Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Ze blijven inderdaad vissen, maar ze hebben wel een probleem met hun datums, ofwel worden die mails veel te laat verstuurd...

Opgelet! Dit is een automatisch bericht. Het is niet mogelijk om deze e-mail te beantwoorden.

Beste klant,

Uit onze administratie is gebleken dat uw contactinformatie mogelijk niet up-to-date is. Dit is niet in overeenstemming met ons beleid, aangezien wij altijd over de meest recente gegevens moeten beschikken.

Om ervoor te zorgen dat u probleemloos gebruik kunt blijven maken van onze services en diensten.
    Om de veiligheid van uw ''Mijn CM'' te waarborgen, worden alle accounts die voor 17 november 2024 nog niet zijn geverifieerd, tijdelijk gepauzeerd.

Hier stond "nu bijwerken" (link verwijderd)

Met vriendelijke groeten,

Uw CM klantenservice
    Het blijft opletten met je gegevens delen, maar ook reeds zoals iedereen denk ik een “echte”
    mail van CM gekregen waar duidelijk in staat dat zij NOOIT privé gegevens opvragen via mail.
    Als ik inlog op mijn bank app, staat dat er standaard op vermeld, dat zij nooit gegevens
    vragen via mail of telefoon.
    Verleden week ook een mail gekregen van Argenta, ben er nooit klant geweest.
    Hier gaan bijna alle betalingen automatisch, en websites waar ik bv. een bank gekoppelde
    account heb lopen via een verzekerde VISA Gold kaart.
    Wij zijn 17 jaar geleden in Zuid-Afrika eens voor meer dan 4.000€ opgelicht geweest via ons
    Visa kaart waar ze een kopie van gemaakt hadden, maar alles netjes terug betaald geweest
    via de verzekerde kaart, en ik wist verdomd goed waar het gebeurd is, daar ik maar op één
    plaats mijn Visa kaart gebruikt had, en dat als waarborg voor onze huurauto, maar blijkbaar
    steken ze er bij Visa zelfs geen moeite in om een onderzoek te starten als het maar om een
    paar duizend euro’s gaat, het onderzoek kost hun meer dan de klant gewoon terug betalen.
    Oplichting is iets van alle tijden.

Comment

• Als de onderstaande tekst van een mail waar is dan heb ik problemen...... :
      Hallo,
      U heeft een dagvaarding ontvangen voor een overtreding met betrekking tot internetgebruik. Neem contact met ons op voor meer informatie en instructies.
      Hoogachtend
      Met als afzender een transport firma in Brazilië.
      En ze verwachten een antwoord via een aol.com adres.
      De bijgesloten .pdf heb ik al weggegooid, zonder open te doen.

"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
      Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
      X