Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie zou er nu nog een diesel kopen ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

De oplossing Grashalm negeren .

Het narcistische type:

Deze personen geloven dat de wereld om hen draait. Van empathie of interesse tonen naar mensen om hen heen is geen sprake. Narcisten zetten niet alleen zichzelf op de eerste plek, ze verwachten dat jij dat óók doet. Wanneer je het ego van een narcist niet voedt of niet volgens zijn/haar regels wenst te leven, zijn de poppen aan het dansen.

Hoe jij jezelf beschermt:
    Het beste is om afstand te nemen van mensen die op deze manier in het leven staan, maar soms kan dat niet. Probeer contact dan zo minimaal mogelijk te houden en blijf dichtbij je gevoel. Ontstaat er een situatie waar jij je niet prettig bij voelt, durf dan stelling te nemen en je eigen pad te kiezen.
    We weten ondertussen wel jouw persoonlijke trekken, je hoeft die niet telkens te herhalen. Bovendien lukt dat negeren niet voor de arrogante en hautaine types.
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
      ik schreef .....

en jij maakt ervan

ik denk dat je fantasie begint op hol te slaan.
      Even verduidelijken voor de goede verstandhouding. Als iemand
      Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm
      van fluvius geen toelating kregen om een 11kw box aan te sluiten​
      is dat dan niet hetzelfde als
      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
      verboden laadpalen thuis te installeren
      ??
      Wat heeft dat met fantasie die begint op hol te slaan te maken??
      Hombre

Comment

Het narcistische type:
        .........................
        Nog een eigenschap van narcisten:
        De waarheid vervormen, 180° omdraaien of verzwijgen zodat ze altijd hun gelijk proberen te halen.
        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

• http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

• Hombre

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Nog een eigenschap van narcisten:
              De waarheid vervormen, 180° omdraaien of verzwijgen zodat ze altijd hun gelijk proberen te halen.
              ik ken Geert al vele jaren als een correcte persoon. Niet als een scheldend iemand. Forumclown, idioot, zevereraar, onnozelaar en nog veel mooiere staan niet in zijn woordenschat. Ik denk dat we hier inderdaad met een narcist te maken hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht

ik ken Geert al vele jaren als een correcte persoon. Niet als een scheldend iemand. Forumclown, idioot, zevereraar, onnozelaar en nog veel mooiere staan niet in zijn woordenschat.
                Net zo min als de woorden respect, begrip en bescheidenheid.
                Hombre

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Net zo min als de woorden respect, begrip en bescheidenheid.
                  Er loopt zelfs reeds een draadje in een privé groep op FB over je persoontje,
                  in die groep zitten heel wat bders ook daar hebben ze je opgemerkt,
                  je wil niet weten hoe belachelijk je jezelf daar maakt.
                  Last edited by Geerten; 12 augustus 2024, 22:15.

Comment

• Nu de temperaturen stijgen, is het essentieel om specifieke maatregelen te nemen om je elektrische auto te beschermen. Net zoals er voorzorgsmaatregelen zijn voor auto's met een verbrandingsmotor, zijn er tips om in extreme hitte met een elektrische auto te rijden zonder dat dit ten koste gaat van de actieradius. Voorbereiding van het voertuig Voordat...

Comment

Kan ik bevestigen.

Comment

• Gisterenavond dacht ik dat er een vliegtuig op mijn oprit stond...
                        Ben gaan kijken maar het was mijn Plug-in Hybride die aan het laden was (monofase 10A) ...
                        De ventilator van de wagen stond op maximum te koelen ofzo... denk dat ik heel efficient geladen heb...

Comment

Ja, dat negeren lukt toch niet zo goed hé. Als je dan zelf er ook nog over gaat beginnen in een privé FB groep. Samen met je drie BD maatjes? Moet tof zijn daar. Ik heb jouw privé FB groep ondertussen wel gevonden:
                          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

Ik vraag me alleen hoe ik mezelf daar belachelijk kan maken als ik daar niet ben. Maar daar zorg jij wel voor zeker? Zielig, man. Heb tenminste het lef om hier op BD met correcte argumenten mijn berichten te weerleggen als je dat nodig acht. Toont nog maar eens wie je echt bent.
                          Hombre

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht

Kan ik bevestigen.
                            Natuurlijk kan je dat bevestigen. Opapol is één van de BD-spoken die naar eigen zeggen hier niets meer te zoeken hebben, het niet kunnen laten om de forums te volgen om dan heel af en toe een nietszeggende post te plaatsen met alleen de bedoeling olie op een brandje te gooien. Bij spoken is het altijd even schrikken als men ze ziet, maar snel komt het besef dat het maar illusie en lucht is.
                            Hombre

Comment

• Bedankt voor uw bezorgdheid en de tips
                              Hombre

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Bedankt voor uw bezorgdheid en de tips
                                Graag gedaan Hombre

Comment

Working...
                                X