Basta terug nodig
Ik ga me weer laten vangen door toch te reageren. [emoji19]
Het is uw verdraaiing van de feiten en incorrecte weergave van de regels dat mij de ogen uitsteekt nete alsook uw onredelijke onverdraagzaamheid.
U bent alleen uit op kritiek op bedrijven, zelfs al heeft u er vaak zelf geen last van.
Een bedrijf dat bijna permanent extra personeel zoekt en uitbreidt, dat is niet een bedrijf dat uit is op bewuste onderbemanning.
En zelfs met voldoende personeel zullen er altijd pieken zijn waarbij het iets drukker kan zijn.
Misschien moet u solliciteren of geschikte kandidaten sturen?
Ze zoeken al langer naar bijkomend personeel. [emoji6]
Ik heb het u eerder al eens als “voorbeeld” gegeven en niet als kritiek ... toen jullie vroeger een winkel hadden en er zouden enkele klanten tegelijk binnengestapt zijn, dan zou enkel de eerste snel bediend geweest zijn en de rest moest wachten.
Zo is dat overal ... enkel als mensen online kopen zonder hun gat te lichten, dan verdragen ze plots niet meer dat er eens een wachtrij is.
Dat bericht maakt ook melding dat de wachttijd “mogelijks” langer is, niet dat het per definitie langer “zal” duren.
Men moet het effectieve resultaat zien van het gemiddelde, niet enkel dat berichtje of een afzonderlijk geval.
Ik heb vanavond iets besteld bij CB en er liep iets fout, niet hun schuld maar bij mij waardoor ik een voucher kwijt speelde.
Ik heb om 22u50 gebeld en niettegenstaande het berichtje van de drukte had ik binnen de tien seconden iemand aan de lijn.
Die man was extreem klantgericht, hij vroeg of mijn gegevens klopten zonder ze te geven ... door nummerherkenning wist hij wie belde en had meteen ook door waarvoor ik belde.
Binnen de minuut heeft hij mijn fout gecorrigeerd en gevraagd of hij nog met iets kon helpen.
Dat ik om 22u50 een winkel nog kan bellen, dat zij tot middernacht bereikbaar zijn, ze mijn probleem meteen zelf kunnen oplossen en daar niet moeilijk over doen en toch morgenvroeg om 8u00 mijn pakket zal geleverd worden (als bPost meewerkt tenminste) ... dat noem ik wel klantgericht zijn en een goede service geven.
Zelfs al mocht ik vijf minuten moeten wachten hebben, dan was dat nog steeds minder erg dan tot daar te moeten gaan, mijn voucher kwijt te zijn of langer te moeten wachten op mijn product.
Ik heb vroeger ook al eens een beetje langer moeten wachten of een minder gedienstig persoon gehad, maar dat is gelukkig meer uitzondering dan regel.
Vorige week ook iets besteld en afgehaald in de winkel ... niettegenstaande het zaterdag was, lag het een half uur later toch mooi klaar gereserveerd op mijn naam.
Ook met “volgens het boekje” heeft u het fout ... dat is geen wet maar een conventie die slechts door een paar bedrijven ondertekend werd.
Als een bedrijf die niet ondertekend heeft, dan kunnen ze er ook geen inbreuk tegen maken.
En die conventie voorziet ook geen permanente snelle respons op alles ... die houdt ook rekening met drukkere momenten, maar dat deel laat u steeds achterwege.
Mvg,
Edit:
Vermoedelijk bent u heel gezond, want ik zie u nooit klagen over lange wachttijden voor medische zorgen.
- Afspraak bij de dokter, meestal een uur tot anderhalf uur te laat.
- In het ziekenhuis op afspraak ... kan uren te laat zijn.
- Tandpijn ... binnen drie weken is er een plaatsje als je echt pijn hebt, anders binnen een maand of twee.
- Oogarts ... binnen drie tot zes maand kan men een afspraak hebben tenzij hoogdringend.
- Dringend een MRI nodig wegens verlammingsverschijnselen ... toch niet de eerste twee maand.
- Afspraak neurologie ... binnen zes maand mijnheer, tenzij zeer dringend dan kan het op een maand of twee.
- Spoedgevallen ziekenhuis ... door drukte zeven uur en half wachten op de eerste dokter (effectief meegemaakt).
Wat zijn de wachttijden bij CB daartegen? [emoji6]
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Het is uw verdraaiing van de feiten en incorrecte weergave van de regels dat mij de ogen uitsteekt nete alsook uw onredelijke onverdraagzaamheid.
U bent alleen uit op kritiek op bedrijven, zelfs al heeft u er vaak zelf geen last van.
Een bedrijf dat bijna permanent extra personeel zoekt en uitbreidt, dat is niet een bedrijf dat uit is op bewuste onderbemanning.
En zelfs met voldoende personeel zullen er altijd pieken zijn waarbij het iets drukker kan zijn.
Misschien moet u solliciteren of geschikte kandidaten sturen?
Ze zoeken al langer naar bijkomend personeel. [emoji6]
Ik heb het u eerder al eens als “voorbeeld” gegeven en niet als kritiek ... toen jullie vroeger een winkel hadden en er zouden enkele klanten tegelijk binnengestapt zijn, dan zou enkel de eerste snel bediend geweest zijn en de rest moest wachten.
Zo is dat overal ... enkel als mensen online kopen zonder hun gat te lichten, dan verdragen ze plots niet meer dat er eens een wachtrij is.
Dat bericht maakt ook melding dat de wachttijd “mogelijks” langer is, niet dat het per definitie langer “zal” duren.
Men moet het effectieve resultaat zien van het gemiddelde, niet enkel dat berichtje of een afzonderlijk geval.
Ik heb vanavond iets besteld bij CB en er liep iets fout, niet hun schuld maar bij mij waardoor ik een voucher kwijt speelde.
Ik heb om 22u50 gebeld en niettegenstaande het berichtje van de drukte had ik binnen de tien seconden iemand aan de lijn.
Die man was extreem klantgericht, hij vroeg of mijn gegevens klopten zonder ze te geven ... door nummerherkenning wist hij wie belde en had meteen ook door waarvoor ik belde.
Binnen de minuut heeft hij mijn fout gecorrigeerd en gevraagd of hij nog met iets kon helpen.
Dat ik om 22u50 een winkel nog kan bellen, dat zij tot middernacht bereikbaar zijn, ze mijn probleem meteen zelf kunnen oplossen en daar niet moeilijk over doen en toch morgenvroeg om 8u00 mijn pakket zal geleverd worden (als bPost meewerkt tenminste) ... dat noem ik wel klantgericht zijn en een goede service geven.
Zelfs al mocht ik vijf minuten moeten wachten hebben, dan was dat nog steeds minder erg dan tot daar te moeten gaan, mijn voucher kwijt te zijn of langer te moeten wachten op mijn product.
Ik heb vroeger ook al eens een beetje langer moeten wachten of een minder gedienstig persoon gehad, maar dat is gelukkig meer uitzondering dan regel.
Vorige week ook iets besteld en afgehaald in de winkel ... niettegenstaande het zaterdag was, lag het een half uur later toch mooi klaar gereserveerd op mijn naam.
Ook met “volgens het boekje” heeft u het fout ... dat is geen wet maar een conventie die slechts door een paar bedrijven ondertekend werd.
Als een bedrijf die niet ondertekend heeft, dan kunnen ze er ook geen inbreuk tegen maken.
En die conventie voorziet ook geen permanente snelle respons op alles ... die houdt ook rekening met drukkere momenten, maar dat deel laat u steeds achterwege.
Mvg,
Edit:
Vermoedelijk bent u heel gezond, want ik zie u nooit klagen over lange wachttijden voor medische zorgen.
- Afspraak bij de dokter, meestal een uur tot anderhalf uur te laat.
- In het ziekenhuis op afspraak ... kan uren te laat zijn.
- Tandpijn ... binnen drie weken is er een plaatsje als je echt pijn hebt, anders binnen een maand of twee.
- Oogarts ... binnen drie tot zes maand kan men een afspraak hebben tenzij hoogdringend.
- Dringend een MRI nodig wegens verlammingsverschijnselen ... toch niet de eerste twee maand.
- Afspraak neurologie ... binnen zes maand mijnheer, tenzij zeer dringend dan kan het op een maand of twee.
- Spoedgevallen ziekenhuis ... door drukte zeven uur en half wachten op de eerste dokter (effectief meegemaakt).
Wat zijn de wachttijden bij CB daartegen? [emoji6]
Comment