Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
    even helpen :
    Inderdaad, toch nog even vermelden dat er enkelrichtingstraten zijn. Je kan de Marialei enkel in via de Lamorinièrestraat en niet via de boomgaardstraat of Helenalei.

    Voor de mensen die van de A12, E19 (Brussel) of afrit Berchem (grote steenweg) komen, draai je rechts in vlak na het Electrabel gebouw (met links het Albertpark) en bij een "knik" in de Lamorinièrestraat rechts af.

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Bedankt alainD

      De batterijen zijn opgeladen,nu nog alles in de fototas en zeker statief niet vergeten.
      tot morgen!

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
        ...

        Edit: zijn er nog bepaalde spullen die we best meebrengen, buiten ons fotomateriaal? Ik dacht misschien aan een zaklamp ofzo...
        Het domein is bijna 8 Ha, gemakkelijke schoenen en kledij lijkt mij handig. Ook voor zorgen dat je je materiaal vlot kunt verplaatsen/meenemen.

        De gebouwen staat meer dan 10 jaar leeg, waarvan de eerste zonder bewaking -> stoffig, vuil.

        De poort gaat dicht, dus wat eten en drinken voor de 7 uur durende shoot... Maar er zouden wel eten en drinken geleverd worden om 13u (bestellen bij registratie).

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          De batterijen zijn opgeladen,nu nog alles in de fototas en zeker statief niet vergeten.
          Nu dacht ik eens aan alles se, behalve mijn batterijen

          Nu nog kiezen welke lenzen ik ga meenemen

          Ik kom ook met de trein, vanuit Mechelen. Afspraak in tweede wagon in de trein van 9:03. Met ons fotomateriaal zullen we elkaar wel vinden zeker
          Ik zit ook op diene trein, dus 2e wagon.....kunnen we al dromen over de komende shots :-)


          R.
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
            Nu nog kiezen welke lenzen ik ga meenemen
            Alles tussen 10 en 200mm is goed
            www.fotofolio.be

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Alles tussen 10 en 200mm is goed
              Daar zit ik dus volledig in.....mijn sigma 10-20, 50mm 1.8 en de 18-200 VR + flitser niet vergeten

              Tot morgen allemaal.

              Rosita
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                juist één van mijn modellen ( fleur) afgemeld : ziek.
                Digitale groeten
                K.J.W.

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                  Daar zit ik dus volledig in.....mijn sigma 10-20, 50mm 1.8 en de 18-200 VR + flitser niet vergeten

                  Tot morgen allemaal.

                  Rosita
                  Ik heb mijn breedhoek mee, de 12-24 van Tokina, mijn 28-75F2.8 Van Tamron en de 80-200F2.8. Ten minste, dat was de bedoeling. Tot ik mijn 85mmF1.8 vast had. Die kán ik niet thuislaten....
                  Nog wat batterijen aan het laden en zo. Enfin, ik ben er helemaal klaar voor. Gisteren gebeld met Fullator en vandaag met Ivo en gemaild/msn met de modellen. Morgen wordt schitterend. Ik voel het aan mijn botten !
                  natwork.be

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    ik ben er ook klaar voor
                    ik heb nog op tijd een vervangster gevonden gevonden mss met vriendin

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      We zijn der mee weg,modellen ophalen , en richting Antw.
                      Tot sebiet hé.
                      Digitale groeten
                      K.J.W.

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Oorspronkelijk geplaatst door fotograaf jacobs Bekijk bericht
                        ik ben er ook klaar voor
                        ik heb nog op tijd een vervangster gevonden gevonden mss met vriendin
                        Dan zal dat waarschijnlijk pech zjin voor U, want die zijn niet verzekerd....
                        natwork.be

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Mijn €20 mag ook in die collectebus hoor.

                          (Heel late vraag, maar is er ergens nog een sympathieke peter/meter die mij+vriendin als aanhangsel zou willen? Diafragma, iso, sluitertijd, .. enz moeten allemaal niet meer uitgelegd worden, zoals een andere peter/meter in dit topic vreesde. Als ik de assertiviteit kan opbrengen, zal ik straks misschien eens enkele mensen irl aanporren ofzo.)

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Oorspronkelijk geplaatst door Eukaryoot AB+ Bekijk bericht
                            Mijn €20 mag ook in die collectebus hoor.

                            (Heel late vraag, maar is er ergens nog een sympathieke peter/meter die mij+vriendin als aanhangsel zou willen? Diafragma, iso, sluitertijd, .. enz moeten allemaal niet meer uitgelegd worden, zoals een andere peter/meter in dit topic vreesde. Als ik de assertiviteit kan opbrengen, zal ik straks misschien eens enkele mensen irl aanporren ofzo.)
                            Bedankt voor de gift.
                            Bij de briefing kan je SvenMichiels aanspreken: hij staat voor de relaties tussen modellen en fotografen, en zal je zeker kunnen helpen.
                            Fullator
                            Fotostudio Candela Zone
                            website: http://www.chronax.be
                            website: http://www.marquisemodels.eu

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              hey leon
                              heb nog eentje gevonden met vriendin

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Jullie zijn er allemaal klaar voor? Wel ik niet
                                Ik ben gisteren naar een concert geweest en plots deed mijn D70 het niet meer, error r09. Mijn spiegel wil niet meer naar beneden
                                Weet er iemand aan wat dit kan liegen???? Als dit niet opgelost raakt moet ik helaas forfait geven
                                Groetjes DD
                                Fronstages

                                Comment

                                Working...
                                X