Oorspronkelijk geplaatst door Geerten
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie zou er nu nog een diesel kopen ?
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk berichtik schreef .....
en jij maakt ervan
ik denk dat je fantasie begint op hol te slaan.Oorspronkelijk geplaatst door Grashalmvan fluvius geen toelating kregen om een 11kw box aan te sluitenOorspronkelijk geplaatst door Hombreverboden laadpalen thuis te installeren
Wat heeft dat met fantasie die begint op hol te slaan te maken??Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Het narcistische type:
.........................
De waarheid vervormen, 180° omdraaien of verzwijgen zodat ze altijd hun gelijk proberen te halen.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
- Likes 1
Comment
-
-
Hombre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtNog een eigenschap van narcisten:
De waarheid vervormen, 180° omdraaien of verzwijgen zodat ze altijd hun gelijk proberen te halen.
- Likes 2
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
ik ken Geert al vele jaren als een correcte persoon. Niet als een scheldend iemand. Forumclown, idioot, zevereraar, onnozelaar en nog veel mooiere staan niet in zijn woordenschat.Hombre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
Net zo min als de woorden respect, begrip en bescheidenheid.
in die groep zitten heel wat bders ook daar hebben ze je opgemerkt,
je wil niet weten hoe belachelijk je jezelf daar maakt.Last edited by Geerten; 12 augustus 2024, 22:15.
Comment
-
Nu de temperaturen stijgen, is het essentieel om specifieke maatregelen te nemen om je elektrische auto te beschermen. Net zoals er voorzorgsmaatregelen zijn voor auto's met een verbrandingsmotor, zijn er tips om in extreme hitte met een elektrische auto te rijden zonder dat dit ten koste gaat van de actieradius. Voorbereiding van het voertuig Voordat...
Comment
-
Er loopt zelfs reeds een draadje in een privé groep op FB over je persoontje,
je wil niet weten hoe belachelijk je jezelf daar maakt.
Comment
-
Ben gaan kijken maar het was mijn Plug-in Hybride die aan het laden was (monofase 10A) ...
De ventilator van de wagen stond op maximum te koelen ofzo... denk dat ik heel efficient geladen heb...
Comment
-
-
Er loopt zelfs reeds een draadje in een privé groep op FB over je persoontje,
je wil niet weten hoe belachelijk je jezelf daar maakt.
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
Ik vraag me alleen hoe ik mezelf daar belachelijk kan maken als ik daar niet ben. Maar daar zorg jij wel voor zeker? Zielig, man. Heb tenminste het lef om hier op BD met correcte argumenten mijn berichten te weerleggen als je dat nodig acht. Toont nog maar eens wie je echt bent.Hombre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
Kan ik bevestigen.Hombre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk berichtHombre
Comment
Comment