Re: Basta terug nodig
Mijn meest recente ervaring met Coolblue.
Een paar maand geleden een Fitbit watch gekocht voor mijn echtgenote.
De eerste die aankwam had een kras. Direct terug, en zonder discussie lag er een paar dagen later een nieuwe. Toen waren ze relatief traag, want het hele proces heeft 2 weken geduurd, en werkte pas na 2 keer te chatten met de klantendienst.
Vorige week weigert die fitbit te synchen met mijn vrouw haar telefoon. Alle apps eens verwijderd, horloge reset gedaan, maar niks hielp.
Donderdag contact opgenomen met de klantendienst. Na een heel kort gesprek de bevestiging gekregen dat ze omgewisseld wordt. Direct retourlabel gekregen, en dat hebben we dan vrijdag binnengebracht. (geen verzendkosten te betalen)
Vandaag bevestiging gekregen dat de horloge ontvangen is, en een uur later dat een nieuwe verzonden wordt.
Veel beter dan dit denk ik niet dat mogelijk is.
Mijn meest recente ervaring met Coolblue.
Een paar maand geleden een Fitbit watch gekocht voor mijn echtgenote.
De eerste die aankwam had een kras. Direct terug, en zonder discussie lag er een paar dagen later een nieuwe. Toen waren ze relatief traag, want het hele proces heeft 2 weken geduurd, en werkte pas na 2 keer te chatten met de klantendienst.
Vorige week weigert die fitbit te synchen met mijn vrouw haar telefoon. Alle apps eens verwijderd, horloge reset gedaan, maar niks hielp.
Donderdag contact opgenomen met de klantendienst. Na een heel kort gesprek de bevestiging gekregen dat ze omgewisseld wordt. Direct retourlabel gekregen, en dat hebben we dan vrijdag binnengebracht. (geen verzendkosten te betalen)
Vandaag bevestiging gekregen dat de horloge ontvangen is, en een uur later dat een nieuwe verzonden wordt.
Veel beter dan dit denk ik niet dat mogelijk is.
Comment