Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Trouwens, kunnen ze veel financiële schade aanrichten in je documenten…
    Ze kunnen eventueel je bankrekeningnummer op je aangifte vervangen door een ander nummer.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Nog eentje van vandaag, als je die 250 euro stort, dan ben je die al zeker kwijt (samen met nog meer geld als je er nog verder op in gaat).

(print-screen gemaakt zodat de links onbruikbaar zijn, dat is veiliger)

http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Vandaag zo'n mail gehad.
          Gaat niet over belastingsaangifte,maar over belangrijk bericht over je Covid 19 vaccinatie.
          Om in te loggen in je e-Box; moet je doen via de kaartlezer van je bankinstelling !!!!!!!!!

Gezien veel mensen nu op hun derde prik wachten,gemakkelijk om erin te lopen.
          Dus opletten.

Comment

Gisteren belde weer iemand van "computer security", een vrouw die Engels sprak met een Indisch accent, ik heb toen meteen gezegd dat ik geen zin had om mijn bankrekening leeg te laten maken door een scammer, een paar minuten geleden belde ze weer om het nog eens te proberen...

Van de irritante telefoontjes van Bofrost ben ik ondertussen verlost (die bleven bellen, soms dag op dag, en dat nadat ik elke keer heb gezegd dat ze niet meer mochten bellen), ik heb mijn telefoonnummer doorgegeven aan de "bel-mij-niet-meer" lijst, en dat werkt prima.
            Maar in India zullen de scammers die lijst waarschijnlijk niet gebruiken .
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
              Vandaag zo'n mail gehad.
              Gaat niet over belastingsaangifte,maar over belangrijk bericht over je Covid 19 vaccinatie.
              Om in te loggen in je e-Box; moet je doen via de kaartlezer van je bankinstelling !!!!!!!!!

Gezien veel mensen nu op hun derde prik wachten,gemakkelijk om erin te lopen.
              Dus opletten.
              Daarom dat ik niet moet weten van al die "gemakkelijke oplossingen". Waarom heb je een e-box, doccle, zoom, itsme en nog 37 andere mailboxen en inlogsystemen nodig? En elke officiële instantie heeft dan nog eens zijn eigen website met eigen inlog. Voor je gezondheid zijn het er ook een stuk of 3-4. Allemaal net niet hetzelfde.

Je hebt toch ook maar 1 brievenbus? Juist omdat het er zoveel zijn is het overzicht rap zoek. Je bent niet vertrouwd met al die omgevingen die dan nog eens om de paar weken veranderen. Al die tussenpersonen zijn een zwakke schakel. En die scammers maken daar handig gebruik van.

Comment

Ze zijn weer aan het "vissen"

BD0338BE

Comment

Bwa, zelfs de “echte” politie probeert … parkeerboete in Luik terwijl ik thuis zat met auto voor de deur. [emoji849]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Dat doen ze al jaren
                    Ik heb al 3 parkeerboetes gehad en nooit één moeten betalen wegens 2x onterecht (en 1x vergissing in nr-plaat

Comment

• Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                      Dat doen ze al jaren
                      Ik heb al 3 parkeerboetes gehad en nooit één moeten betalen wegens 2x onterecht (en 1x vergissing in nr-plaat
                      Ik had eerst naar de locale politie gebeld voor een info, daar meteen “Zal wel een fout nummer zijn, er zijn meer verkeerde dan juiste”.
                      In Luik meteen “zal wel een vergissing zijn, niet mee inzitten we schrappen het, maar stuur wel een mail om dit te vragen”.
                      Was inderdaad ook dezelfde plaat zonder 1.
                      Heeft geen 15 seconden geduurd voor ik dat antwoord kreeg.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Heb hier al 2x een boete gekregen om op de gratis parking te staan omdat ik mijn parkeerschijf niet gezet had. Maar ja.... de gemeente heeft zo'n privé firma die dat doet. En kennelijk is het gemeentelijk parkeerplan dat ze overal in de bus hebben gestoken en op de website staat van de gemeente niet aan die zeveraars doorgegeven. Elke keer een hoop gezever. En je kan niet eens klacht neerleggen tegen die mannen.

Elke dag staan er hier zeker 15 bestelwagens verkeerd geparkeerd. Nog nooit gezien dat die een boete krijgen. Toch wel eigenaardig, een blauw gemeentebestuur dat zoiets mooi oplost voor de grote firma's. Zullen eens gaan eten zijn daar in dat restaurant dat BDW zo graag gaat?

Comment

Juist het heuglijke nieuws binnen gekregen.

Hello

Congratulations, you are a lucky winner of 2 million euros as your email was randomly selected. Your email won 2,000,000.00. contact the email below for more information and claim.

Hoeveel kost een Porsche 911 carera weer? Peins dat ik el zal toekomen zeker? En met de rest een mooi huis kopen.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                            Heb hier al 2x een boete gekregen om op de gratis parking te staan omdat ik mijn parkeerschijf niet gezet had. Maar ja.... de gemeente heeft zo'n privé firma die dat doet. En kennelijk is het gemeentelijk parkeerplan dat ze overal in de bus hebben gestoken en op de website staat van de gemeente niet aan die zeveraars doorgegeven. Elke keer een hoop gezever. En je kan niet eens klacht neerleggen tegen die mannen.

Elke dag staan er hier zeker 15 bestelwagens verkeerd geparkeerd. Nog nooit gezien dat die een boete krijgen. Toch wel eigenaardig, een blauw gemeentebestuur dat zoiets mooi oplost voor de grote firma's. Zullen eens gaan eten zijn daar in dat restaurant dat BDW zo graag gaat?
                            Bestelwagens mogen overal staan, maar wij in een straat parkeren waar geen gele lijnen zijn waar geen enkel verbodsbord staat en toch een boete van € 50!!!!!
                            Blijkbaar was de straat niet breed genoeg zodat naast je auto geen twee auto's elkaar konden kruisen.
                            Mooi geschenkje van die flikken van Mol, precies of ik ga winkelen naar Hasselt en een meter in mijn auto liggen heb.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Bestelwagens mogen overal staan, maar wij in een straat parkeren waar geen gele lijnen zijn waar geen enkel verbodsbord staat en toch een boete van € 50!!!!!
                              Blijkbaar was de straat niet breed genoeg zodat naast je auto geen twee auto's elkaar konden kruisen.
                              Mooi geschenkje van die flikken van Mol, precies of ik ga winkelen naar Hasselt en een meter in mijn auto liggen heb.
                              Als er niets staat en er is geen witte stippelijn in het midden van de weg, dan kan je die boete toch aanvechten Luc,
                              over parkeren is de wegcode toch wel redelijk duidelijk, bovendien moet een boete van de politie ALTIJD het artikel
                              van overtreding vermelden en een boete van 50€ bestaat niet, een politie parkeerboete kost vastgestelt bij wet 58€.

Comment

Weg code is duidelijk, er moet 3 meter zijn naast je wagen. Heeft te maken met het passeren van hulpdiensten. Staat nergens dat het 2 wagens moeten zijn.

Comment

Working...
                                X