Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Ben ik de enige die het heel raar vind dat er mensen zijn die "delen sluiten voor een prive shoot". Alles moet gewoon toegankelijk zijn voor iedereen. Ik kom om mooie plaatjes van het gebouw te schieten, en zou het dan ook ontzettend jammer vinden als bepaalde delen niet voor mij toegankelijk zijn. Hoe zit dit? Betalen er leden méér ofzo?
    http://www.ijsregen.com

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
      Ben ik de enige die het heel raar vind dat er mensen zijn die "delen sluiten voor een prive shoot". Alles moet gewoon toegankelijk zijn voor iedereen. Ik kom om mooie plaatjes van het gebouw te schieten, en zou het dan ook ontzettend jammer vinden als bepaalde delen niet voor mij toegankelijk zijn. Hoe zit dit? Betalen er leden méér ofzo?
      Ik dacht het niet. Wat mij betreft was het een boutade. Alles staat dus open voor iedereen.

      Al heb ik er niets op tegen dat er iemand me zou betalen , want totnutoe kost het me alleen veel geld.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Mooi, dan kan ik dus gaan en staan waar ik wil. Anders word het alsnog een "echt" urbex tripje, ongezien naar binnen glippen, haha.

        En dat verdien je eigenlijk ook fullator, geweldig georganiseerd.
        http://www.ijsregen.com

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
          Mooi, dan kan ik dus gaan en staan waar ik wil. Anders word het alsnog een "echt" urbex tripje, ongezien naar binnen glippen, haha.

          En dat verdien je eigenlijk ook fullator, geweldig georganiseerd.
          Dat modellen privéshoots doen, daar kan je moeilijk iets tegen hebben... maar als ze nu ook nog eigendom gaan inpalmen, dat zou toch iets teveel van het goede zijn dacht ik

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
            Even ter informatie, ik maak alleen foto's van het complex zelf, dus niet van modellen...
            Ik ook, en volgens mij meerdere met ons, dus er zullen echt wel modellen genoeg zijn.
            www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
              Ik dacht het niet. Wat mij betreft was het een boutade. Alles staat dus open voor iedereen.

              Al heb ik er niets op tegen dat er iemand me zou betalen , want totnutoe kost het me alleen veel geld.
              met de klak rondgaan om de kosten te dekken hé

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                Ik ben benieuwd

                R.
                Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Van mij mag er best een soort "collectebus" aanwezig zijn voor de inspanningen van de organisatoren te belonen. Lijkt me zeker geen slecht idee.
                  Denk dat hier reeds ongelooflijk veel werk ingestoken is.

                  Gr. Philippe
                  http://www.philippeswiggers.be

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mr. White Bekijk bericht
                    Van mij mag er best een soort "collectebus" aanwezig zijn voor de inspanningen van de organisatoren te belonen. Lijkt me zeker geen slecht idee.
                    Denk dat hier reeds ongelooflijk veel werk ingestoken is.

                    Gr. Philippe
                    Sluit me hier bij aan. Mag voor mij zelfs een bepaald minimumbedrag zijn zodat de organisatoren er hun gemaakte onkosten mee kunnen betalen.

                    grt, otof

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      In den beginnen werden er parkeerplaatsen binnen het domein voorzien, is dit nog steeds mogelijk? Ingang langs Lange Leemstraat of Boomgaardstraat?
                      Laat ons verder op een mooie 'zonnige' dag wensen dat is voor ieder leuk.
                      Alvast bedankt voor het mooie initatief.
                      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Daar ik geen weet heb van waar het domein zich ergens bevind ( nu geen nood, mijn gps wel ) had ik graag geweten, ligt de route langs drukke verkeersknooppunten in het stad, kwestie van een beetje rekening te kunnen houden met files enz.....om op tijd daar te zijn.
                        thx
                        Digitale groeten
                        K.J.W.

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
                          Daar ik geen weet heb van waar het domein zich ergens bevind ( nu geen nood, mijn gps wel ) had ik graag geweten, ligt de route langs drukke verkeersknooppunten in het stad, kwestie van een beetje rekening te kunnen houden met files enz.....om op tijd daar te zijn.
                          thx
                          De Marialei ligt op het einde van de Boomgaardstraat, een oud gedeelte van Berchem. De ingang is niet langs de Boomgaardstraat, maar wel aan het andere einde van de Marialei, die volledig langs het hospitaal loopt.

                          Opgepast: Marialei is enkele richting en je kan ze niet inrijden als je uit de Boomgaardstraat komt.
                          Fullator
                          Fotostudio Candela Zone
                          website: http://www.chronax.be
                          website: http://www.marquisemodels.eu

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            In den beginnen werden er parkeerplaatsen binnen het domein voorzien, is dit nog steeds mogelijk ???
                            Handing om materiaal en statief dat je niet onmiddelijk nodig hebt in auto te laten liggen

                            Sorry , was te snel had je eerste blad niet gelezen
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              Tot mijn grote spijt moet ik meedelen dat mijn model zonet heeft laten weten dat ze er zaterdag niet bij zal kunnen zijn.

                              Als de verhouding fotografen/modellen uit evenwicht dreigt te raken, zal ik me louter op de gebouwen toeleggen.


                              seppuku.


                              P.S. Bovenstaande werd ook via email gemeld aan Fullator.
                              Last edited by seppuku; 26 maart 2007, 21:54.

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Is er hier toevallig emand die voorbij Stekene moe rijden?

                                Grtz
                                <<Sallypaparazzi>>
                                Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                                www.sallyphotographics.be

                                Comment

                                Working...
                                X