Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den troep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Den troep

Content dat ik die gedaan heb, terug invoeren zou ik zeggen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Freddy, ik volg je hier 100% in....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Freddy, ik volg je hier 100% in....
        Mag ik weten wat jullie hebben uitgevoerd bij den ABL?
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Denk dat geen slecht idee zou zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
            Denk dat geen slecht idee zou zijn
            Vooral blijven denken!
            Mvg.
            Robert

Comment

Niet denken..., zeker van zijn.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Pol, discipline lijkt voor sommige blijkbaar een scheldwoord.....
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ik heb geen leger nodig gehad om discipline te leren, en mijn kinderen ook niet.

Een Jezuïetencollege is minstens zo effectief.

Comment

Ik was bij lichting 92 en laat dit net het eerste jaar geweest zijn dat vrijgesteld werd van zijn legerdienst. Ik heb dus niet het "voorrecht" gehad om een jaartje soldaatje te spelen waardoor ik ook niet kan schrijven wat ik gemist zou hebben.
                    Toch even dit. In veel landen is het bewaken van kazernes nooit een taak van newbies maar in België wel, want ja, de boefers zagen dit onder hun stand.
                    Verder wordt wel eens geopperd dat men er discipline leert alsook respect te hebben voor de hiërarchie. Dat kan allemaal wel zijn maar daarvoor had ik het leger niet nodig, dat het voor sommigen een leuke tijd was neem ik wel graag aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Pol, discipline lijkt voor sommige blijkbaar een scheldwoord.....
                      Ja Francis, discipline schijnt inderdaad een woord te zijn dat volledig verbannen is uit de hedendaagse samenleving, of zoals je aangeeft zal je misschien moeten beschaamd zijn als je 'den troep' hebt meegemaakt.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Ik heb geen leger nodig gehad om discipline te leren, en mijn kinderen ook niet.

Een Jezuïetencollege is minstens zo effectief.
                        Ik pleit ook al langer voor strenge colleges en dan liefst terug met het uniform en waarom ook geen internaten. In Groot Brittanië kennen ze dat nog wel, maar dan "in bepaalde kringen".
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Opvoeding is inderdaad een groot probleem, respect, nog zo'n waarde die aan het verdwijnen is......
                          Ik word mottig als ik zie hoe ouders hun kinderen niet onder controle hebben en dat begint al heel vroeg, wat ik allemaal zie gebeuren in warenhuizen waar kinderen soms de boel afbreken en waar de ouders amper of niet reageren .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Ik ben nét dat beetje slimmer geweest en heb me laten afkeuren op medische grond.
                            Ik heb niks gemist.
                            Ne karottentrekker onder ons en nog zelf voor uitkomen...Ja (man)

Comment

Ik heb geen enkel probleem met discipline. Blinde discipline daarentegen die enkel afgedwongen wordt voor een streep of een ster op hun schouder? Bijvoorbeeld verplicht worden de bloemen water te geven. Niks mis zal je denken. Behalve als die bloemen van plastiek zijn. Nog een mooie. Gevallen bladeren gaan ruimen in een bos. Uiteraard maar anekdotes, maar zo zijn er nog wel voorbeelden. En daardoor denken dat je iemand discipline aanleert?
                              Daartegenover hebben er velen leren drinken, lees zuipen en roken ondanks de discipline die hen werd opgelegd.
                              Ik ben niet anti leger, zolang je er maar zelf voor mag kiezen.
                              Ik denk dat het met de tegenwoordige jeugd, die veel assertiever is, de streepjes en sterretjes dragers het heel wat moeilijker zouden hebben om deze in "hun" gareel te laten lopen.
                              Mvg.
                              Robert

Comment

En dan belanden we weer bij het beginpunt : opvoeding en respect.....daar zit het probleem tegenwoordig.

Comment

Working...
                                X