Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basta terug nodig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Basta terug nodig

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Toch heel simpel nete … alle bedrijven en/of diensten waar je niet tevreden van bent, daar ga je weg. [emoji848]
    DAT is DE oplossing (als IEDEREEN zo zou handelen zouden ellenlange wachttijden wel snel verleden tijd zijn)
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Het NIEUWE normaal (telefonisch vrijwel niet te bereiken), dus ik stel mijn vraag via mail.

"We hebben uw e-mail goed ontvangen en zullen die behandelen. We zitten met een tijdelijke achterstand. Daarom willen we u verwittigen dat u waarschijnlijk wat geduld zult moeten uitoefenen."

Dat ze dan tenminste nog zouden schrijven dat ze hun helpdesk zo goed al geheel uitgekleed hebben. Van dat "tijdelijk", dat maanden, zoniet jaren duurt, krijg ik de stuipen.

Comment

Dezelfde treurmars bij Vanbreda: ik wil telefonisch een vraag stellen: "al onze lijnen zijn bezet", "de wachttijd bedraagt 10 minuten" en na een minuutje: "al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, de wachttijd is abnormaal lang", dus zefs geen indicatie meer.
        Maar ze zijn natuurlijk perfect in orde met het "vodje", charter genaamd.

Comment

Spijtig dat er geen charter bestaat om langdurig klagen te beperken. [emoji848]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Bij Beobank doen ze het nog beter. Na een ontelbaar aantal keuzes krijg je de melding "we verontschuldigen ons voor de zéér lange wachttijden" en dan na 12 minuten de bezettoon.
            Zo kan je zelfs een servicedesk bemannen met één kleuter van een jaar of vier...
            Als je betere voorwaarden geeft dan andere banken, moet je dat verschil natuurlijk ergens compenseren.

Comment

Spijtig dat er geen charter bestaat om langdurig klagen te beperken. [emoji848]
              Als het niet de spuigaten uitliep zou ik het niet posten.

Comment

Als het niet de spuigaten uitliep zou ik het niet posten.
                Maar ge lost ook helemaal niets op door permanent geklaag te posten op fora dat niets met die bedrijven te maken heeft. [emoji848]
                Ge spendeert er trouwens ook nog meer tijd aan dan het wachten zelf.
                Klaag bij die bedrijven zelf als je er last van hebt, hier lezen ze niet eens mee en het lost niets op. [emoji57]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Ge spendeert er trouwens ook nog meer tijd aan dan het wachten zelf.
                  Heeft me nog nooit 10, 20 of zelfs 30 minuten gekost om het te typen hoor.
                  Last edited by nete; 10 februari 2023, 19:36.

Comment

• Basta terug nodig

Heeft me nog nooit 10, 20 of zelfs 30 minuten gekost om het te typen hoor.
                    Ge moet eens over iets anders nadenken en een eerlijk antwoord formuleren volgens de realiteit en niet omdat ik het ben.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de apotheker, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de bakker, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de beenhouwer, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de post, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de bank, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de mutualiteit, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij CoolBlue, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de winkel, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de dokter, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft bij de winkel van de provider, dan wacht men zijn beurt af.

Als men enkele mensen voor zich heeft in het kantoor van de verzekering, dan wacht men zijn beurt af.

Dat duurt vaak ook meer dan 5 of 10 minuten, elke keer opnieuw als men op drukke momenten gaat, maar niemand zegt daar iets van.

Maar als men naar dezelfde bedrijven of diensten telefoneert, dan is het plots een ramp als men even zijn beurt moet afwachten omdat er enkele wachtenden voor u zijn? [emoji848]
                    Dit heeft niets te maken met eender welke wetten, regeltjes of welk charter ook maar met wat begrip en geduld.
                    En denk ook even dat de volgende na u ook moet wachten omdat u aan de beurt bent. [emoji57]

En op de jaren dat je over alles klaagt, denk ik dat je eerder al weken gespendeerd hebt om deze topics allemaal op te volgen. [emoji23]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Uw realiteit: altijd dat zelfde liedje van een wachtrij in winkels.
                      Ik wacht overal in een winkel mijn beurt af omdat ik dan kan inschatten hoelang het kan duren, en een zeldzame keer kom ik op een ander tijdstip terug.
                      En ik kan daar al opschuivend in de rij eventueel een babbeltje slaan met de klant voor, achter of naast mij zonder de debiele computerstem die de debiele boodschap eindeloos herhaalt, tot het je strot uitkomt.
                      En dan die eindeloze keuzemenu's, bij voldoende operatoren een prima zaak, maar bij veel bedrijven tegenwoordig enkel tijdverlies.
                      Als ik telefoneer krijg ik tegenwoordig meestal een computer aan de lijn die maanden, tot zelfs jaren aan een stuk de afgezaagde LEUGEN eindeloos herhaalt dat het "onverwacht" druk is en dat daardoor (en niet door CHRONISCHE onderbezetting) de wachttijd oploopt, wachttijd waar je dan geen enkel zicht op hebt.
                      Het kan ook anders: gisteren nog een witte raaf tegengekomen: Luminus, na een minuut of twee iemand aan de lijn om even mijn komend contract te overlopen en aan te passen.
                      Maar de witte raven zijn intussen terug een bedreigde diersoort aan het worden.
                      De "zwarte raven" bedrijven hebben wel 200% gelijk, vermits er vrijwel niemand graten vindt in wachttijden van 10 minuten tot meer dan een half uur. Onbegrijpelijk voor mij dat vrijwel iedereen dit normaal vindt.

Deze zin typeert Verseg ten voeten uit: Maar als men naar dezelfde bedrijven of diensten telefoneert, dan is het plots een ramp als men even zijn beurt moet afwachten omdat er enkele wachtenden voor u zijn?
                      Last edited by nete; 10 februari 2023, 23:28.

Comment

@Verseg: ik ben eens gaan kijken op de eerste pagina van dit topic (intussen al zo'n vijf jaar geleden !) en ik vond volgende posts van u (toen was je nog enigszins kritisch)

Post #6:
                        Mijn record is Dommel, een week van ‘s morgens tot ‘s avonds laten bellen met auto-redial als na +- 50 beltonen onderbroken werd en dan nog geen antwoord.
                        Ticket loggen bij support en na 8 maand een bericht krijgen dat het gesloten werd.
                        Is al enkele jaren geleden, nooit ergens anders zoiets meegemaakt.

Post #15:
                        Waar ik het veel moeilijker mee heb zijn winkels die de telefoon niet meer opnemen, ook al ben je daar nu al klant of niet.
                        Je hebt een vraag over iets dat je net gekocht hebt of wat je wil kopen, maar ze zijn niet bereikbaar per telefoon.
                        Nog niet erg voor de bakker op de hoek, maar wel als men lange verplaatsingen heeft.
                        Je kijkt op de site en er staat vaak dat men voor actuele voorraad moet bellen, maar ze nemen op zaterdag of zo de telefoon niet op.
                        Dan rij je de helft van het land door, sta je daar voor niets want ze hebben het niet en zeggen ze doodleuk dat je maar eerst moest bellen.
                        En ook al die beloven u terug te contacteren maar dat nooit doen, ook niet voor heel dikke bestellingen dat je wil plaatsen.

Maar goede ervaringen mogen ook gedeeld worden en dat is onder andere bij Nucleus en Nest, niet alleen snel maar heel klantvriendelijk.
                        Bij Coolblue ook altijd meteen iemand aan de lijn, zelfs eens in een WE om 23:59 ... maar afhankelijk wie je hebt niet altijd klantgericht.
                        Hetzelfde bij Telenet, nog nooit lang moeten wachten maar dit jaar nog niet moeten bellen.
                        Nu niet dat ik heel dikwijls moet bellen ... af en toe eens.
                        Maar nete, voor je het weer verkeerd gaat interpreteren, ik snap wel dat jij veel meer naar support-diensten moet bellen doordat je dat ook voor anderen doet.
                        Maar wel nog een kleine toevoeging, niet elke support-dienst is een (extern) callcenter.

Maar heden ten dage dek je alles toe met de mantel der liefde en wijs je me terecht omdat ik post dat het er vijf jaar later nog een stuk slechter aan toe gaat.
                        Last edited by nete; 11 februari 2023, 11:53.

Comment

Uw realiteit: altijd dat zelfde liedje van een wachtrij in winkels.
                          Ik wacht overal in een winkel mijn beurt af omdat ik dan kan inschatten hoelang het kan duren, en een zeldzame keer kom ik op een ander tijdstip terug.
                          En ik kan daar al opschuivend in de rij eventueel een babbeltje slaan met de klant voor, achter of naast mij zonder de debiele computerstem die de debiele boodschap eindeloos herhaalt, tot het je strot uitkomt.
                          En dan die eindeloze keuzemenu's, bij voldoende operatoren een prima zaak, maar bij veel bedrijven tegenwoordig enkel tijdverlies.
                          Als ik telefoneer krijg ik tegenwoordig meestal een computer aan de lijn die maanden, tot zelfs jaren aan een stuk de afgezaagde LEUGEN eindeloos herhaalt dat het "onverwacht" druk is en dat daardoor (en niet door CHRONISCHE onderbezetting) de wachttijd oploopt, wachttijd waar je dan geen enkel zicht op hebt.
                          Het kan ook anders: gisteren nog een witte raaf tegengekomen: Luminus, na een minuut of twee iemand aan de lijn om even mijn komend contract te overlopen en aan te passen.
                          Maar de witte raven zijn intussen terug een bedreigde diersoort aan het worden.
                          De "zwarte raven" bedrijven hebben wel 200% gelijk, vermits er vrijwel niemand graten vindt in wachttijden van 10 minuten tot meer dan een half uur. Onbegrijpelijk voor mij dat vrijwel iedereen dit normaal vindt.

Deze zin typeert Verseg ten voeten uit: Maar als men naar dezelfde bedrijven of diensten telefoneert, dan is het plots een ramp als men even zijn beurt moet afwachten omdat er enkele wachtenden voor u zijn?
                          Uw realiteit … altijd dat zelfde liedje van klagen. [emoji848]
                          Leer leven in plaats van klagen … 99% van de klaagtopics dat ik,op,internet tegen kom in fora zijn van u, bizar toch?
                          Vind het straf dat u niet eerlijk wil zijn in het leven en niet wil toegeven dat men aan de telefoon niet anders bedient wordt dan elders.

Het Inge verschil tussen ons nete is dat ik,positief kijk naar het leven en dat u zo pessimistisch ingesteld bent en erop uit bent om ook maar van het minste een ramp te maken.
                          Blijft me nog verwonderen dat u zo vaak problemen heeft met gewoon alles en overal.
                          Ik vraag me af hoe u vroeger leefde toen er bijna niets via,internet kon en men bijna alles ter plaatse moest gaan regelen, alles zelf afhalen, overal in de files moest aanschuiven en waar men de meeste overheidsdiensten enkel per brief kon contacteren en wachten tot de postbode het antwoord in de bus kwam steken.
                          Ik beklaag u echt, altijd overal en met alles problemen ondervinden … de pineut van de aardbol zou men denken.
                          Ik denk dat jij niet weet wat echte problemen zijn, mensen in Oekraïne, Turkije. Syrië, … die weten wat het is.

En wat je zelf aankaart van wachten in de file in de winkels en een babbeltje slaan … ja dat kan, maar 90% kans dat er vreemden naast u staan waar je niet tegen kan praten.
                          Echter telefoneren naar een dienst, dat kan men altijd doen als men tijd genoeg heeft, wanneer het past, wanneer men niet dringend weg moet.
                          En de verwijten dat je dan naar de mansen hun hoofd slingert welke dag en nacht voor anderen ten dienste staan … maar dat is allemaal normaal hé.
                          Nu kan je bijna 24/24 ergens terecht, vroeger enkel tijdens kantooruren en moest men vaak nog verlof nemen om ergens opstijf te geraken.
                          Maar nu … nu,moet alles direct, meteen, springen, dansen, want men heeft geen minuut geduld meer.
                          Het oneindig keuzemenu dat je aankaart, ooit al eens een secondenwijzer erbij gehouden en gekeken hoe lang het duurt om een menu volledig te doorlopen? [emoji848]

Als men minder problemen zoekt, dan heeft men ook minder problemen en wat nut heeft het om er jaren over te klagen dat men ergen minuten moet wachten? [emoji848]

Er is er maar ene dat ik ken dat overal problemen mee heeft, banken, providers, verzekeringen, overheid, parkings, winkels, post, … er is gewoon niks goed.
                          Straf toch? [emoji848]

En ja ik durf ook kritisch zijn of eens een mening delen als het minder goed is, maar alle dagen jaren aan een stuk ok meerdere fora steeds hetzelfde herhalen … dat is maar voor ene weggelegd en ik denk dat je die heel goed kent. [emoji23]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

• Basta terug nodig

@Verseg: ik ben eens gaan kijken op de eerste pagina van dit topic (intussen al zo'n vijf jaar geleden !).
                            Inderdaad nete … al vijf jaar herhaal je bijna dagelijks hetzelfde, hier en/of op andere fora. [emoji848]
                            Snap dan niet dat je geen paar minuten geduld hebt aan de telefoon als je hier jaren tijd kan verspillen. [emoji848]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Ongelooflijk ! Ik wil gerust altijd 2,5 minuten in de telefoon-wachtrij zitten, maar ik gruwel van wachttijden van 10 tot 45 minuten of langer, waar je dan 50 tot 100 keer, gedurende maanden- of jaren hetzelfde computerzinnetje te horen krijgt dat het "onverwacht druk is".
                              Leer eens wat ik aankaart JUIST te beoordelen, ipv steeds opnieuw te suggereren dat ik geen "paar" minuten geduld heb.
                              Ik ben kritisch maar hoegenaamd niet pessimistisch ingesteld.
                              Toch raar dat ik, in uw ogen een eeuwige doemdenker, voorzitter ben van een filmclub, in het hoofdbestuur zit van de vriendenkring van mijn vroeger werk, vrijwilliger ben in de plaatselijke Cultuursmakers en nog regelmatig ter hulp geroepen wordt door kenissen bij computerproblemen. Niet slecht voor een, volgens u, eeuwige negativist denk ik. Ik zal al die mensen die me met een glimlach begroeten laten weten dat ze te beklagen zijn. Nu tevreden ?
                              Last edited by nete; 11 februari 2023, 17:46.

Comment

• Basta terug nodig

Ongelooflijk ! Ik wil gerust altijd 2,5 minuten in de telefoon-wachtrij zitten, maar ik gruwel van wachttijden van 10 tot 45 minuten of langer, waar je dan 50 tot 100 keer, gedurende maanden- of jaren hetzelfde computerzinnetje te horen krijgt dat het "onverwacht druk is".
                                Jij belt dan ook wel heel veel om tot 100 keer hetzelfde te horen gedurende maanden of jaren. [emoji848]
                                Er zijn zelfs jaren dat ik helemaal nergens iemand telefonisch nodig heb en andere jaren hoogstens een paar keer, maar zoals eerder gemeld is het zelden dat ik langer dan normaal moet wachten.
                                U trekt dus echt de pech aan vrees ik. [emoji6]

Toch raar dat ik, in uw ogen een eeuwige doemdenker, voorzitter ben van een filmclub, in het hoofdbestuur zit van de vriendenkring van mijn vroeger werk, vrijwilliger ben in de plaatselijke Cultuursmakers en nog regelmatig ter hulp geroepen wordt door kenissen bij computerproblemen. Niet slecht voor een, volgens u, eeuwige negativist denk ik. Ik zal al die mensen die me met een glimlach begroeten laten weten dat ze te beklagen zijn. Nu tevreden ?
                                Wat heeft dat ermee te maken? [emoji848]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...