Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
We zijn definitief begonnen!
Zoveel reacties hadden we niet verwacht, en we willen ons zeker beperken tot hoogstens 100 deelnemers (fotografen) en een 70-tal modellen.
We volgen hierbij strikt de regels van het BD-draaiboek. Dus:
1. Alle modellen meerderjarig, geen naakt, lingerie of bikini.
2. Iedere fotograaf betaalt 20€ waarborg, die wordt teruggestort als de modellen hun foto's hebben gekregen.
3. Niet leden van BD (en ook de modellen!) betalen 2€ voor de verzekering.
4. Het is ten strengste verboden als fotograaf de kleedkamers van de modellen te betreden!
Inschrijving:
1. Storting van 20€ waarborg op rekening 406-1009541-72 van Volders Leon, 2800 Mechelen. Aanvullend: 2€ per te verzekeren persoon.
2. Een PM naar mij verwijzend naar de storting met:
-naam
-BD-lidnummer indien beschikbaar
-naam én foto van elk model (komen op een lijst)
-eventuele deelname aan het groepsavondmaal in restaurant Colmar (te verrekenen met het restaurant)
- het GSM-nummer waaronder u op het terrein te bereiken bent - communicatie is zeer belangrijk gezien de uitgestrektheid van het domein.
3. Er kan niet meer worden ingeschreven ter plaatse.
4. Slechts de eerste honderd inschrijvingen van fotografen komen in aanmerking. We trachten naar een evenwicht met het aantal modellen.
Resterende aanvragen komen op een wachtlijst. Indien er onverwacht een inschrijving wegvalt, wordt die hieruit aangevuld.
5. Slechts als aan alle formaliteiten is voldaan, komt de naam op de inschrijvingslijst.
De shooting day
1. Bijeenkomst hoek Marialei-Boomgaardstraat ten laatste om 10 uur. Daarna gaan we in groep naar de briefing room (coördinatiezaal) waar alle activiteit wordt gecentraliseerd, de inschrijvingen gecheckt en de documentatie verdeeld. Ajuin verzorgt de algemene coördinatie hiervan. BD-leden dragen hun lidkaart. Niet-leden krijgen een badge. Die zijn nodig omwille van de identificatie door de security.
Er zullen wegwijzers staan naar het coördinatiecentrum.
2. Er worden verschillende programma's voorzien, terwijl men ook beschikt over een vrij programma. Men is vrij om aan om het even welk programma deel te nemen.
3. Het terrein is niet ongevaarlijk: glasscherven, kapotte trappen, half-open putten en zelfs kamers met asbest. We vragen van iedereen de grootste voorzichtigheid te betrachten. Zeker als men de onderaardse tunnels wil betreden.
4. In principe is er geen water, elektriciteit, verwarming of toilet. We proberen hierin te voorzien in de mate van het mogelijke. Misschien moeten we hiervoor een meerprijs rekenen. We proberen minstens in en rond de coördinatiezaal enig comfort te voorzien.
5. Er zou belangstelling zijn van de televisie om dit unieke en bijzondere evenement vast te leggen voor het avondnieuws. Als dit blijkt, proberen we de hinder voor de fotografen zo beperkt mogelijk te houden.
6. Het einde is voorzien rond 17 uur. Daarna is er een facultatieve en gezellige groepsmaaltijd voor iedereen die wil napraten of gewoon contacten wil leggen of vernieuwen.
Logistiek:
1. We zoeken nog naar kandidaten die eventueel voor catering kunnen zorgen, vb. door het openhouden van een kantine of cafetaria. Over de mogelijkheden kan onderhandeld worden.
2. We staan open voor elke nuttige suggestie die ons kan helpen van deze dag een succes te maken.
3. We vragen aan de fotografen zich te melden als ze het peterschap van een beginnend fotograaf op zich willen nemen. Op die wijze verkleinen ze de drempel voor degenen die voor het eerst aan een shoot deelnemen.
En tenslotte: we hebben de projectleiders omgekocht.
Ze verwachten van ons in ruil voor de openstelling van het terrein en het toezicht dat ze extra moeten leveren een reeks keurfoto's van het oude militair hospitaal, voor het wordt afgebroken. Laat ons hen niet teleurstellen en hen vergasten op het beste materiaal dat we kunnen leveren.
Vanaf nu post ik hier dagelijks de vorderingen die we maken en de programma's die we voorzien. Volg dus deze draad!
Mijn groeten en dank aan iedereen die dit mee helpt mogelijk maken!
Leon.
We zijn definitief begonnen!
Zoveel reacties hadden we niet verwacht, en we willen ons zeker beperken tot hoogstens 100 deelnemers (fotografen) en een 70-tal modellen.
We volgen hierbij strikt de regels van het BD-draaiboek. Dus:
1. Alle modellen meerderjarig, geen naakt, lingerie of bikini.
2. Iedere fotograaf betaalt 20€ waarborg, die wordt teruggestort als de modellen hun foto's hebben gekregen.
3. Niet leden van BD (en ook de modellen!) betalen 2€ voor de verzekering.
4. Het is ten strengste verboden als fotograaf de kleedkamers van de modellen te betreden!
Inschrijving:
1. Storting van 20€ waarborg op rekening 406-1009541-72 van Volders Leon, 2800 Mechelen. Aanvullend: 2€ per te verzekeren persoon.
2. Een PM naar mij verwijzend naar de storting met:
-naam
-BD-lidnummer indien beschikbaar
-naam én foto van elk model (komen op een lijst)
-eventuele deelname aan het groepsavondmaal in restaurant Colmar (te verrekenen met het restaurant)
- het GSM-nummer waaronder u op het terrein te bereiken bent - communicatie is zeer belangrijk gezien de uitgestrektheid van het domein.
3. Er kan niet meer worden ingeschreven ter plaatse.
4. Slechts de eerste honderd inschrijvingen van fotografen komen in aanmerking. We trachten naar een evenwicht met het aantal modellen.
Resterende aanvragen komen op een wachtlijst. Indien er onverwacht een inschrijving wegvalt, wordt die hieruit aangevuld.
5. Slechts als aan alle formaliteiten is voldaan, komt de naam op de inschrijvingslijst.
De shooting day
1. Bijeenkomst hoek Marialei-Boomgaardstraat ten laatste om 10 uur. Daarna gaan we in groep naar de briefing room (coördinatiezaal) waar alle activiteit wordt gecentraliseerd, de inschrijvingen gecheckt en de documentatie verdeeld. Ajuin verzorgt de algemene coördinatie hiervan. BD-leden dragen hun lidkaart. Niet-leden krijgen een badge. Die zijn nodig omwille van de identificatie door de security.
Er zullen wegwijzers staan naar het coördinatiecentrum.
2. Er worden verschillende programma's voorzien, terwijl men ook beschikt over een vrij programma. Men is vrij om aan om het even welk programma deel te nemen.
3. Het terrein is niet ongevaarlijk: glasscherven, kapotte trappen, half-open putten en zelfs kamers met asbest. We vragen van iedereen de grootste voorzichtigheid te betrachten. Zeker als men de onderaardse tunnels wil betreden.
4. In principe is er geen water, elektriciteit, verwarming of toilet. We proberen hierin te voorzien in de mate van het mogelijke. Misschien moeten we hiervoor een meerprijs rekenen. We proberen minstens in en rond de coördinatiezaal enig comfort te voorzien.
5. Er zou belangstelling zijn van de televisie om dit unieke en bijzondere evenement vast te leggen voor het avondnieuws. Als dit blijkt, proberen we de hinder voor de fotografen zo beperkt mogelijk te houden.
6. Het einde is voorzien rond 17 uur. Daarna is er een facultatieve en gezellige groepsmaaltijd voor iedereen die wil napraten of gewoon contacten wil leggen of vernieuwen.
Logistiek:
1. We zoeken nog naar kandidaten die eventueel voor catering kunnen zorgen, vb. door het openhouden van een kantine of cafetaria. Over de mogelijkheden kan onderhandeld worden.
2. We staan open voor elke nuttige suggestie die ons kan helpen van deze dag een succes te maken.
3. We vragen aan de fotografen zich te melden als ze het peterschap van een beginnend fotograaf op zich willen nemen. Op die wijze verkleinen ze de drempel voor degenen die voor het eerst aan een shoot deelnemen.
En tenslotte: we hebben de projectleiders omgekocht.
Ze verwachten van ons in ruil voor de openstelling van het terrein en het toezicht dat ze extra moeten leveren een reeks keurfoto's van het oude militair hospitaal, voor het wordt afgebroken. Laat ons hen niet teleurstellen en hen vergasten op het beste materiaal dat we kunnen leveren.
Vanaf nu post ik hier dagelijks de vorderingen die we maken en de programma's die we voorzien. Volg dus deze draad!
Mijn groeten en dank aan iedereen die dit mee helpt mogelijk maken!
Leon.
Comment