Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...
Dit zat vandaag in mijn mailbox.
In dit geval is er zelfs geen moeite gedaan om het te laten lijken op een mail van een bank.
Het was gewoon een tekstbericht met een link, waarschijnlijk naar de pagina waar je netjes al je gegevens invult zodat ze nadien je bankrekening kunnen leegmaken
En het is ook weer een bericht dat zichzelf vernietigt, 48uur na ontvangst... (geen idee of dat klopt, ik verwijder het al veel eerder)
Geachte klant : (hier stond mijn e-mail adres in plaats van mijn naam)
U heeft van ons een belangrijke bericht ontvangen in uw online klant omgeving,
vanwege veiligheidsredenen zal dit bericht binnen 48uur na ontvangst worden vernietigd. Wij verzoeken je daarom zo snel mogelijk de veiligheidsnotificatie in het systeem in orde te brengen. Doe dit zeker voor 25 juni 2022.
Bekijk het bericht.
Hopend u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Christophe Tanghe.
uw Adviseur .
Dit zat vandaag in mijn mailbox.
In dit geval is er zelfs geen moeite gedaan om het te laten lijken op een mail van een bank.
Het was gewoon een tekstbericht met een link, waarschijnlijk naar de pagina waar je netjes al je gegevens invult zodat ze nadien je bankrekening kunnen leegmaken
En het is ook weer een bericht dat zichzelf vernietigt, 48uur na ontvangst... (geen idee of dat klopt, ik verwijder het al veel eerder)
Geachte klant : (hier stond mijn e-mail adres in plaats van mijn naam)
U heeft van ons een belangrijke bericht ontvangen in uw online klant omgeving,
vanwege veiligheidsredenen zal dit bericht binnen 48uur na ontvangst worden vernietigd. Wij verzoeken je daarom zo snel mogelijk de veiligheidsnotificatie in het systeem in orde te brengen. Doe dit zeker voor 25 juni 2022.
Bekijk het bericht.
Hopend u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Christophe Tanghe.
uw Adviseur .
Comment