Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
    Dat dacht ik ook.
    @ purlut: dat u uw werk gedaan hebt daar twijfel ik niet aan.
    Maar een ketting is zo sterk als de zwakste schakel zegt men.
    Dat zou vriendelijk zijn indien u eens wilt kijken tussen de backups.

    Juist een e-mail verzonden naar Ivo. Ben benieuwd.

    pm is onderweg naar je Komjewok

    nogmaals dank voor Perlut zijn bijdragen..dit progje heeft dan toch een beetje werk uit onze handen gehaald..

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Sorry,
      maar ik heb wel andere praat gehoord, helaas kan ik dat niet bewijzen ...
      Nu ik heb dus, zoals al gezegd met heel de MHA niets te maken en wil er niets mee te maken hebben.
      Ik wil hier wel de verantwoorddelijkheid opnemen om het album, in ZIP-formaat en waarbij de beelden 800op600 zijn, ter beschikking te stellen.
      Betrokken modellen die dan dit of dat willen, kunnen dan via de bijhorende coördinaten de betrokken fotografen aanspreken.

      Leon , als ik je een goede raad mag geven.
      1) Doe iedereen een flinke som als waarborg betalen voor de foto's.
      2) ergens space vinden voor een drietal maanden waar we enkele gigabyte aan beelden kunnen opslaan, die ook als webserver kan dienen, dus veel bandbreedte.
      3) gebruik mijn progje, maar wel het web-programma. Zo kan iedereen zie wie bezig is, klaar is of gewoon babbelt voor de vaak. De vooruitgang en het album-in-wording is dan online te volgen en te zien
      4) het alfsluiten is dan heel handig. De webmaster, webbeheerder drukt dan op een toets en 10 minuten later is het album voor download of branden op DVD/CD klaar.
      5) de size van de beelden kan je dan zelf bepalen.
      6) Je hebt alle correcte email-adressen van de deelnemers omdat enkel daarmee correct kan geregistreerd en toegang gekregen worden.
      7) We voegen twee velden toe voor een rekeningnummer voor terugbetaling en een veld of die terugbetaling gewenst is. Dus bij afsluiten worden de eventuele terugbetalingen uitgevoerd indien er foto's gevonden worden.
      8) Als organisator kan en mag je je hiermee niet bezig houden, er zal al werk genoeg zijn. Ik wil dit desnoods voor je opnemen, met uitzondering van het vinden van een webserver ... en space. In het verleden is hier ooit iemand geweest die ons zoiets gratis, free, voor niets wou geven, ik had daar op geantwoord om dat te doen om een beeld-webserver te hebben voor SD-albums, helaas is daar van hogerhand nooit een antwoord of ondersteuning voor gekomen en hebben we nu niks.
      9) geef een uiterste datum op voor het aanleveren van de beelden. DIt al lang voor de shooting zelf. Na die datum worden geen beelden meer ingezonden en verliest de deelnemer zijn bijdrage als hij niets binnen heeft. Natuurlijk kan er herkracht zijn, maar niet op 1 week voor afsluiten de mededeling dat er geen tijd gevonden werd. Dit is goedkoop. Dit is de enige manier om goed en vlot te kunnen werken want iedereen spreekt van willen en doen, maar ... vaak blijft het alleen bij dat.

      RESUME.
      Ik plaats eerstdaags die CD op het net MAX 3 weken want koken kost geld ook voor mij en hiermee soupeer ik wel een mastodont aan bandbreedte op waar ik niks aan heb buiten gevaar op penalisatie.

      Leon, verder nog een goede gezondheid. je weet me wonen.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        James,
        dat is leuk, maar het moet voor langer anders zitten we binnen xweken terug met de één of de ander die dan juist in verlof was ...
        De deelnemers moeten wel weten dat ik niets, niets met de mha te maken had/heb en dus ook niets van geldtoestanden en verrekeningen op de hoogte ben.
        Maar nogmaals, bedankt hoor
        Als je echter het toch ziet zitten, morgen kan ik je het zip-bestand opsturen ... maar dan moet ik mail-adres hebben, of je komt het ophalen ...
        Wil het best wat langer online zetten.
        Zie PM

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Beelden op 800X600
          Wat kunnen die modellen daar mee aanvangen

          Ik denk dat de voorwaarde was : zie eerste pag. onder punt 4.


          29/3 16:49

          Het begint te korten.
          De model release die we bijvoegen is uitsluitend bedoeld voor fotografen die niet met hun eigen model(len) werken. Hij is zo ruim mogelijk opgevat, omdat we niet teveel regels willen opleggen, en we hebben ons beperkt tot het noodzakelijkste.

          Hier de tekst:
          Model Release (collectief)

          Tussen de hieronder vermelde fotografen enerzijds
          en
          de hieronder vernoemde modellen anderzijds
          wordt overeengekomen als volgt:

          1. De fotomodellen verklaren meerderjarig te zijn
          2. De fotomodellen werken tegen een vergoeding op FTP/FTCD basis.
          3. De fotomodellen staan alle rechten op hun foto’s af voor niet-commercieel gebruik, op voorwaarde dat de opnamen niet aanstootgevend zijn of schadelijk voor hun imago. Een bijkomende voorwaarde is dat de foto’s niet essentieel in hun bestemming worden gewijzigd.
          4. De fotografen verbinden zich ertoe een selectie van minstens 5 van hun beste foto’s aan elk van de modellen te bezorgen, op maximale kwaliteit en minstens een resolutie van 200 dpi. Deze foto’s zullen aangeleverd worden op CD of DVD, ten laatste binnen een maand na de opname ervan.
          5. De fotografen verbinden zich ertoe bij elk toekomstig commercieel gebruik van de foto’s met het model te overleggen en een billijke vergoeding af te spreken.
          6. Deze contractuele overeenkomst is alleen geldig voor de opnamen gemaakt op 31 maart 2007 en nietig daarbuiten.

          Antwerpen, 31 maart 2007 (volgt naam- en handtekeningenlijst).


          Enkele wijzigingen:
          De visagiste Daniella Marien is op het laatste moment wegens persoonlijke redenen verhinderd.
          Digitale groeten
          K.J.W.

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Mag ik er even op duiden dat ik pas op het einde daar ben bij gekomen (na da AGV van Dendermonde) met de vraag het ndoige te doen om toch nog iets te hebben.
            De modellen kunnen dan zien wie en wat en dan contact opnemen met de fotografen met de vraag naar .... foto ...
            Enfin, ipv te zeveren had iedereen beter gedaan wat diende te gebeuren ...
            De één vond het te foei om de foto's naar een centraal puint te sturen en stuurde eigenhandig naar wie hij goesting had, de ander zei het te doen en deed, doet niks ...
            Commentaren geven is inderdaad gemakkelijker dan de poten uit te steken.
            Sorry, maar ik bied een hand aan en weer is het niet goed.
            Het geetoonde artikel 5 heeft niets, niets met deze CD te maken, daar iedereen alle foto's massaal opstuurde, allee, toch diegene die het deden ... Ik spreek niet van 5 maar van minstens 30 à 50 foto's ...
            Als antwoord op je nick, neen, gelukkig niet !
            Sorry, maar, ... salut
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              Mag ik er even op duiden dat ik pas op het einde daar ben bij gekomen (na da AGV van Dendermonde) met de vraag het ndoige te doen om toch nog iets te hebben.
              De modellen kunnen dan zien wie en wat en dan contact opnemen met de fotografen met de vraag naar .... foto ...
              Enfin, ipv te zeveren had iedereen beter gedaan wat diende te gebeuren ...
              De één vond het te foei om de foto's naar een centraal puint te sturen en stuurde eigenhandig naar wie hij goesting had, de ander zei het te doen en deed, doet niks ...
              Commentaren geven is inderdaad gemakkelijker dan de poten uit te steken.
              Sorry, maar ik bied een hand aan en weer is het niet goed.
              Het geetoonde artikel 5 heeft niets, niets met deze CD te maken, daar iedereen alle foto's massaal opstuurde, allee, toch diegene die het deden ... Ik spreek niet van 5 maar van minstens 30 à 50 foto's ...
              Als antwoord op je nick, neen, gelukkig niet !
              Sorry, maar, ... salut
              Pas op ik smijt naar niemand persoonlijk ( zeker nie naar u want ik ken u niet genoeg daarvoor )een steen hoor.
              Wat u gedaan heeft waardeer ik zeker. om toch maar een beetje de boel te redden.
              Inderdaad iedereen had beter gedaan wat diende te gebeuren.
              Ik bedoel wel art. 4 en niet 5.

              Nu wel toch bezig zijn over elkaar nick: 'k Vermoed wel dat u weet wat deze betekend hier in W-VL.

              Nu stop ik met hierover te zagen en ben weeral een ervaring rijker.
              Digitale groeten
              K.J.W.

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                De één vond het te foei om de foto's naar een centraal puint te sturen en stuurde eigenhandig naar wie hij goesting had,
                Ik voel mij hier aangesproken...
                Ik heb duidelijk op voorhand gesteld op die wijze te werken. Ik lever niet 50 of 100 of 200 foto's na een shoot, maar wel een 2000 of meer. (Ik ben het exacte nummer kwijt). Het is nu eenmaal mijn manier van werken. Een CD is niet voldoende geweest en mijn 4 modellen hebben elk netjes, ik denk 2 weken na de shoot, een DVD in de bus gekregen. Daar kan volgens mij toch niks "foei" aan zijn
                natwork.be

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Hier kan je de CD van Purlut downloaden

                  Zoals eerder aangehaald hebben noch Purlut noch ik iets met de organisatie te maken.
                  We bieden enkel onze service aan (Purlut maakte de CD & ik host de file)

                  Zij die wensen kunnen de file downloaden, blijft beschikbaar tot begin oktober.

                  Update: Link werd verwijderd
                  Last edited by James71; 14 oktober 2007, 11:43. Reden: Link werd verwijderd.

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    @nat,
                    je weet best dat ik jou niet en wel nog anderen niet bedoel ... En ik weet ook wel dat je massal fotografeert. Als je medewerking aan een SD-CD wordt gevraagd ben je ook steeds de eerste om je zaken af te werken en op te sturen ...
                    Maar, een rotte appel in de mand, en heel de mand stinkt ... Op de veiling verdwijnt heel het bakje zo de vuilnis bak in ...

                    Mijn tussenkomst begont daar waar bleek dat het ernstig fout liep en voor een "nood"-oplossing werd gevraagd.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      Hier kan je de CD van Purlut downloaden

                      Zoals eerder aangehaald hebben noch Purlut noch ik iets met de organisatie te maken.
                      We bieden enkel onze service aan (Purlut maakte de CD & ik host de file)
                      Prachtige service

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Maar, een rotte appel in de mand, en heel de mand stinkt ... Op de veiling verdwijnt heel het bakje zo de vuilnis bak in ...

                      Mijn tussenkomst begont daar waar bleek dat het ernstig fout liep en voor een "nood"-oplossing werd gevraagd.
                      natwork.be

                      Comment

                      Working...
                      X