Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bpost weeral eens ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Bpost weeral eens ....

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dat men een werkdag langer moet wachten is hoogstens wat vervelend, maar volgens de beschreven inhoud niet levensbedreigend.
    Daar gaat het hem dus niet om hé.
    De T&T van de post is goed ontworepen, maar wordt dus letterlijk "verkracht" door de gebruikers.
    Wat je altijd ziet als eerste stap als het pakket onderweg is: het stomme "we leveren het tussen 8 en 17 uur". Soms wordt dat dagvenster iets nauwer na verloop van tijd.
    Ik heb al één keer gezien dat men meldt hoeveel leveringen er nog voor mij waren. Als dat één keer kan dan wil dit zeggen dat het in het systeem zit.
    Ik heb al eens een kaart te zien gekregen met de actuele positie van de postwagen. Eén enkele keer... Dus zit dat ook in het systeem.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #47
      Bpost weeral eens ....

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Daar gaat het hem dus niet om hé.
      De T&T van de post is goed ontworepen, maar wordt dus letterlijk "verkracht" door de gebruikers.
      Wat je altijd ziet als eerste stap als het pakket onderweg is: het stomme "we leveren het tussen 8 en 17 uur". Soms wordt dat dagvenster iets nauwer na verloop van tijd.
      Ik heb al één keer gezien dat men meldt hoeveel leveringen er nog voor mij waren. Als dat één keer kan dan wil dit zeggen dat het in het systeem zit.
      Ik heb al eens een kaart te zien gekregen met de actuele positie van de postwagen. Eén enkele keer... Dus zit dat ook in het systeem.
      Het kan ook handig zijn om eens de meldingen die men krijgt volledig te lezen.[emoji6]
      Bij twee streepjes staat er dat Bpost de zending aan het verwerken is en wordt er een vermoedelijk levermoment opgegeven en dat er meer details volgen van zodra beschikbaar.



      Zodra het pakket vertrekt met de postbode dan zijn er drie streepjes, dan wordt het geschatte uur van levering aangepast volgens het vertrekmoment van de zending met de postbode, dan wordt de tekst ook veranderd naar onderweg voor levering en dan krijgt men daar ook de melding van.

      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #48
        Re: Bpost weeral eens ....

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ik denk dat jij redelijk mis bent met uw redenering.
        Als de status verandert naar onderweg voor levering, dan werd de zending ingescand bij het sorteren en laden van de bestelwagen, aks er staat afgeleverd, dan heeft de postbode de zending gescand en aangegeven als geleverd, … zo zijn er wel meerdere updates die door de postbode gedaan worden.

        En wie zou dat inladen denk je?
        Hier doet de postbode dat alvast zelf … sorteren, inladen, scannen, …

        Dat zijn maar vermoedens.
        De post was vrijdag “aangekondigd” beperkt in dienstlevering, of diegene dat uw pakje moest brengen geen zin had of ziek was of pech had, dat zullen we nooit echt weten tenzij hij het zelf vertelt.
        Dat men een werkdag langer moet wachten is hoogstens wat vervelend, maar volgens de beschreven inhoud niet levensbedreigend.
        Als men geen vertrouwen heeft in hun diensten, dan kan men ook alles zelf afhalen. [emoji57]
        Bent jij niet verkeerd bezig soms?
        Sorteren en inscannen gebeurt volledig automatisch.
        De karren met pakjes worden tot aan de camionette gebracht en deze die ze moet afleveren moet ze natuurlijk zelf inladen.
        En als ik nu eens een T&T krijg dat het die dag zal afgeleverd worden en absoluut geen bericht krijg dat de dienstverlening die dag beperkt zal?
        Dan kreeg ik een T&T bericht dat ze het pakje s' anderendaags zouden leveren, waarom stuurden ze dat als ze wisten dat hun dienstverlening beperkt zou zijn? Om met de mensen hun sjokkedeinzen te spelen of wa?
        Freddy, je weet op alles en nog wat een gevat antwoord te vinden, maar voor mij geldt alleen maar een goede dienstverlening.
        Ik zei het al, het heeft een hele tijd goed gegaan en opeens zijn ze weer ziek in hun bedje.

        Die beperkte dienstverlening was dat omdat ze weeral een nieuwe baas hadden 'gekregen' en dat dit gevierd moest worden?
        Soit, mijn conclusie is dat Bpost weer gebrekkig werkt.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #49
          Bpost weeral eens ....

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Bent jij niet verkeerd bezig soms?
          Sorteren en inscannen gebeurt volledig automatisch.
          In sorteercentra zoals Brussel X zal dat inderdaad zo zijn volgens postkantoor.
          Maar in het postkantoor sorteren ze zelf ook nog eens volgens de ronde dat ze doen, als ze tenminste sorteren.
          Onlangs nieuwe postbode en die sorteerde niets vooraf, die nam een brief en reed naar dat huis, nam de volgende brief en reed daar naartoe, niet in volgorde van straat en huisnummer, die deed er dus vijf keer langer over dan een ander.
          Ondertussen is er al een nieuwe, die doet het toch heel wat beter.
          Lang geleden kon men voor opening nog eens naar het postkantoor en vragen om een pakje mee te krijgen, als je dat nu probeert is dat een nee en als reden geven ze dat die nog niet ingescand zijn.

          De karren met pakjes worden tot aan de camionette gebracht en deze die ze moet afleveren moet ze natuurlijk zelf inladen.
          En sorteren volgens de volgorde van de straten dat hij zal doen, in theorie dus (zie voorgaande).

          En als ik nu eens een T&T krijg dat het die dag zal afgeleverd worden en absoluut geen bericht krijg dat de dienstverlening die dag beperkt zal?
          Toch logisch mits in theorie pakjes wel geleverd werden die dag? [emoji848]

          Dan kreeg ik een T&T bericht dat ze het pakje s' anderendaags zouden leveren, waarom stuurden ze dat als ze wisten dat hun dienstverlening beperkt zou zijn?
          Nogmaals lees wat er staat over 24 februari, pakjes moesten normaal wel geleverd worden, dus waarom zouden ze voor een pakje melden dat de dienstverlening onderbroken wordt als dat niet zo is?
          En nogmaals, die dag heeft de post hier wel pakjes geleverd wat er duidelijk op wijst dat hun pakjesdienst die dag NIET gesloten was!

          Om met de mensen hun sjokkedeinzen te spelen of wa?
          Freddy, je weet op alles en nog wat een gevat antwoord te vinden, maar voor mij geldt alleen maar een goede dienstverlening.
          Ik zei het al, het heeft een hele tijd goed gegaan en opeens zijn ze weer ziek in hun bedje.
          Probleem is dat jij nu alles door elkaar haalt, uw postbode heeft om een of andere reden het pakje niet gebracht en enkel hij kan daar op antwoorden wat de echte reden is.
          Maar daarom moet jij niet veralgemenen dat de T&T niet correct werkt, dat ze een leveringsdatum geven wetende dat ze gesloten zijn … dat is niet de juiste reden van niet levering.
          Waarom het systeem bij u misbruikt werd en de verkeerde reden als oorzaak werd gegeven weet ik niet uit een glazen bol te halen … enige mogelijkheid is geduld hebben en het aan de postbode eens vragen wat er gaande was.
          Die beperkte dienstverlening was dat omdat ze weeral een nieuwe baas hadden 'gekregen' en dat dit gevierd moest worden?
          Soit, mijn conclusie is dat Bpost weer gebrekkig werkt.
          Neen dat is omdat er vooraf vastgelegde dagen zijn met geen of beperkte dienstverlening, net als er ook bij banken banksluitingsdagen zijn en bepaalde bedrijven één of meerdere sluitingsdagen hebben.
          Waarom de post of ander bedrijf dergelijke dagen heeft, dat zal me worst wezen.
          Zo zijn er ook voldoende bedrijven die een dag sluiten om een inventaris te doen.
          De post brengt alle dagen van de week pakjes, uitgezonderd op feestdagen en enkele uitzonderlijke sluitingsdagen, maar één dag beperkte dienstverlening is dan een ramp?

          Ja het is voor iedereen plezant als ze snel komen en ja elke afwijking is wat bizar, maar niet kritisch. [emoji6]
          Last edited by VerSeg; 26 februari 2023, 02:07.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Bpost weeral eens ....

            Freddy, over de 24ste feb. heb ik NIKS ontvangen, wel dat ik een gift kon storten voor Oekraïne.
            En als ze het niet kunnen afleveren moeten ze de mensen geen T&T sturen dat het tussen dit en dat uur geleverd zal worden als ze toch niet komen opdagen.
            En zaterdag reden inderdaad bestelwagens en camionetten rond maar die leveren uitsluitend pakjes voor die dag besteld want daarvoor moet je meer betalen.
            En waarom zou ik mijn pakje in een afhaal punt laten toekomen als uk betaald heb om aan huis te leveren? Iedereen is daar toch vrij in zeker.
            Bpost is nog steeds een staatsbedrijf gerund door zakkenvullers, daarna krijgen ze hun ontslag met de daaraan overeen gekomen ontslag premie en die premies zijn de moeite hoor.
            Ene BTW PostNL levert pakjes en brieven ook op zaterdag en dit zonder meerprijs.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #51
              Re: Bpost weeral eens ....

              Dus: in één zin alle romans die hier geschreven worden samengevat: Bpost T&T zit boordevol mogelijkheden om de klant goed te informeren, maar wordt verkeerd gebruikt.
              Misschien moeten ze toch eens kijken of de "procedure" niet de oorzaak is van een pak vertraging ipv tijdwinst.
              Misschien wel begrijpelijk: elk werk moet dubbel uitgevoerd worden, pardon, driemaal: administratie om elk pakje in te scannen, het pakje afleveren en dan weer administratie om te melden dat het geleverd is.

              Niet moeilijk dat de hele zwik in het honderd loopt: probeer maar eens een afspraak te maken bij een dokter, kinensist, tandarts: weken tot maanden wachttijd.

              En dan de hopeloze doorlooptijden van elk dossier: ik stuur een aanvraag op 26 januari voor een cashback op een Cabon printer. Onmiddelijk een standaard computer antwoord met een bevestiging en een referentienummer etc...
              Op 8 februari een mail met de melding dat ze niet kunnen uitbetalen omdat er een gegeven van de bankrekening niet klopt. Info erbij hoe ik die info kan bezorgen, info gestuurd op 8 februari.
              Sindsdien niks meer gehoord. We zijn intussen 26 februari. Toestand dossier: in behandling...
              De slinger is overdreven cer doorgeslagen in de verkeerde richting: het is blijkbaar véél belangrijker dat alles in tabelletjes staat in de computer (de procedures, weet je wel) dan dat het item afgehandeld wordt.
              Hiermee werp ik zeker geen steen naar de mensen die dat allemaal moeten verwerken, zij kunnen maar roeien met de riemen die ze hebben.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #52
                Re: Bpost weeral eens ....

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Dus: in één zin alle romans die hier geschreven worden samengevat: Bpost T&T zit boordevol mogelijkheden om de klant goed te informeren, maar wordt verkeerd gebruikt.
                Misschien moeten ze toch eens kijken of de "procedure" niet de oorzaak is van een pak vertraging ipv tijdwinst.
                Misschien wel begrijpelijk: elk werk moet dubbel uitgevoerd worden, pardon, driemaal: administratie om elk pakje in te scannen, het pakje afleveren en dan weer administratie om te melden dat het geleverd is.
                Nu ben je het extreem in het belachelijke aan het trekken hé.
                Denk je nu echt dat die app meldingen geeft als er niemand iets scant of ingeeft in een systeem.
                Hou misschien eens uw postbode beter in het oog wanneer die een pakje levert … of hoe denk jij dat de T&T kan weten of je thuis was of niet, of het pakje in de bus zit, afgegeven werd of voor de deur staat?
                Hoe kan er soms ook een foto bij komen te staan van waar het pakje neergezet werd?
                Niet rap genoeg een update in de T&T … niet goed.
                De postbode geeft de levering aan in T&T … niet goed want dubbel werk.
                Ge moet weten wat ge wilt hé … gij klaagt altijd hé, tot in het extreme toe.
                Er is maar één ding dat puur tijdverlies is, niet dubbel, driedubbel, maar duizenden keren en dat is geklaag, geklaag en nog geklaag.
                Bestaat er zo geen forum voor professionele klagers? [emoji848]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #53
                  Bpost weeral eens ....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Freddy, over de 24ste feb. heb ik NIKS ontvangen, wel dat ik een gift kon storten voor Oekraïne.
                  In theorie ook niet van belang omdat pakjes wel geleverd dienden te worden, waarom ze dat bij u niet gedaan hebben is dan een afwijking op hetgeen voorzien werd.
                  Zoals eerder gezegd werd die dag hier wel correct geleverd.
                  Dat zal dan wel een lokaal probleem zijn om een reden die enkel uw postbode of postmeester kan zeggen.

                  En als ze het niet kunnen afleveren moeten ze de mensen geen T&T sturen dat het tussen dit en dat uur geleverd zal worden als ze toch niet komen opdagen.
                  Nogmaals, de T&T was correct om de levering vooraf aan te melden, die levering was voorzien … enkel hebben ze het bij u om tot nu ongekende “echte” reden niet uitgevoerd.

                  En zaterdag reden inderdaad bestelwagens en camionetten rond maar die leveren uitsluitend pakjes voor die dag besteld want daarvoor moet je meer betalen.
                  Klopt, als dat voor een werkdag gepland was, dan is de tweede aanbieding ook op een werkdag.
                  Hier is dat ook zo en dat komt omdat de pakjes dan van een andere locatie vertrekken en ze geen toegang hebben tot deze die in het postkantoor liggen (uitleg die ik eens kreeg van de postbode), het zijn ook andere mensen die op zaterdag en zondag komen en vaak ook onderaannemers (zeker op zondag).

                  En waarom zou ik mijn pakje in een afhaal punt laten toekomen als uk betaald heb om aan huis te leveren? Iedereen is daar toch vrij in zeker.
                  Dat is een eigen keuze en ik schreef dat ook niet in die zin.
                  Ik schreef enkel dat als je Bpost niet meer vertrouwt, dat je dan vrij staat om niet te laten versturen en zelf alles te gaan halen.
                  Maar of je dan alles zo snel in huis gaat hebben als nu betwijfel ik. [emoji6]

                  Bpost is nog steeds een staatsbedrijf gerund door zakkenvullers, daarna krijgen ze hun ontslag met de daaraan overeen gekomen ontslag premie en die premies zijn de moeite hoor.
                  Dat is een regeling dat gebruikt wordt vanaf een bepaalde functie en inkomen, er zijn ook in privé-bedrijven dergelijke hoge monsterbedragen afgesproken.
                  Maar op zich staat dit volledig buiten het feit dat uw pakje later geleverd zal worden dan voorzien.

                  Ene BTW PostNL levert pakjes en brieven ook op zaterdag en dit zonder meerprijs.
                  Het staat iedereen vrij om voor PostNL te kiezen hé … alleen denk ik niet dat je zoveel PostNL kantoren gaat vinden waar je enkele van deze diensten kan regelen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #54
                    Re: Bpost weeral eens ....

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Bestaat er zo geen forum voor professionele klagers? [emoji848]
                    Dat weet ik niet, wat wel bestaat is een "als er wat misloopt ALLES tot in het oneindige blijven vergoelijken" forum met alvast één lid: Verseg
                    Met alles bedoel ik o.a.: "het zal uitzonderlijk druk zijn", "er zijn mogelijks veel zieken", "er heeft iemand iets verkeerd aangestipt", "een afwijking op hetgeen voorzien werd", "een ongekende reden", enz..., enz...
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #55
                      Re: Bpost weeral eens ....

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Bestaat er zo geen forum voor professionele klagers? [emoji848]
                      We mogen al zo weinig en dan mogen we ook nog niet eens klagen, of het moeten amateur klagers zijn daar onder zijn er velen die zeggen: ik mag niet klagen.

                      Comment


                      • #56
                        Bpost weeral eens ....

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Dat weet ik niet, wat wel bestaat is een "als er wat misloopt ALLES tot in het oneindige blijven vergoelijken" forum met alvast één lid: Verseg
                        Met alles bedoel ik o.a.: "het zal uitzonderlijk druk zijn", "er zijn mogelijks veel zieken", "er heeft iemand iets verkeerd aangestipt", "een afwijking op hetgeen voorzien werd", "een ongekende reden", enz..., enz...
                        Waarom ik steeds reageer is omdat u zo goed als altijd de verkeerde zaken viseert of verkeerde conclusies trekt.
                        Als je correct leest, dan probeer ik gewoon de zaken op een correcte manier te bekijken en niet van het zal dat wel zijn.
                        Conclusies moeten juist zijn en niet de verkeerde diensten, applicaties, mensen of wat ook per definitie verwijten naar het hoofd slingeren.
                        Hetgeen u doet is zoals velen bij een ongeval, is er een BMW bij betrokken dan zal die wel in fout zijn en komen er meteen een hele hoop verwijten.
                        Per definitie klaagt u over alles zonder ook maar met iets rekening te willen houden of de juiste reden te willen bekijken.

                        Loopt er af en toe iets fout?
                        Uiteraard, ook in de best georganiseerde bedrijven is dat mogelijk omdat men steeds voor onvoorziene omstandigheden kan komen te staan, men kan gewoon niet op alles voorzien zijn.
                        Gelukkig zijn er procedures in grotere bedrijven of het zou echt helemaal in de soep draaien, een goed georganiseerd bedrijft werkt volgens procedures.
                        Veel bedrijven zijn ook ISO gecertificeerd, probeer die certificatie maar eens te krijgen zonder procedures.

                        Stel uzelf ook eens de de vraag wat er zou gebeuren als u koerier zou zijn en tijdens uw rit heeft u een ongeval of bent u te ziek om verder te rijden … denk je dat de pakjes die jij dan moest leveren er nog op tijd zouden geraken?
                        En zelf zal je het heel normaal vinden dat je niet verder kan, maar als je klant een nete is, dan zal je van hem wel veel geklaag lezen op alle mogelijke fora waar hij dat kan plaatsen.
                        Voor de 99% dat je alles perfect op tijd kon leveren, daar ga je uiteraard niets van vinden.

                        Zelfs met de beste procedures, met de beste medewerkers, het best georganiseerde bedrijf, er zal altijd een impact zijn als er iets fout loopt.

                        Een beetje begrip en realistisch zijn is op zijn minst op zijn plaats, het zijn geen spoeddiensten en ook geen levensbedreigende zaken.
                        Koeriers geven bij de goedkoopste verzendmogelijkheden ook geen garantie dat 100% de dag nadien geleverd wordt.
                        Als de T&T van Bpost voor u onnuttig is, gebruik hem dan niet en wacht zoals de 50 jaar ervoor gewoon af tot je de levering ziet komen.
                        Last edited by VerSeg; 26 februari 2023, 12:35.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: Bpost weeral eens ....

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                          Loopt er af en toe iets fout?
                          Af en toe ? Dat zou ik met een gouden mantel der liefde bedekken.
                          Maar (als voorbeeld) je vrijwel overal waar je eens belt te woord gestaan wordt (en dat maanden tot jaren aan een stuk) door een computer die je komt vertellen dat het "onverwacht zeer druk is en de wachttijd langer zal zijn dan u van ons gewend bent" dan ga ik steigeren. Ze hebben binnen de "charter" norm uw oproep beantwoord en dat is het dan. En zo'n waardeloze prul komt gij dan nog als het walhalla ophemelen...
                          Maar al die bedrijven hebben groot gelijk (heb ik trouwens al meermaals geschreven). Als iedereen (zeer dikwijls) een half uur tot een uur wachttijd normaal begint te vinden dan is de verleiding voor een bedrijf natuurlijk onweerstaanbaar om niet eens te testen wat het geeft om nog wat mensen weg te halen en te kijken hoelang er commotie zal zijn als ze er meer en meer nog een kwartiertje of half uurtje wachtmuziekje erbij doen (de meesten bellen toch onbeperkt zonder kosten). Je kan ze geen ongelijk geven dat ze voortdurend de grenzen opzoeken.
                          Last edited by nete; 26 februari 2023, 21:30.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #58
                            Bpost weeral eens ....

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Af en toe ? Dat zou ik met een gouden mantel der liefde bedekken.
                            Maar (als voorbeeld) je vrijwel overal waar je eens belt te woord gestaan wordt (en dat maanden tot jaren aan een stuk) door een computer die je komt vertellen dat het "onverwacht zeer druk is en de wachttijd langer zal zijn dan u van ons gewend bent" dan ga ik steigeren.
                            Dat deze boodschap daar nu 1 dag of 100 jaar staat, wat maakt het uit voor een bedrijf of dienst dat men maar één keer om de zoveel jaar wil bellen? [emoji848]
                            Het is ook niet zo omdat het bericht er staat, dat het ook lang zal duren.

                            Als iedereen (zeer dikwijls) een half uur tot een uur wachttijd normaal begint te vinden dan is de verleiding voor een bedrijf natuurlijk onweerstaanbaar om niet eens te testen wat het geeft om nog wat mensen weg te halen en te kijken hoelang er commotie zal zijn als ze nog een kwartiertje of half uurtje wachtmuziekje erbij doen (de meesten bellen toch onbeperkt zonder kosten). Je kan ze geen ongelijk geven dat ze voortdurend de gernzen opzoeken.
                            Nu zijn de 10 of 20 minuten plots overal een half uur tot een uur geworden. [emoji848]
                            Nogmaals, ik moet ook af en toe eens langer wachten dan wat ik zou willen, maar dat is eerder een uitzondering dan de regel.
                            Onlangs nog gebeld en bericht dat ik derde in rij ben … hoe lang het uiteindelijk nog duurt, hangt vooral af hoe lang de mensen voor u de medewerkers aan het lijntje houden, soms is dat kort, soms is dat lang.
                            U zou het toch ook niet appreciëren mocht men plots zeggen dat uw tijd om is omdat ze de volgende niet willen laten wachten? [emoji848]
                            Men kan toch onmogelijk verlangen dat men voor u alle tijd neemt en het bij anderen snel moet gaan?
                            Mocht iedereen ook voorbereid bellen, de tijd zou veel korter zijn.
                            Als ik eens moet bellen, dan heb ik mijn klantgegevens klaar liggen, 80% moet nog beginnen zoeken als er om gevraagd wordt.
                            Last edited by VerSeg; 26 februari 2023, 21:43.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: Bpost weeral eens ....

                              Sommige mensen hier zouden beter eens een dagje in een call center gaan werken of als koerier.


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
                              EOS 10 Glas 28-105 70-210

                              Comment


                              • #60
                                Re: Bpost weeral eens ....

                                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                                We mogen al zo weinig en dan mogen we ook nog niet eens klagen, of het moeten amateur klagers zijn daar onder zijn er velen die zeggen: ik mag niet klagen.

                                Oorspronkelijk geplaatst door twdigit Bekijk bericht
                                Sommige mensen hier zouden beter eens een dagje in een call center gaan werken of als koerier.


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Jullie zijn absoluut niet verplicht dit hier te lezen hoor.
                                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X