Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
    Jullie zijn er allemaal klaar voor? Wel ik niet
    Ik ben gisteren naar een concert geweest en plots deed mijn D70 het niet meer, error r09. Mijn spiegel wil niet meer naar beneden
    Weet er iemand aan wat dit kan liegen???? Als dit niet opgelost raakt moet ik helaas forfait geven
    Heb ik al verschillende keren meegemaakt met mijn D70. Batterij eruit en terug in? Paar keer aan- en uitzetten? Paar keer achter elkaar op de ontspanknop drukken (met batterij erin en camera aan, uiteraard). Meestal moet je gewoon even aan de knopjes blijven prutsen en dan komt die spiegel zonder duidelijke reden terug naar beneden.

    Ik hoop voor je dat het lukt...


    seppuku.

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      probeer al de ganse nacht, het lukt helaas niet blijt blijt
      Groetjes DD
      Fronstages

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Hoop dat je er wel bent, heb je geen analoge back-up? Is er geen fotograaf met een extra body te leen?
        www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          ik vertrek nu, desnoods de locatie met een compactje
          Groetjes DD
          Fronstages

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
            ik vertrek nu, desnoods de locatie met een compactje
            Indien je wil ik vertrek nu en heb nog een analoge back up bij body F601 (maar niet veel film), als je wat film meepakt kan je hem lenen.
            Vriendelijke groeten,Raf

            www.rafvandenbogaert.be

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
              Indien je wil ik vertrek nu en heb nog een analoge back up bij body F601 (maar niet veel film), als je wat film meepakt kan je hem lenen.
              Wat een kameraadschap , ik was er graag ook bij. Ik had naar mijn idee wel interresse getoond, maar door omstandigheden stond ik niet op de lijst Maar ik ben wel benieuwd naar alle resultaten.
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                Ik ben al terug van Antwerpen
                Heb daar enkele uurtjes geweest, exact twee foto's genomen, en dan heeft mijn camera het volledig begeven. Dus was er voor mij geen reden meer om nog langer te blijven en toe te zien
                Groetjes DD
                Fronstages

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Aan Fullator en zijn team een dikke proficiat met deze zeer geslaagde SD!
                  Ook gaat mijn dank naar de modellen die we mochten fotograferen en de deelnemers voor het teamwork tijdens de shoots.
                  Het was weer een gelegenheid om bekenden nog eens terug te zien
                  en face to face kennis te maken met personen die ik kende van het forum.

                  Er was een enorme goeie sfeer in het militair gasthuis!
                  Voor herhaling vatbaar.

                  mvg,


                  Roland Cuypers

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    @ Fullator en team: bedankt voor de organisatie! Top locatie! Jammer dat het niet een 2de keer kan.


                    Groetjes, Kris.
                    My work: VICTORIE.com

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Uiteraard van mijnwege hetzelfde Was zelfs zo enthousiast dat ik weer niet kon wachten met posten

                      PS : mijn 20 euro mag daar blijven hoor

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Fullator, Ivo, Sven, Hesy, Ajuin, ...
                        Het was een fantastische dag, bedankt om dit mogelijk te maken.

                        Ook dank aan de modellen die bereid waren om voor ons te poseren

                        Mijn 20 euro mag je ook beschouwen als vrijwillige bijdrage aan de organisatiekosten.
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Dank aan Fullator voor zijn waardevolle bijdrage om dit mogelijk te maken.
                          Ook het begeleidende team verdiend een pluim.
                          Bij elke stap, beseffen dat deze unieke locatie spoedig verdwijnen zal, tja dan zoek je nog meer leuke plekjes en hoekjes op !
                          De sfeer was heel ontspannen en gemoedelijk, tof om 'die' forum lieden eens life aan het werk te zien .
                          Ik heb ook met plezier het peterschap opgenomen om twee fotograven op weg te zetten naar een grotere creativiteit
                          Ook de modellen die bereid waren om hiervoor te poseren dank je wel.
                          Met deze wil ik dan ook de € 20 aan de organisatie af staan.
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Even een dankwoordje aan de organisatie,voor het organiseren van een toffe dank.
                            Ook bedankt aan degenen die me een rit tot daar en thuis hebben aangeboden

                            Ben net thuis,moe maar volledig voldaan...

                            Grtz
                            <<Sallypaparazzi>>
                            Degene met de scherpe tong
                            Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                            www.sallyphotographics.be

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              Fullator en team, hartelijk dank voor deze onvergetelijke dag,
                              Men 20 € mag je ook beschouwen als deelname in de kosten


                              Bedankt
                              fotowebsite: www.edwinfoto.com
                              Lara's website: http://www.houdevelt.com
                              fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Aan alle organisatoren: heel erg bedankt voor deze fijne en goed georganiseerde SD op een prachtige locatie
                                Twas mijn eerste SD en zeker niet mijn laatste
                                flickr

                                Comment

                                Working...
                                X