Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bpost weeral eens ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Bpost weeral eens ....

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Jullie zijn absoluut niet verplicht dit hier te lezen hoor.
    Anderzijds zijn al die klagers ook niet verplicht om het allerminste te posten.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #62
      Re: Bpost weeral eens ....

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      1) Dat deze boodschap daar nu 1 dag of 100 jaar staat, wat maakt het uit voor een bedrijf of dienst dat men maar één keer om de zoveel jaar wil bellen? [emoji848]
      2) Het is ook niet zo omdat het bericht er staat, dat het ook lang zal duren.
      1) Het maakt héél véél uit, want het is DE kapstok waar ze zich kunnen achter verschuilen, want perfect in orde volgens jouw wonder-charter.
      2) Geef de call-center beheerders aub niet de pap in de mond, anders gaan ze misschien nog op elke call een minimum wachttijd zetten, om het ons gewoon te laten worden

      Ge gaat pertinent ALTIJD voorbij aan DE oorzaak: chronische onderbezetting van een heleboel call-centers.
      Trouwens, chapeau voor de mensen die er het beste van zichzelf geven.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #63
        Bpost weeral eens ....

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        1) Het maakt héél véél uit, want het is DE kapstok waar ze zich kunnen achter verschuilen, want perfect in orde volgens jouw wonder-charter.
        2) Geef de call-center beheerders aub niet de pap in de mond, anders gaan ze misschien nog op elke call een minimum wachttijd zetten, om het ons gewoon te laten worden

        Ge gaat pertinent ALTIJD voorbij een DE oorzaak; chronische onderbezetting van een heleboel call-centers.
        Trouwens, chapeau voor de mensen die er het beste van zichzelf geven.
        U bent dan ook extreem veeleisend, zonder enig begrip of respect voor mensen die zich inzetten voor anderen.
        En gij gaat pertinent, permanent, eeuwigdurend voor geklaag ook al ben je zelf in 90% van de gevallen NIET betrokken.
        Erger nog, lig je zelf aan de oorzaak dat iets langer duurt, dan nog leg je de fout bij anderen.
        Dat charter steekt ook vast in uw hoofd hé, op het werk heb ik daar nog nooit over weten praten om dit te gebruiken als excuus, alleen dat er heel veel opvolging is om alle klanten zo snel mogelijk correct te bedienen.
        Stop eens met alles te verdraaien en in het belachelijke te trekken, blijkbaar uw belangrijkste bezigheid op een dag waar je 1000 keer meer tijd aan spendeert dan aan het eventueel wachten aan de telefoon.
        Ge gaat me toch niet zeggen dat op de vijf jaar dat dit geklaag bestaat je elke week of zelfs maand moet bellen?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #64
          Re: Bpost weeral eens ....

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          U bent dan ook extreem veeleisend, zonder enig begrip of respect voor mensen die zich inzetten voor anderen.
          Laatste zin post #62: "Trouwens, chapeau voor de mensen die er het beste van zichzelf geven."
          Maar je mag er ook de voorlaatste zin bijvoegen.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #65
            Re: Bpost weeral eens ....

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Laatste zin post #62: "Trouwens, chapeau voor de mensen die er het beste van zichzelf geven."
            Maar je mag er ook de voorlaatste zin bijvoegen.
            Respect voor de mensen die het beste van zichzelf geven en er tegelijkertijd over klagen is wat tegenstrijdig hé. [emoji848]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #66
              Re: Bpost weeral eens ....

              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              Anderzijds zijn al die klagers ook niet verplicht om het allerminste te posten.
              Nee, zeker niet verplicht, maar misschien lucht het hen op om ergens hun frustraties te luchten?
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #67
                Re: Bpost weeral eens ....

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Respect voor de mensen die het beste van zichzelf geven en er tegelijkertijd over klagen is wat tegenstrijdig hé. [emoji848]
                Niks tegenstrijdig. Je WIL het absoluut niet begrijpen hé. Ik klaag die mensen die me te woord staan niet aan, ik waardeer ze, ik klaag de laag erboven aan die ze als citroenen uitpersen en zorgen voor frustratie bij de klant die belt.
                Ik schreef het trouwens al in #64, laatste zin, maar die heb je natuurlijk weer wijselijk "vergeten".
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #68
                  Bpost weeral eens ....

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Niks tegenstrijdig. Je WIL het absoluut niet begrijpen hé. Ik klaag die mensen die me te woord staan niet aan, ik waardeer ze, ik klaag de laag erboven aan die ze als citroenen uitpersen en zorgen voor frustratie bij de klant die belt.
                  Ik schreef het trouwens al in #64, laatste zin, maar die heb je natuurlijk weer wijselijk "vergeten".
                  Dank voor de zeer grote vernedering naar velen!
                  Want wat jij in je domme gedachten niet krijgt, dat is dat er mensen ook in de niveaus erboven zich ook dag en nacht inzetten om dat zo vlot mogelijk te laten verlopen en het is niet een CEO of algemeen directeur dat zich daarmee bezig houdt hoor.
                  Jij en alleen jij zit met volkomen verkrompen gedachten en neemt uw eigen verzinsels steeds als waarheid, maar je bent volledig mis met het idee dat jij over vele diensten hebt!
                  Wanneer ga jij ooit eens stoppen met uw medemensen steeds in het openbaar te vernederen en valselijk te beschuldigen?
                  Heb jij echt niets anders te doen dan zotte praat te verkopen?
                  Het is uw recht te vinden dat iets te traag gaat, maar trek daar niet steeds verkeerde conclusies uit!
                  Ik heb het u al meermaals geschreven, je zou eens een dag moeten meedraaien in zo’n bedrijf en zien wat er echt gebeurt … en inderdaad, niet iedereen is perfect en mensen maken soms fouten.
                  Ben jij wel perfect? [emoji848]
                  Ik niet hoor, maar ik doe mijn best om anderen te helpen waar kan maar als iemand me permanent onterecht verwijten naar het hoofd zou slingeren, dan zou ik daar ook al wat minder zin in hebben.
                  En voor je het weer verkeerd gaat interpreteren, ik heb niets tegen u persoonlijk maar tegen de vele onzin dat u verkondigt.
                  Mocht iemand anders dat schrijven zou ik eveneens reageren.
                  Stel dat u hoofd van een technische dienst van een van betrokken bedrijven zou geweest zijn, zou u dan ook alle verwijten aanvaarden?
                  Ik denk het niet, awel doe dat dan ook niet met anderen.
                  Last edited by VerSeg; 27 februari 2023, 23:15.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: Bpost weeral eens ....

                    Ik ben verre van perfect Verseg, maar ik ga niet iemand die "mijn" mening "(de uwe dus)" niet altijd deelt, (ik dus), niet bestoken met onderstaande bloemlezing die bijna neigt naar laster en eerroof.

                    zeer grote vernedering naar velen
                    je domme gedachten
                    volkomen verkrompen gedachten
                    in het openbaar te vernederen
                    valselijk te beschuldigen
                    steeds verkeerde conclusies
                    zotte praat te verkopen
                    vele onzin dat u verkondigt


                    Excuses zouden hier wel op zijn plaats zijn.
                    U eigent zich zomaar het recht toe om UW waarheid als DE waarheid te beschouwen.
                    Last edited by nete; 28 februari 2023, 15:25.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #70
                      Bpost weeral eens ....

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Ik ben verre van perfect Verseg, maar ik ga niet iemand die "mijn" mening "(de uwe dus)" niet altijd deelt, (ik dus), niet bestoken met onderstaande bloemlezing die bijna neigt naar laster en eerroof.

                      zeer grote vernedering naar velen
                      je domme gedachten
                      volkomen verkrompen gedachten
                      in het openbaar te vernederen
                      valselijk te beschuldigen
                      steeds verkeerde conclusies
                      zotte praat te verkopen
                      vele onzin dat u verkondigt


                      Excuses zouden hier wel op zijn plaats zijn.
                      U eigent zich zomaar het recht toe om UW waarheid als DE waarheid te beschouwen.
                      U beledigt velen dagelijks met uw bekrompen gedachten over mensen hun dagelijkse inspanningen die ze leveren om u ten dienste te staan.
                      U breekt dagelijks hun werk af en aanziet ze als onbenul.
                      U viseert ook zo mezelf en dat is onaanvaardbaar, onmenselijk en dan vind u dat men maar steeds uw onzin moet laten uitkramen en niet mag reageren?
                      Als je niets onterecht zou schrijven, dan zou je er ook geen reactie op kunnen krijgen. [emoji6]

                      U kan en mag gerust uw ongenoegen uiten over vertragingen of wat ook, maar u kan dat ook zonder onterecht bepaalde mensen of functies te viseren want u weet niet wat de echte reden is.
                      Als er zich een fout op BD voordoet, dan kaart men toch ook enkel het probleem aan?
                      Of zou men dan ook moeten reageren dat die bende het weer verkloot heeft?
                      Men kan alles op een correcte manier of op een denigrerende manier aankaarten, spijtig genoeg kiest u vaak voor dat tweede.

                      Mensen die de taken uitvoeren worden volgens u ook uitgebuit … straf dat het net diegene zijn die bij ons het langst in dezelfde functie blijven en niet lopen gaan en gelukkig zijn met hun job.
                      En ja, bijna elk bedrijf kan meer mensen gebruiken maar de beperking ligt niet specifiek bij de bedrijfsleiding (niet ik dus) maar wordt beïnvloed door de economische en financiële toestand en door hetgeen de overheid aan allerlei taksen en belastingen oplegt op personeel.
                      Bij wijze van spreken nog steeds beter 5 mensen te weinig dan een faillissement omdat ze het niet meer kunnen betalen.

                      Ik ben ook maar 38 uur per week betaald, maar ik klop er meermaals 60 zonder compensatie om ervoor te zorgen dat klanten correct en zo snel mogelijk geholpen worden, al is dat door de omvang en complexiteit niet altijd mogelijk op de gehoopte tijdspanne.
                      Op één dienst hebben we binnen het bedrijf (niet ikzelf maar collega’s) gedurende bijna 18 jaar 98% van de telefoons binnen de 20 seconden beantwoord en 100% was binnen de 2 minuten, nog lang voor er enig charter bestond.
                      Ook heden zit er een team van mensen permanent bezig met alle mogelijke zaken op te volgen die mogelijks niet snel genoeg behandeld worden, procedure (ja die zijn nodig) worden bijgestuurd om de service te verbeteren waar mogelijk en tools worden steeds aangepast om mogelijke verbeteringen door te voeren om zelfs zaken die zich éénmaal voordoen op te vangen in de toekomst.
                      Maar zoals al gezegd, niets is perfect en verbeteren kan altijd met alles.
                      Mocht niets defect geraken, dan was er nergens support nodig maar dan waren er ook honderduizenden extra doppers.
                      Wegenwerkers herstellen ook banen omdat die niet perfect zijn en stuk gaan.

                      Al jaren voel ik mezelf en vele anderen door u persoonlijk geviseerd door uw onterechte besluiten die u als waarheid aanziet.
                      Stop ermee steeds alles af te breken en te veralgemenen zonder enige kennis van zaken en vooral als u niet eens zelf betrokken bent!
                      Besef eens dat men ook mensen kan viseren zonder ze bij naam te noemen maar bij hun functie of job.

                      Waarom zou men niet openbaar kritiek mogen uiten tegen de forumleiding maar wel tegen leidinggevenden of wat ook van verschillende bedrijven?

                      En nogmaals, ik heb niets tegen u persoonlijk maar tegen onjuistheden en verwijten ten aanzien van de verkeerde mensen.

                      Als er ene zich moet excuseren tegenover velen, dan bent u dit wel!
                      Sorry maar uw onzinnige berichten beginnen een limiet te krijgen!
                      Ook op een vriendelijke manier kan men iets aankaarten en vaak nog sneller een oplossing bekomen. [emoji6]
                      Last edited by VerSeg; 28 februari 2023, 20:27. Reden: De vele typfouten en correcties.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #71
                        Re: Bpost weeral eens ....

                        Moderator Note: Gelieve de discussie verder te zetten zonder reacties die op de man spelen. Als dat niet kan, gaat hier een slotje op en/of krijgen sommigen een tijdje forumverlof.
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                        Comment


                        • #72
                          Bpost weeral eens ....

                          Het zou goed zijn mocht men problemen positief aankaarten om naar eventuele oplossingen te zoeken.
                          Al zal er wel niet voor alles een onmiddellijke oplossing zijn.[emoji6]
                          Dan heeft men het probleem aangekaart, dan creeert men de mogelijkheid geholpen te worden en viseert men niemand en ontstaan er geen overbodige frustraties en moet niemand in de verdediging gaan.

                          Voorbeeld (niet specifiek dit topic):
                          Ik heb een probleem met de dienst van bedrijf xyz ..’
                          Of: ik krijg hier volgende foutmeldingen …
                          Is er toevallig iemand dat daarbij kan helpen?

                          Een beetje positieve ingesteldheid is voor allen veel aangenamer.

                          Mvg,
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #73
                            Re: Bpost weeral eens ....

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Jullie zijn absoluut niet verplicht dit hier te lezen hoor.
                            Ik geniet ervan van om die frustraties te lezen die om niets gaan. Voor sommigen is het ook: een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd. Dus klagen moet.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Bpost weeral eens ....

                              Net nog een email van Bpost. Ze gaan een pakje leveren en als ik niet thuis ben kan ik via de website instellen welk postpunt ik het wil hebben. Het zou dan wel helpen als ze zeggen wanneer ze gaan langskomen... Weer zo'n mail met info waar je geen bal mee bent. Ergste is, dit is iets van Aliexpress. Nu krijg ik een email, voor de vorige 5 pakjes niets gezien. Nochtans altijd hetzelfde, wat elektronische componenten die in de bus kunnen (niet aangetekend).

                              Comment


                              • #75
                                Re: Bpost weeral eens ....

                                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                                Net nog een email van Bpost. Ze gaan een pakje leveren en als ik niet thuis ben kan ik via de website instellen welk postpunt ik het wil hebben. Het zou dan wel helpen als ze zeggen wanneer ze gaan langskomen... Weer zo'n mail met info waar je geen bal mee bent.
                                Als je een pakje krijgt met tracking, dan kan je toch de gegevens ervan op hun website of in de app raadplegen?
                                Tenzij het een phishing mail is natuurlijk want er gaan ook veel valse mails rond.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X