Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    het militair hospitaal heeft een eigen website waarop ook een plan van de gebouwen is weergegeven
    Even gegoogled, http://www.mha.be/index.html
    Met dank aan Linda voor de tip. En tot zaterdag.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Oorspronkelijk geplaatst door Mr. White Bekijk bericht
      In verband met de modellen... In principe zou ik er ook met hen op uit getrokken zijn. Ik zou vooral willen werken aan een opdracht voor de fotografieopleiding.

      Aan de andere kant heb ik ook wel de indruk dat er echt een hoop mensen echt enkel voor de gebouwen komen?

      Gr. Philippe
      Er zijn 6 urban shooting fotografen bij de 70 aanmelders.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        het militair hospitaal heeft een eigen website waarop ook een plan van de gebouwen is weergegeven
        Er zit een uitgebreid plan in de documentatiemap die iedereen ontvangt.
        Fullator
        Fotostudio Candela Zone
        website: http://www.chronax.be
        website: http://www.marquisemodels.eu

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Dan ben ik in de minderheid

          Linda, mij niet verliezen he :-)


          R.
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
            Er zit een uitgebreid plan in de documentatiemap die iedereen ontvangt.
            Wow,fullator,je hebt blijkbaar goed je best gedaan
            Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

            www.sallyphotographics.be

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Hoi mannen en vrouwen breng wat klein geld mee..Nee NIETvoor de parkeermeter te vullen in Antwerpen. Want we hebben een privé parking vlak voor het terrein!!
              Maar voor onze collectebus een beetje te spijzen. De documentatie mapjes zijn een beetje groot uit gevallen ,en blijkbaar hadden ze op mijn werk het niet echt begrepen dat dit voor een goed doel was. . O ja.. kan er iemand zorgen voor een beetje zon morgen. De weerman hebben we nog niet omgekocht.!!!
              Nog één keer slapen(brrrr) en het is zover.

              ivo

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                zo een dag in elkaar steken moet veel werk zijn, en zal inderdaad ook wel kosten met zich meebrengen.
                en we MOGEN er bij zijn

                dus hierbij wil ik al laten weten dat de 20 euro waarborg die ik gestort heb, die mogen jullie houden om de kosten wat te dekken.

                mischien breng ik nog een paar anderen op het idee

                p.s. : de zon regelen kan ik niet
                Live is what you make of it,
                http://www.flickr.com/photos/merces/
                merces

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                  Dan ben ik in de minderheid

                  Linda, mij niet verliezen he :-)


                  R.
                  neenee en ge moet gene schrik hebben er zullen wel nog een paar pepe's meekomen ook

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                    Modellen zijn nog steeds mensen en door hun aan te spreken zal je al snel weten of ze met je willen werken of niet. Je bent als fotograaf die dag in een luxe positie omdat je "zomaar" x-aantal modellen ter beschikking hebt.

                    Ik snap de redenering van mensen die géén ervaring hebben met modellen, maar hou er rekening mee dat er meer nodig is dan "hey, gaan we shooten". Als ik contact leg met een model gebeurd dit meestal 1 maand voor de shoot. We spreken onderling af welke reeks we zullen neerzetten.
                    Hou er ook rekening mee dat je op 1 uurtje echt niet veel kan bereiken, vele "ervaren" modelfotografen zullen kunnen bevestigen dat het eerste uurtje van een shoot een verloren uur is omdat beide partijen elkaar moeten "verkennen" (tenzij je met een model werkt die je kent).

                    Naast het technisch shooten is er ook een andere zijde, je moet het model sturen ... je moet haar in een zeker pose/sfeer praten ... soms klikt dit (meestal), soms niet.
                    Verwacht ook niet van een model dat zij haar ding zal doen (poseren) en dat jij enkel hoeft in te zitten met de technische kant. De meeste modellen verwachten dat je hun aanwijzingen zal geven. En aangezien velen druk bezig zullen zijn met hun instellingen zal het model in een dood moment belanden, probeer dit te voorkomen! Modellen zijn (meestal) niet zelf bezig als fotograaf en kennen bitterweinig van instellingen, voor hun is dit saai en als ze 1minuut moeten wachten tot dat jij als fotograaf je instellingen goed hebt is dit soms genoeg om te twijfelen aan jou kunnen.

                    Dus als je alles op een rijtje zet is het dan ook meer dan normaal dat sommigen zullen verkiezen met een vast model te werken, ik neem deel aan deze SD omdat mijn ding wil doen samen met mijn model waarmee ik reeds alles doorgenomen heb. Ik neem niet deel om "iets" bij te leren (modelfotografie) of om er 6 modellen te shooten. Mijn sfeer ligt vast, de kledij is gekozen en mijn model heeft ervoor gekozen om die dag met mij aleen te werken. Ik heb het reeds eerder geschreven, er is nooit, vanuit de organisatie, een voorwaarde gesteld dat de modellen met iedereen moeten werken.

                    Een hele resum
                    Wat je hier neerschrijft is op zich een waarheid als een koe
                    Maar dat neemt niet weg dat het ij als debutant op een dergelijke SD anders is uitgelegd. Om het kort te houden komt het er op neer dat ik verwacht dat er ons de kans geboden wordt om modellen te shooten. Ik weet ook heel goed dat zo'n megashoot niet te vergelijken valt met een privéshoot hé

                    Maar je moet ook begrijpen als er plots post's komen in de trand van "dit model werkt alleen voor mij" en "mijn modellen ook", tja dan mag je toch wat paniekerige teleurstelling verwachten hé.

                    Ik ga het hier bij laten, anders gaat iedereen mij morgen "vies" bekijken

                    Grtz.

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Oorspronkelijk geplaatst door merces Bekijk bericht
                      zo een dag in elkaar steken moet veel werk zijn, en zal inderdaad ook wel kosten met zich meebrengen.
                      en we MOGEN er bij zijn

                      dus hierbij wil ik al laten weten dat de 20 euro waarborg die ik gestort heb, die mogen jullie houden om de kosten wat te dekken.

                      Ik volg, mijn waarborg gaat ook naar de onkosten/organisatie
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                        Om het kort te houden komt het er op neer dat ik verwacht dat er ons de kans geboden wordt om modellen te shooten..
                        Ewel als je niet de kans gekregen hebt om 4 modellen te shooten dan mag je mij als model gebruiken, ik ben slank en heb een "karakter"-kop

                        Ik begrijp je standpunt , deed dit al vanaf je eerste opmerking hierover ... en ik geloof er sterk in dat het aantal modellen / fotografen in evenwicht zal zijn.
                        www.fotofolio.be

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          niet overdrijven ...met klein geld bedoel ik ook klein geld. je weet wel . zo van die blinkende munten!! . Zal leon vragen om een grote doos te zetten

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Kan iemand hier het precieze adres eens geven om in de gps in te voeren?

                            Marialei (welk nummer?)
                            2000 Antwerpen of is het in een omliggende gemeente van Antwerpen met een andere postcode?

                            Alvast bedankt. :-)

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              Oorspronkelijk geplaatst door Eukaryoot AB+ Bekijk bericht
                              Kan iemand hier het precieze adres eens geven om in de gps in te voeren?

                              Marialei (welk nummer?)
                              2000 Antwerpen of is het in een omliggende gemeente van Antwerpen met een andere postcode?
                              GPS coordinaten: N51 12.109 E4 25.322

                              Ofwel vlakbij Marialei 49, Antwerpen.
                              My work: VICTORIE.com

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eukaryoot AB+ Bekijk bericht
                                Kan iemand hier het precieze adres eens geven om in de gps in te voeren?

                                Marialei (welk nummer?)
                                2000 Antwerpen of is het in een omliggende gemeente van Antwerpen met een andere postcode?

                                Alvast bedankt. :-)

                                Ligging

                                De site maakt onderdeel uit van de 19de eeuwse gordel tussen de Ring en de Leien en situeert zich aan de zuidoostkant van het District Antwerpen op wandelafstand van het station Berchem.

                                Comment

                                Working...
                                X