Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Maar diene mens heeft dat nie nodig, hij maakt al intensief foto's van z'n 10 jaar , ik blijf het merkwaardig vinden dat er hier nog steeds zijn die proberen antwoorden te geven op vragen die al beantwoord zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door MacObsessionBekijk bericht
inderdaad topic best sluiten!
heb dit weekend testen gedaan en dat ik mijn lens verander van 70 naar 200 heb ik dus totale andere belichtingstijden wat jullie beweren wat niet kan.
ik kom er zelf wel achter!
ik heb ook de back en front focus geprobeerd, en dit was ok.
topic mag gesloten worden
Kun je even met quotes aantonen wie het tegendeel beweerd heeft?
Want volgens mij ben je niet alleen ontzettend eigenwijs, maar doe je ook gewoon de moeite niet om andere posts te lezen en te begrijpen
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Oorspronkelijk geplaatst door MacObsessionBekijk bericht
inderdaad topic best sluiten!
heb dit weekend testen gedaan en dat ik mijn lens verander van 70 naar 200 heb ik dus totale andere belichtingstijden wat jullie beweren wat niet kan.
ik kom er zelf wel achter!
ik heb ook de back en front focus geprobeerd, en dit was ok.
topic mag gesloten worden
Ik zou misschien ook nog even:
- de stroomspanning van de batterij controleren
- kijken of je dioptrie goed stond
- nagaan of je sensor stofvrij was die dag
- & controleren of het geen volle maan was die nacht
...misschien dat die zaken wel de volgens jou onverklaarbare patronen kunnen verklaren...
Comment