Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Privaat terrein - parking betreden.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik heb mijn parking voor mijn praktijk in twee gedeeld, en in het midden een bordje geplaatst met de melding privé parking, ik heb nu wel een grote parking, zeker 50 meter diep.
    Het eerste vrije gedeelte wordt altijd gebruikt door mensen die in de buurtwinkels moeten zijn of vlakbij wonen. Het privé gedeelte dient voor de patiënten.
    Af en toe brengt iemand eens een fles wijn als dank voor het openbare gebruik…. Maar het is inderdaad ooit anders geweest…… op een gegeven moment was ik precies geen baas meer over mijn eigen parking….
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

• Re: Privaat terrein - parking betreden.

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Jammer, maar onvindbaar hier te lande...
      Maar wat wij hier wel hebben is deze :

Aanwezig in de meeste familie medicijnkastjes in West-Vlaanderen. "- minol": = synoniem voor mijn huis(je), mijn tuin(tje), mijn parking en dergelijke ...
      Nadeel : 3 keer per dag insmeren en enkel verkrijgbaar in kleine formaten.
      En naar het schijnt worden de gebruikers er ook gelukkiger van.
      Last edited by enero; 31 mei 2015, 10:05.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

• Re: Privaat terrein - parking betreden.

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ik heb mijn parking voor mijn praktijk in twee gedeeld, en in het midden een bordje geplaatst met de melding privé parking, ik heb nu wel een grote parking, zeker 50 meter diep.
        Het eerste vrije gedeelte wordt altijd gebruikt door mensen die in de buurtwinkels moeten zijn of vlakbij wonen. Het privé gedeelte dient voor de patiënten.
        Af en toe brengt iemand eens een fles wijn als dank voor het openbare gebruik…. Maar het is inderdaad ooit anders geweest…… op een gegeven moment was ik precies geen baas meer over mijn eigen parking….
        Hier gaat het enkel om een privé-parking Francis. Mijn praktijk is op een ander adres en daar zijn geen problemen. Ik heb daar naast de ruime parkeermogelijkheid in de straat, betalend of blauwe zone, een parkeerplaats voor mijn garage waar "in principe" ik alleen mag opstaan (normaal moet je daar dan je nummerplaat bevestigen), maar ik laat mijn patiënten toe, daar toch te staan. Ik zeg er wel bij dat ze een boete riskeren indien de politie zou optreden. Maar dit is tot nog toe nog niet gebeurd. Tijdens het weekend, als ik er niet ben en mijn buren weten dat, mogen ze daar dan ook gerust staan. Het is zelfs al eens gebeurd dat ik daar op een zondag moest zijn en er iemand opstond.
        Last edited by enero; 31 mei 2015, 10:03.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
        X