Re: Basta terug nodig
Nu ga je me al als leugenaar bestempelen.
Ik kreeg gisteravond de stellige bevestiging van een Coolblue medewerker dat die switch van betaling niet ging lukken op maandag, maar dat tegen dinsdag (vandaag) 9u30 alles in orde ging zijn en ik in de winkel geen tweede keer ging moeten betalen.
Ik moest wel even een document ondertekenen en terugmailen dat, als Bpost toch nog leverde, ik dat tweede toestel moest terugbezorgen (nogal wiedes). Als het zoals jij beweert niet mogelijk is dan heeft dat document geen enkele reden van bestaan.
Ik had die medewerker duidelijk gezegd dat ik geen tweede keer wenste te betalen voor iets waarvan de oorzaak niet bij mij lag. Dat was geen probleem voor hem, hij ging het fixen.
Een thuislevering omzetten in een afhaling in de winkel kan dus WEL zodra hun boekhouding die betaling omgezet heeft. Ze doen dat uiteraard enkel als de bezorger (Bpost) dagenlang in de knoei zit.
De medewerker in de winkel heeft ook helemaal niet beweerd dat het niet kon, hij heeft nog zelf contact genomen met de hoofdzetel.
Trouwens, bij die DOA moesten ze ook de onlinbetaling omboeken eer ik zonder opnieuw te betalen een laptop meekreeg uit hun voorraad. Toen was dat al rond toen ik in de winkel aankwam.
Gelieve u dus in de toekomst te onthouden van uit de lucht gegrepen insinuaties, maar ja, jouw gelijk is heilig hé.
Nu ga je me al als leugenaar bestempelen.
Ik kreeg gisteravond de stellige bevestiging van een Coolblue medewerker dat die switch van betaling niet ging lukken op maandag, maar dat tegen dinsdag (vandaag) 9u30 alles in orde ging zijn en ik in de winkel geen tweede keer ging moeten betalen.
Ik moest wel even een document ondertekenen en terugmailen dat, als Bpost toch nog leverde, ik dat tweede toestel moest terugbezorgen (nogal wiedes). Als het zoals jij beweert niet mogelijk is dan heeft dat document geen enkele reden van bestaan.
Ik had die medewerker duidelijk gezegd dat ik geen tweede keer wenste te betalen voor iets waarvan de oorzaak niet bij mij lag. Dat was geen probleem voor hem, hij ging het fixen.
Een thuislevering omzetten in een afhaling in de winkel kan dus WEL zodra hun boekhouding die betaling omgezet heeft. Ze doen dat uiteraard enkel als de bezorger (Bpost) dagenlang in de knoei zit.
De medewerker in de winkel heeft ook helemaal niet beweerd dat het niet kon, hij heeft nog zelf contact genomen met de hoofdzetel.
Trouwens, bij die DOA moesten ze ook de onlinbetaling omboeken eer ik zonder opnieuw te betalen een laptop meekreeg uit hun voorraad. Toen was dat al rond toen ik in de winkel aankwam.
Gelieve u dus in de toekomst te onthouden van uit de lucht gegrepen insinuaties, maar ja, jouw gelijk is heilig hé.
Comment