Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Duizenden voor ons hebben deze gangen bewandeld en er aangename of minder aangename ervaringen van overgehouden. Een vreemde gedachte dat wij de laatste waren die het complex in min of meer intacte staat hebben mogen aanschouwen.
    Aan alle organisatoren geweldig bedankt voor deze prachtige en unieke gelegenheid.

    Tot een volgende SD van BD

    Patrick
    BD0694BE
    http://pdeco.fotopic.net

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      wat meer kunnen we er aan toevoegen dan BEDANKT
      Live is what you make of it,
      http://www.flickr.com/photos/merces/
      merces

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Het was die rit van 3 uur in de auto zeker waard! Model en visa hebben het erg naar hun zin gehad. Ik ben dan ook weer met een goed gevoel 3 uur terug gereden. Nu de foto’s uit zoeken. (later op dit forum) als iemand ons trouwens in actie heeft gefotografeerd, hou ik mij aan bevolen. Iedereen die deze dag tot een succes gemaakt heeft

        grtx Johan
        Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Het was inderdaad allemaal goed geregeld, en de weergoden waren ons zeer goed gezind.....iemand naar de clarissen geweest?

          Bedankt voor alles en binnenkort foto's te zien.....ik heb er zo'n 300

          Goed gedaan

          Groetjes, Rosita
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Goede SD! Puik werk organistie!
            Mooi weer en vele toffe mensen samen, meer moet dat niet zijn

            Ook mijn 20€ mag als gift opgenomen worden.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              En ook van mij nog een bedanktje aan de organisatie en aan de modellen, en ook eentje aan Sengil voor het peterschap en het op weg helpen naar grotere creativiteit. :-)

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                Hoe en waar moeten we de foto's aanleveren???
                www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Oorspronkelijk geplaatst door y0ze Bekijk bericht
                  Hoe en waar moeten we de foto's aanleveren???
                  Staat in punt 3. van de documentatiemap

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    Die ben ik toevallig ergens verloren door mn concentratie
                    Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                    www.sallyphotographics.be

                    Comment


                    • Re: Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Ik heb daar ooit nog 14 dagen gezeten met de rode hond, tijdens mijn legerdienst, dus zeker geïnteresseerd.
                      Ik was nogal laat met mijn "kinderziekten", want daarna, na mijn legerdienst, heb ik nog mazelen gehad.....

                      Maar het heeft geen sporen nagelaten, want ik heb dan nog redelijk mijn streng getrokken op atletiekgebied.
                      Rode hond... sporen nagelaten... wat ras was dat?

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Fullator en team, bedankt voor de leuke dag.
                        Kazan, bedankt voor de lift en begeleiding.

                        Het was mijn eerste SD en ik heb me goed geamuseerd.

                        Mijn 20€ mag je ook houden als bijdrage in de kosten.

                        Greetings,
                        Schanske

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Bedankt mensen. Het was een toffe dag.. Had er wel enkel slaaploze nachten opzitten. Maar al bij al. Alles naar wens verlopen.
                          Dank ook aan Leon voor de perfecte organisatie . Er kruipt daar geweldig veel tijd in !!!
                          Spijtig dat ik niet vlug genoeg was om voor enkel mensen de deuren open te doen. Dus zal vandaag toch even met enkel oogvijzen en schroevendraaiers naar het hospitaal moeten.

                          Hier enkel sfeerbeelden .

                          Vriendelijke groeten ivo




                          EDIT MOD Franciskine : Ivo, ik begrijp je enthousiasme maar helaas moet ik de forumregels toepassen en alle foto's buiten de maximum 3 toegelaten verwijderen . . . zet ze anders even achter een link of maak een online album
                          Last edited by Franciskine; 1 april 2007, 11:01. Reden: Toepassen forumregels

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Hoedje af voor de organisatie en hun inzet om de SD zulk een success te maken.
                            Schitterende locatie, mooi weer, leuke mensen.
                            Fantastisch .

                            Mijn enige bedenking : 'k had ook een model moeten meebrengen...

                            By the way, ik kon het niet laten mijn eerste te posten hier.

                            Gegroet,
                            Tom.

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              Oorspronkelijk geplaatst door jansegers ivo Bekijk bericht

                              Hier enkel sfeerbeelden .

                              Vriendelijke groeten ivo

                              Lap,paparazzi 2 is in the house,ik heb niet eens gezien dat ik getrokken werd

                              Grtz
                              <<sallypaparazzi>>
                              Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                              www.sallyphotographics.be

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                bedankt voor de hele goeie organisatie, 't is een prachtiglocatie
                                ik heb ervan genoten en ben blij dat ik er bij was
                                die 20 euro betaal ik graag als deelname in de kosten
                                groetjes, GeertC

                                Comment

                                Working...
                                X