jij!

Comment

een qoute uit de handtekening van een ander forumlid (k hoop dat hij mij dit niet kwalijk neemt):

Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience.

Hier pas je ideaal in: tegen iedereen zitten schreeuwen hoe het moet terwijl je het niet kan, niet willen bijleren en je zelf belachelijk maken is het enige wat je doet. Hopeloos!
            groeten, Sebastiaan

Comment

toch raar dat ik dan met mijn visie al ruim 10 jaar de ene na de andere prachtige foto aflever!

och ja

Comment

toch raar dat ik dan met mijn visie al ruim 10 jaar de ene na de andere prachtige foto aflever!

och ja
                daar heb ik met mijn visie nog niets van gezien...

hier niet en op je website niet

maar ja, smaak is iets subjectiefs zeggen ze he dus ik zal u maar laten in uw betweterigheid
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

"In het land der blinden is éénoog koning"

Als dat zo is, begin dan in Showcase te posten en verblij ons met je prachtige foto's in de HOF.

Je website is trouwens een chaotische ramp en er is amper een foto op te zien.
                  Last edited by hvr_oosterzele; 8 januari 2009, 14:05.

Comment

zal ik dadelijk doen se!

je kan checken bij gebouwen!

groeten

Comment

• Re: Patroon canon 450 of eigen aan alle canon's

Ai, ai mensen,

tot een welk laag peil verlaagt u allen zichzelf om deze super, super domme discussie aan te houden!!
                      Ik dacht, het is wel een gezellige kroeg, dit forum...
                      Maar het is er inmiddels ná de winter reeds lente geworden...
                      Niets dan bronst geluiden en haantjesgedrag...
                      Tip... gaat u vooral NIET paren... dan komen er nóg meer...

Have fun en ga vooral fotograferen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
                        Ai, ai mensen,

tot een welk laag peil verlaagt u allen zichzelf om deze super, super domme discussie aan te houden!!
                        Ik dacht, het is wel een gezellige kroeg, dit forum...
                        Maar het is er inmiddels ná de winter reeds lente geworden...
                        Niets dan bronst geluiden en haantjesgedrag...
                        Tip... gaat u vooral NIET paren... dan komen er nóg meer...

Have fun en ga vooral fotograferen!
                        inderdaad, ne mens vraagt gewoon iets over een patroon wat hij vroeger niet had, en begint weer alle kanten uit te slaan.

groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sebastiaan roes Bekijk bericht
                          een qoute uit de handtekening van een ander forumlid (k hoop dat hij mij dit niet kwalijk neemt):

Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience.

Hier pas je ideaal in: tegen iedereen zitten schreeuwen hoe het moet terwijl je het niet kan, niet willen bijleren en je zelf belachelijk maken is het enige wat je doet. Hopeloos!

Integendeel zo zie dat mijn signatuur nuttig kan zijn !

MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                            koop jij eens een boek kerel.

wat je vertelt kan niet tenzij je ISO gaat verhogen.
                            Je camera gaat in een bepaalde situatie licht meten.
                            Als jij met je 70-200 op f/8 een lichtmeting doet en je op een sluitertijd van 1/30e komt, gaat je camera met een 35-80 lens op f/8 dezelfde lichtmeting doen en ook 1/30e geven.
                            en dus op f/13 een langere sluitertijd!

en dat is het laatste wat ik ook maar in een van uw topics zet! BETWETER!
                            Hier moet ik je toch in tegen spreken.
                            Dit is enkel indien je ook dezelfde beelduitsnede hebt.
                            MAW: als je dezelfde brandpuntafstand hebt(bv de 70-200 op 80mm en de 35-80 ook op 80mm), of indien je in het andere geval door voetzoom dichter of verder bent gaan staan.
                            Als je in het ene gevaleen donker huisje hebt en in het andere geval ook dat donker huisje maar een besneeuwde voorgrond en een helder lucht erbij hebt, zal de lichtmeting anders zijn(tenzij je spotmeting hebt gebruikt en telkens op dezelfde spot)
                            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                              Hier moet ik je toch in tegen spreken.
                              Dit is enkel indien je ook dezelfde beelduitsnede hebt.
                              MAW: als je dezelfde brandpuntafstand hebt(bv de 70-200 op 80mm en de 35-80 ook op 80mm), of indien je in het andere geval door voetzoom dichter of verder bent gaan staan.
                              Als je in het ene gevaleen donker huisje hebt en in het andere geval ook dat donker huisje maar een besneeuwde voorgrond en een helder lucht erbij hebt, zal de lichtmeting anders zijn(tenzij je spotmeting hebt gebruikt en telkens op dezelfde spot)
                              Ewel ja, dat zei ik hier al : http://forum.belgiumdigital.com/2112636-post87.html

Comment

zoals ooit een wijs man zei
                                "Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil."
                                Last edited by kruger; 8 januari 2009, 17:41.

Comment

Working...
                                X