Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den troep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Den troep

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht

En wat heb ik daar geleerd? Niets! Voor mij een volstrekt overbodig gebruik, lees misbruik van een jaar van iemands leven.
    Op het randje van Suïcidaal precies...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
      Op het randje van Suïcidaal precies...
      Zo ver hebben ze me bijlange niet gekregen. Ik had wel vlug genoeg door hoe het "systeem" werkte en verder gewoon aftellen. Die kerels kwam je later in het burger en beroepsleven toch niet meer tegen.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Toen waren er wel geen GASboetes nodig.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ne karottentrekker onder ons en nog zelf voor uitkomen...Ja (man)
          Ja, hela zeg, ik heb dat jaar wel gewerkt en dus ook belasting betaald. Jij niet neem ik aan. Wie is er hier dan de karottetrekker ?????
          En daarbij :

1: ze hadden me maar moeten pakken. Ik gebruikte de mazen van het net, perfect wettelijk.
          2: jij kent de ware medische toedracht niet
          3: er staat geen smiley bij dus je meent je misselijk gewauwel wel degelijk neem ik aan
          4: samengevat vind ik dit dus een bijzonder lage reactie
          5: doe me dus een plezier en gooi me in jouw prullenbak, je zal er je zelf in terug vinden

Comment

Ne karottentrekker onder ons en nog zelf voor uitkomen...Ja (man)
            Tja, van respect gesproken voor diegene die hun plicht wel dienden te vervullen.
            Ik ben er in ieder geval niet beschaamd om dat ik mijn dienst wel vervulde en merk het snel wie wel en niet milicien is geweest. Diegene die legerdienst hebben gedaan klagen en zagen minder rap.
            Het zou geen kwaad kunnen moesten ze het weer invoeren heb ik zo de indruk.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Ja, hela zeg, ik heb dat jaar wel gewerkt en dus ook belasting betaald. Jij niet neem ik aan. Wie is er hier dan de karottetrekker ?????
              En daarbij :

1: ze hadden me maar moeten pakken. Ik gebruikte de mazen van het net, perfect wettelijk.
              3: er staat geen smiley bij dus je meent je misselijk gewauwel wel degelijk neem ik aan
              5: doe me dus een plezier en gooi me in jouw prullenbak, je zal er je zelf in terug vinden
              Wat hebben die belastingen daar nu in godsnaam mee te maken ?
              Miliciens hebben bijna een jaar gratis gewerkt voor de overheid, hoe zouden ze dan nog belastingen moeten betalen ?
              Omtrent je medische geschiktheid wil ik mij niet uitspreken, maar je liet ei zo na uitschijnen dat je je er vanonder hebt getrokken en nu blijkt het plots ernstiger te zijn. Wees dan tenminste helder in je uitspraken.
              Mensen die hun dienstplicht hebben vervuld verdienen op zijn minst ook respect.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

zie #64

Bent U psycholoog of hematoloog ? Internist wellicht ?
                Alleen de zon schijnt en de kippen leggen eieren. Ik was perfect helder in mijn uitspraken, wat jullie er achter zoeken kan me niet verdommen. En wat jullie er nog meer achter zoeken heeft te maken met medisch geheim en daar hebben jullie niks komma nul mee te maken, punt uit. Komaan zeg.
                Betreft de belastingen : beschrijf mij de toegevoegde waarde van de toenmalige miliciens aan de gemeenschap. Waar beweer ik dat ze ook nog belastingen zouden moeten betalen ? Geef me die #

Waar beschimp ik de mensen die hun dienstplicht hebben vervuld ? Geef me ook die #
                Ik heb de wet gebruikt, niet meer, niet minder. Als dat ook al niet mag. Iedereen kent de redenen om burgerlijk aan de dienstplicht te verzaken (broederdienst en patata) maar er zijn ook de medische redenen. Die kent bijna niemand. Mag ik me informeren ja ?
                Over mijn medische geschiktheid wil je je niet uitspreken, zeg je. Kleine correctie : KAN en MAG je je niet uitspreken.

En JA : ik ben een brave burger die zich op twee parkeerboetes na schikte naar de wet, daarom ben ik nu WEL in mijn gat gebeten

Geef me dus die twee # of zwijg.
                Last edited by Guest2; 10 november 2013, 02:02.

Comment

GEEF ACHT!!!
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

En daarbij :

Haha, bij U hebben ze dat geleerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      ....... opvoeding en respect.....daar zit het probleem tegenwoordig.
                      onzin..het is van alle tijden hoor:

grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                        Wat hebben die belastingen daar nu in godsnaam mee te maken ?
                        Miliciens hebben bijna een jaar gratis gewerkt voor de overheid, hoe zouden ze dan nog belastingen moeten betalen ?
                        Omtrent je medische geschiktheid wil ik mij niet uitspreken, maar je liet ei zo na uitschijnen dat je je er vanonder hebt getrokken en nu blijkt het plots ernstiger te zijn. Wees dan tenminste helder in je uitspraken.
                        Mensen die hun dienstplicht hebben vervuld verdienen op zijn minst ook respect.
                        Sommige gaan toch ver in hun beweringen.

Comment

... Ik gebruikte de mazen van het net...
                          of de mazen in de wet.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            of de mazen in de wet.
                            grt,bouk.
                            Zo is dat
                            Ik heb geen enkele wet overtreden.
                            Ik hou er dan ook niet van om door derden op het matje te worden geroepen.

Comment

Zo is dat
                              Ik heb geen enkele wet overtreden.
                              Ik hou er dan ook niet van om door derden op het matje te worden geroepen.
                              Als een duiveltje in een wijwatervat nu...maar het kwaad is al geschied...en denk dat je nu wel twee keer nadenkt voor je weer zoiets op een forum smijt...niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                                Sommige gaan toch ver in hun beweringen.
                                Gratis gewerkt in elk geval : o.a. onderhoud van de gebouwen (kazernes) en het materiaal van de staat en tot in het koningshuis toe werd er een handje geholpen. Ook bij momenten gratis dienstverlening voor de gemeenschap.
                                Toegegeven, en ik denk dat velen onder ons dat wel zal geprobeerd hebben in die tijd, heb ik ook eerst geprobeerd ervan af te geraken. Ik was echter fysiek te goed en mijn familiale toestand was blijkbaar ook niet van dien aard dat ik kon doorgaan als kostwinner.
                                Maar al bij al was het een leuke tijd met af en toe eens met de voetjes op de grond als het te ver ging. En à propos, ik kuis mijn schoenen nog steeds zelf op een militaire manier en krijg er, van diegenen die dat opmerken, zelfs leuke opmerkingen over.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X