Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Privaat terrein - parking betreden.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Privaat terrein - parking betreden.

Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
    Je kunt aan de ingang een ketting hangen zo te zien op de foto.
    Dit is geen alternatief. Dit trekt op niks bij een gebouw zoals het onze. En bovendien zijn wij niet zinnens steeds maar die ketting vast te leggen of los te maken. Dit is een maatregel die niet serieus is en meestal maar een heel korte tijd meegaat. Als je dagelijks met twee wagens meerdere keren je huis verlaat, dan is dit echt niet te doen hoor.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Waarom rijd die niet tot aan dat kruispunt en doet daar zijn maneuver zoals je aangeeft op de groene pijl?

mir

Dat vragen wij ons ook af hoor.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Je kan beginnen met zo'n rubberen slang over de grond te leggen, zoals in een benzinestation. Als je erover rijdt gaat de bel.
        Mag ook een sirene zijn. Of zoiets: http://www.freesound.org/people/jbum/sounds/32089/
        Dan kijken al de buren. En dat hebben ze niet graag.
        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Dit is geen alternatief. Dit trekt op niks bij een gebouw zoals het onze. En bovendien zijn wij niet zinnens steeds maar die ketting vast te leggen of los te maken. Dit is een maatregel die niet serieus is en meestal maar een heel korte tijd meegaat. Als je dagelijks met twee wagens meerdere keren je huis verlaat, dan is dit echt niet te doen hoor.
          ja maar na een paar weken zal ze het wel afgeleerd hebben zeker...
          wat grote bloempotten zetten zodat de inrit wat smaller wordt en ze niet meer zo makkelijk kan draaien kan ook helpen

Comment

Ze moeten ondertussen al mijn briefje ontvangen hebben en we zullen nu zien hoe ze reageren in de toekomst. Voorlopig, gisteren en vandaag toch nog geen madam zien opdraaien. Je zit natuurlijk geen ganse dag met je neus op je voortuin te kijken. Wij zijn mensen die vooral genieten van onze achtertuin en niet leven van de straart. We zien dus wel wat het wordt tijdens de werkweek. Maar ik vermoed dat ze het toch al een beetje gesnapt hebben.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
              Je kunt aan de ingang een ketting hangen zo te zien op de foto.
              En zelf moeten uitstappen om deze te openen en sluiten telkens je thuis komt of vertrekt?
              Is alles behalve handig.
              Ze moeten gewoon van zijn eigendom blijven, punt uit.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

De foto maakt veel duidelijker (tis trouwens een fotoforum ook heh )

Is idd echt absurd wat ze doen.
                Kan je niet een tijdje je wagen of een voorwerp op de oprit laten staan tot em nieuw gewoontes is aangeleerd? (een hond moet je ook een paar dagen laten wennen aan een nieuw idee LOL)

Comment

Comment

Als een fractie van de energie die gestoken is in dit Topic gebruikt zou zijn in een gesprek met de betreffende buur zou het probleem hoogstwaarschijnlijk al lang opgelost zijn.
                    http://www.smuttynose.nl

Comment

• Re: Privaat terrein - parking betreden.

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                      Als een fractie van de energie die gestoken is in dit Topic gebruikt zou zijn in een gesprek met de betreffende buur zou het probleem hoogstwaarschijnlijk al lang opgelost zijn.
                      Ik ben ervan overtuigd dat een gesprek met een buur die dergelijk misbruik maakt in verkeerde aarde valt en aanleiding geeft tot een discussie die je liever niet voert. Als iemand uit je buurt zoiets al lange tijd doet is dit volgens mij een totaal gebrek aan respect en daarom hou ik het liever bij een kort, vriendelijk en beleefde schriftelijke uitnodiging om dit niet meer te doen.
                      Ik steek dus liever wat energie in info en trek dan conclusies hoe ik de zaak best aanpak, dan moet ik er nadien geen spijt van hebben. Met dergelijke zaken heb ik geen ervaring en bovendien hoor ik ondertussen ook nog eens hoe anderen er over denken. Zo zit er in dit praatcafé ook nog wat leven hé.
                      Last edited by enero; 31 mei 2015, 08:10.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Ik ben ervan overtuigd dat een gesprek met een buur die dergelijk misbruik maakt in verkeerde aarde valt en aanleiding geeft tot een discussie die je liever niet voert. Als iemand uit je buurt zoiets al lange tijd doet is dit volgens mij een totaal gebrek aan respect en daarom hou ik het liever bij een kort, vriendelijk en beleefde schriftelijke uitnodiging om dit niet meer te doen.
                        Ik steek dus liever wat energie in info en trek dan conclusies hoe ik de zaak best aanpak, dan moet ik er nadien geen spijt van hebben. Met dergelijke zaken heb ik geen ervaring en bovendien hoor ik ondertussen ook nog eens hoe anderen er over denken. Zo zit er in dit praatcafé ook nog wat leven hé.
                        Ik denk dat ik het anders zou doen maar je hebt gelijk: het brengt zeker veel pennen in beweging
                        http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                          Ik denk dat ik het anders zou doen maar je hebt gelijk: het brengt zeker veel pennen in beweging
                          Zo zie je maar dat een probleempje delen met anderen wat energie genereert.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Enkel inzetbaar in zuiderse oorden.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              En zelf moeten uitstappen om deze te openen en sluiten telkens je thuis komt of vertrekt?
                              Is alles behalve handig.
                              Ze moeten gewoon van zijn eigendom blijven, punt uit.
                              Een medicijn in nemen tegen territoriumdrift wordt je veel gelukkiger van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                                Een medicijn in nemen tegen territoriumdrift wordt je veel gelukkiger van.
                                Jammer, maar onvindbaar hier te lande...
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X