Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basta terug nodig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Basta terug nodig

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Als je een afspraak hebt met Proximus of Telenet krijg je een "venster" van een paar uur ipv 9 uur en bellen of SMS'en ze nog als ze in aantocht zijn. DAT noem ik tracking de naam waardig.
    Proximus of Telenet komt misschien één keer per 15 jaar bij u thuis, dan weet je ook niet uit gewoonte wanneer dit zal zijn en is die extra info welkom.
    Hetgeen Proximus of Telenet doet is vooral planning en communicatie.

    De postbode daarentegen komt zo goed als altijd dagelijks rond hetzelfde uur in de straat en ook zonder melding van uur weet men wanneer die ongeveer zal komen.
    Het lijkt me dan ook volledig absurd om op hun tracking te mekkeren omdat er geen uur op staat omdat men met de dag alleen al evenveel weet.
    Postbodes hebben vaste rondes, Proximus en Telenet niet.

    Als men mij nu zou vertellen dat bPost op 19 december een pakket gaat leveren, dan weet ik nu zonder tracking al te zeggen dat hij tussen 08:00 en 08:30 zal aanbellen.

    Hopeloos dus ... het gaat hem u helemaal niet om problemen aan te kaarten maar om te blijven kommaneuken en klagen over futiliteiten.
    Toppunt van klaagonitis. 🤢
    Last edited by VerSeg; 29 september 2018, 02:03.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Basta terug nodig

      En om het over PX of TN te hebben, die paar keren dat PX bij ons moest zijn voor een herstelling (o.a na een blikseminslag) is telefonisch een datum en uur afgesproken en heeft de technieker toen hij eraan kwam - na de voorafgaande herstelling dus - telefonisch aangekondigd.
      Wanneer Vandenborre komt leveren (dit jaar al 3 keer) klopt hun tracking via de website, via sms en belt de chauffeur dat hij eraan komt.
      Bij Coolblue bestel ik en laat het leveren op een postpunt, en hun tracking klopt ook perfect.
      Kortom, (leverings)problemen zoals bij Nete ben ik nog nooit tegengekomen. Als het goed is mag het ook gezegd, nietwaar?

      Dat voor telefonische hulp af en toe een wachttijd is, neem ik erbij. Het is nog nooit dramatisch geweest (maar wat voor de één geen drama is, is dat misschien wel voor een ander)

      Comment


      • Re: Basta terug nodig

        Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
        Kortom, (leverings)problemen zoals bij Nete ben ik nog nooit tegengekomen.
        Ik ook niet, behalve deze week één keer.
        Maar met de tracking van Vandeborre zou ik waarschijnlijk zéér snel geweten hebben dat het ook maandag niet ging lukken (misschien via SMS) en niet na meer dan 7 uur vruchteloos wachten. (als ik iets bij VDB besteld zou hebben natuurlijk)
        Wat ik bedoel: voor mij is die Bpost tracking zo goed als waardeloos, ze herhalen gewoon wat Coolblue vrijdagavond meldde: we leveren morgen. En zaterdag na 17 uur (9 uur wachten) : we leveren maandag. En maandag na 15u30...
        Verseg komt hier dan altijd zeuren over "Bpost komt altijd rond hetzelfde tijdstip".
        Dat klopt, hier altijd (als ze tenminste leveren) tussen 10 en 12 uur. Het zou hun tracking enig nut geven als ik dan rond half één 's middags verwittigd wordt dat er een probleem is, dan kan ik een volle namiddag nog iets leuker doen dan zitten wachten.
        Als je dan even telefonisch kon navragen in het lokale postkantoor, nope, één enkel nummer voor gans België met natuurlijk ellenlange, aangekondigde, wachttijden, totaal onbereikbaar.
        Last edited by nete; 29 september 2018, 19:53.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Basta terug nodig

          Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          Wanneer Vandenborre komt leveren (dit jaar al 3 keer) klopt hun tracking via de website, via sms en belt de chauffeur dat hij eraan komt.
          DAT noem ik tracking met een grote T
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: Basta terug nodig

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Ik ook niet, behalve deze week één keer.
            En daar zo een drama van maken. [emoji1]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Basta terug nodig

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              En daar zo een drama van maken. [emoji1]
              Lees #244
              En ik maak er helemaal geen "drama" van, maar voor u is "kritisch" zijn steevast een drama maken van iets.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: Basta terug nodig

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Lees #244
                En ik maak er helemaal geen "drama" van, maar voor u is "kritisch" zijn steevast een drama maken van iets.
                Juist ... we moeten in een topic de 244e post lezen om te weten wat je bedoelt en de rest lijkt plots overbodig. [emoji16]
                Herlees al je andere reacties nog eens ... meer dan een week mekkeren over een futiliteit is iets anders dan kritisch zijn, dat noemt men eerder dramatiseren.
                Maar goed ... we zullen er maar aan wennen tot het terug zomer wordt. [emoji16]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • Re: Basta terug nodig

                  Dit topic gaat in wezen over héél iets anders, we zijn wat afgedwaald.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Basta terug nodig

                    Voilà: gisteren een printer besteld bij Coolblue voor een kennis in Gent. Wordt volgens CB vandaag bij die persoon thuis geleverd door, je raadt het al, Bpost. (tussen 8 en 17 uur weet je wel...)

                    De sublieme tracking van Bpost vertelt me net hetzelfde als Coolblue, de zending wordt "verwerkt" en "aan de postbode overhandigd" maar staat nog niet op "onderweg naar jou". Onderaan staat dan wel te lezen dat het vandaag "afgeleverd" gaat worden.
                    Het is 8u014. De negen uur vagevuur zijn dus al begonnen... en de klant heeft er kompleet het raden naar of de levering nu echt zal doorgaan.
                    Als ze hun eigen systeem systematisch "verkrachten", zouden ze er beter mee stoppen...
                    Ter info: laten bezorgen in een afhaalpunt is hier geen optie, de persoon is 78 jaar en woont pal in het centrum, dus voor mij met de auto is ook al ondoenbaar.
                    Ik voel al nattigheid, hopelijk onterecht.
                    Last edited by nete; 10 oktober 2018, 07:15.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Basta terug nodig

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Ik voel al nattigheid, hopelijk onterecht.
                      En als je nu eens gewoon afwacht.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • Basta terug nodig

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Voilà: gisteren een printer besteld bij Coolblue voor een kennis in Gent. Wordt volgens CB vandaag bij die persoon thuis geleverd door, je raadt het al, Bpost. (tussen 8 en 17 uur weet je wel...)
                        Dat je dat nu 1 keer of 100 keer aankaart, dat zal niets veranderen.

                        Als u als ervaringsdeskundige die mens correcte info gaf dat het “in de loop van de dag” is en hij heeft dat aanvaard, waar zit het probleem dan?
                        Last edited by VerSeg; 10 oktober 2018, 08:34.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: Basta terug nodig

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Voilà: gisteren een printer besteld bij Coolblue voor een kennis in Gent. Wordt volgens CB vandaag bij die persoon thuis geleverd door, je raadt het al, Bpost. (tussen 8 en 17 uur weet je wel...)

                          De sublieme tracking van Bpost vertelt me net hetzelfde als Coolblue, de zending wordt "verwerkt" en "aan de postbode overhandigd" maar staat nog niet op "onderweg naar jou". Onderaan staat dan wel te lezen dat het vandaag "afgeleverd" gaat worden.
                          Het is 8u014. De negen uur vagevuur zijn dus al begonnen... en de klant heeft er kompleet het raden naar of de levering nu echt zal doorgaan.
                          Als ze hun eigen systeem systematisch "verkrachten", zouden ze er beter mee stoppen...
                          Ter info: laten bezorgen in een afhaalpunt is hier geen optie, de persoon is 78 jaar en woont pal in het centrum, dus voor mij met de auto is ook al ondoenbaar.
                          Ik voel al nattigheid, hopelijk onterecht.
                          Of hoe je van niets een probleem maakt. Vermoedelijk wordt het pakket vandaag geleverd en dan heb jij en de besteller zich nodeloos druk gemaakt.
                          Hopelijk slaapt hij niet als de besteller aanbelt.


                          Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

                          Comment


                          • Re: Basta terug nodig

                            Toen er laatst een bestelling werd geleverd via UPS kon ik vanaf de aanmelding een 15-20 tal stappen volgen van zowel transport als douane. De laatste stap was in Brussel en hoewel de leveringsdatum vermeld was, was de laatste status "Brussels, Belgium 01/10/2018 6:04 Bestemmingsscan " en niet "onderweg voor levering". In de namiddag werd er echter aan de deur gebeld door een man in bruin uniform... Netjes op tijd "tussen 9 en 19u (kan later zijn) " volgens de website.
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • Re: Basta terug nodig

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              ?..........
                              Ik voel al nattigheid, hopelijk onterecht.
                              Misschien toch eens Tena for men in overweging nemen...https://www.123drogisterij.nl/tena-f...yABEgJ4y_D_BwE

                              Comment


                              • Re: Basta terug nodig

                                Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                                Misschien toch eens Tena for men in overweging nemen...https://www.123drogisterij.nl/tena-f...yABEgJ4y_D_BwE
                                LOL, die is goed.
                                En wordt zelfs bezorgd … maar op tijd?
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X