Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    eerste post in dit topic is actueel...
    www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Alle nodige info staat in de openingspost.


      seppuku.

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Tiens, is die deelnemerslijst in post 1 actueel ?
        Lijkt me wat kort, nee ? 'k Had de indruk dat er heel wat meer belangstelling was, of is het die urban/model discussie die de lijst ingekort heeft ?
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
          Tiens, is die deelnemerslijst in post 1 actueel ?
          Vermoed van niet want ik sta er nog niet tussen en heb al week geleden de 20 EUR overgemaakt.

          Maar zoals al gezegd is geweest het een enorme organisatie, geef de man even tijd om z'n administratie bij te werken (zal niet simpel zijn)

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
            Vermoed van niet want ik sta er nog niet tussen en heb al week geleden de 20 EUR overgemaakt.

            Maar zoals al gezegd is geweest het een enorme organisatie, geef de man even tijd om z'n administratie bij te werken (zal niet simpel zijn)
            Ik sta er ook nog niet tussen, maar dat komt wel.
            Bij deze breng ik nog extra 2 modellen mee. 4 in totaal Ik zal weten wat doen die dag
            @ Fullator : De 4 euro extra verzekering is onderweg.
            natwork.be

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Nat

              ik neem er graag een paar met mij mee ook hoor
              kwestie van je te ontlasten

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                3. We vragen aan de fotografen zich te melden als ze het peterschap van een beginnend fotograaf op zich willen nemen. Op die wijze verkleinen ze de drempel voor degenen die voor het eerst aan een shoot deelnemen.
                Zijn er hier al veel reacties op? Ik zou het heel prettig vinden als iemand van de modelfotografie-experts hier op BD mij wat kneepjes zou kunnen bijbrengen. Ik heb namelijk absoluut geen ervaring met modellen, en zou me hier graag wat in verdiepen

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                  Zijn er hier al veel reacties op? Ik zou het heel prettig vinden als iemand van de modelfotografie-experts hier op BD mij wat kneepjes zou kunnen bijbrengen. Ik heb namelijk absoluut geen ervaring met modellen, en zou me hier graag wat in verdiepen
                  Ik wil wel iemand mee op sleeptouw nemen - mits enkele voorwaarden. Dat klinkt misschien hard en pretentievol, maar goede afspraken maakt goede vrienden. Ik voel mij ten eerste al geen expert Vervolgens hebben 3 van de 4 modellen die ik meebreng enkel en alleen voor mijn lens gestaan, dat slechts 1 of 2 keer en zijn geen andere fotografen gewend.
                  De geinteresseerden kunnen steeds PM-en.
                  Last edited by Nat; 5 maart 2007, 19:02. Reden: typo
                  natwork.be

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                    Ik wil wel iemand mee op sleeptouw nemen - mits enkele voorwaarden. Dat klinkt misschien hard en prentievol, maar goede afspraken maakt goede vrienden. Ik voel mij ten eerste al geen expert Vervolgens hebben 3 van de 4 modellen die ik meebreng enkel en alleen voor mijn lens gestaan, dat slechts 1 of 2 keer en zijn geen andere fotografen gewend.
                    De geinteresseerden kunnen steeds PM-en.
                    Hier van 't zelfde, 2 van de 4 modellen ( tweeling) die ik meebreng hebben reeds voor lensen gestaan die nie van mij waren ( wel een beperkt aantal keren en 'k was in de buurt ).
                    Pasop hé 'k ben ook gene expert zu.
                    Digitale groeten
                    K.J.W.

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Ik quote even uit de openingspost:

                      "En we hebben nog een viertal andere urban shoots in het vooruitzicht!"

                      Welke dan? Ik ben benieuwd!
                      http://www.ijsregen.com

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Ik heb 28€ overgemaakt

                        das 20€ inschrijving
                        en dan 3 personen buiten mezelf

                        dan kan ik alle kanten uit

                        fijne avond iedereen

                        Pierre

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Ej, ik wil ook meedoen op de 24ste. Breng met plezier mijn dame mee als niet-naakt-model.
                          Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Zoals het topictitel al zegt : Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Niet meer de 24ste dus !
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              bah kaka
                              dan kan ik niet
                              Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Zijn er nog twee plaatsjes vrij voor fotografen zonder modellen?
                                PM is verstuurd.
                                Bedankt.

                                Comment

                                Working...
                                X