Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Banaans ? Denk van niet hoor. Banaantjes wel, maar da's het meervoud van banaantje.
    Des bananes. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Een mooi voorbeeld van de kracht van de taal, het geschreven woord en onze haperende logica.

Of men het nu grappig vindt of maakt ... helaas, datgene wat ik geschreven heb is volledig correct. Dat alle veranderende regels het voor ons niet gemakkelijk maken is eveneens juist.

Het meervoud van banaan wordt met een n geschreven en soms met een s.

Helaas, niets is wat het lijkt. De aangegeven zin klopt volledig. Geen speld tussen te krijgen.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Tuurlijk wordt soms met een s geschreven!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Tuurlijk wordt soms met een s geschreven!

Stuurlijk
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Dikwijls wordt belachelijk ook met een s geschreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
              Dikwijls wordt belachelijk ook met een s geschreven.
              Iets belachelijks dus. [emoji23]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Nadat ik bons van 500 euro gemist heb van Bol.com, de efteling, en verschillende andere instellingen,
                en een teruggave van de belastingen....
                ben ik nu toch gecharmeerd door deze:
                U bent vandaag geselecteerd voor een 500 euro BP Tankpas!
                Daar kan ik misschien mijn voordeel bij doen !
                Paul
                DPaul - A.FIAP
                D810, nikkors and other stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                  ben ik nu toch gecharmeerd door deze:
                  U bent vandaag geselecteerd voor een 500 euro BP Tankpas!
                  Daar kan ik misschien mijn voordeel bij doen !
                  Paul
                  Met de huidige stijgingen krijg je je tank met dat bedrag straks niet meer vol
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

De titel van de mail was "Zakelijk voorstel"

Mijn naam is Wing Ying, ik ben een openbare bankfunctionaris hier in Wing Hang Bank, Hong Kong en ik heb 18.991.674 dollar. dat ik wil
                    het land uit gaan.

Ik heb een goede partner nodig, iemand die ik kan vertrouwen. Het is risicovrij en legaal. Beantwoord mijn e-mail voor meer informatie: wingying.hongg-at-gmail.com
                    Meneer Wing Ying

Het e-mail adres van Wing Ying is aangepast met -at- in plaats van @ , als iemand toch zin heeft om met Wing Ying contact op te nemen, dan moet hij het e-mail adres gewoon terug aanpassen...

Zou ik meneer Wing Ying wel kunnen vertrouwen, dat is de vraag...
                    Last edited by Black B@ndit; 25 april 2022, 16:46.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Zou ik meneer Wing Ying wel kunnen vertrouwen, dat is de vraag...
                      Uiteraard mag je die 100% vertrouwen. Zo iemand moet je blindelings vertrouwen.

Mijn wedervraag : wat is het verschil tussen een openbare bankfunctionaris en een bankfunctionaris van een openbare bank ?
                      Last edited by Skitch; 25 april 2022, 17:08.
                      " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Ik heb dat geluk niet, ik krijg nooit dergelijke aanbiedingen .
                        Of zouden ze denken of weten dat ik geen geld meer nodig heb misschien .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                          Ik heb dat geluk niet, ik krijg nooit dergelijke aanbiedingen .
                          Of zouden ze denken of weten dat ik geen geld meer nodig heb misschien .
                          Die openbare bankfunctionaris is vergeten te melden dat het om Zimbabwaanse Dollars gaat.

Z$ 18.991.674 is zo'n € 55 waard.
                          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

hallo vertrouweling,

Hoe is het met je? Ik hoop u met deze brief in goede gezondheid te mogen ontvangen. Ik vraag om uw hulp bij het overboeken van een bedrag naar uw aangewezen rekening voor een beoogde investering in de staat. Het fonds staat op een niet-beleggingsrekening bij de bank.

In dit licht acht ik het passend dat u de details over de oorsprong van het fonds kent:
                            Het fonds werd gemaakt door middel van een contractbedrag dat te hoog werd gefactureerd, uitgevoerd door een aannemer in zijn bankfiliaal. De aannemer is betaald en het saldo van het werk dat ik probeer over te schrijven naar een van uw genomineerde / verstrekte bankrekeningen. Hiertoe wordt uw naam geprogrammeerd op de rekening waarop het fonds staat als de oorspronkelijke deposant voor verdere overmaking naar uw bankrekening

Ik wil graag dat u weet dat deze transactie 100% risicovrij is en beveiligd is. Neem alstublieft onmiddellijk contact met mij op als u geïnteresseerd bent voor verdere discussie.

Vriendelijke groeten en Gods zegen.

Hoogachtend, James Andrew
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

Comment

Gisteren de vraag om het aan te passen, niks gedaan en voilà, vandaag is het vanzelf aangepast.

Je Facebook-wachtwoord is opnieuw ingesteld op Zaterdag 30 april 2022 om 07:47 (UTC+02).
                              Besturingssysteem: Windows
                              Browser: Chrome
                              IP-adres: xx.xxx.xxx.xx
                              Geschatte locatie: Stabroek, FLEMISH REGION, BE

Als jij dit hebt gedaan, kun je deze e-mail negeren.
                              Als jij dit niet hebt gedaan, moet je je account beveiligen.

Bedankt,
                              Het Facebook-beveiligingsteam

Ik woon wel een eindje van Stabroek vandaan.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Toch verschiet ik daar niet van, Nete. Als ik mijn paswoord van Apple aanpas, krijg ik een bericht dat iemand in Sint-Gillis ingelogd heeft! Da's Brussel, en da's bovendien waar die gevangenis is! Blijkbaar kunnen (of willen?) ze, aan de hand van IP-adres e.d. niet nauwkeuriger vaststellen.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                                X