Re: Rookverbod
Je mag de reacties niet veralgemenen hé... lees mijn bijdragen en je zal zien dat ik niet fanatiek ben (en ik ben een ex-roker). Het is zo dat fanatieke reacties tegenreacties van de zelfde strekking krijgen. Voor mij en voor veel anderen mogen die bruine kroegen gerust blijven (daar komen toch geen fanatieke niet-rokers)... voor mij mogen er restaurants zijn waar roken niet verboden is, niet-rokers zullen er niet komen eten. Buiten roken is ook voor de meeste geen probleem hoor...
Het is vooral de bedrijfs- en de medische wereld die aangedrongen hebben op een algemeen rookverbod... en de Belgische staat denkt dan 'iedere Belg gelijk voor de wet' (ik weet het, ze denken niet altijd zo) en zorgt voor een algemeen verbod (met uitzonderingen).
Ik was vrij serieus hoor... ik begrijp alleen niet op welke wijze een niet-roker respect kan tonen aan een roker. Behalve door hem overal te laten roken?
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno
Bekijk bericht
Het is vooral de bedrijfs- en de medische wereld die aangedrongen hebben op een algemeen rookverbod... en de Belgische staat denkt dan 'iedere Belg gelijk voor de wet' (ik weet het, ze denken niet altijd zo) en zorgt voor een algemeen verbod (met uitzonderingen).
Ik was vrij serieus hoor... ik begrijp alleen niet op welke wijze een niet-roker respect kan tonen aan een roker. Behalve door hem overal te laten roken?
Comment