Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleding.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kleding.

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Ja, ik heb ook al opgemerkt dat wetenschappers er meestal slordig en onverzorgd uitzien, zelfs op het randje van het verwerpelijke. Er zijn er zelfs bij die je met geen tang zoudt willen vastnemen. Zakenlui daarentegen zien er meestal netjes en verzorgd uit .
    De ene zal waarschijnlijk het geld opdoen dat de andere heeft binnengehaald. Wie de slimme is moet iedereen maar voor zich invullen.
    Geloof dat vooral tot in het extreme en je bent goed bezig.
    WIE haalt er het geld binnen op de rug van WIE ?

Maar wie van de huidige topwetenschappers zou je met geen tang willen vastnemen ? Ik ga makkelijk doen : noem er mij gewoonweg drie.
    Cox, Green en Witten, wat denk je ? Verwerpelijke wetenschappers ?
    En daarnaast drie van onze bobo's : Haek, Thijs en de derde mag je zelf kiezen.

WIE heeft er de beste grijze massa denk je ?
    En nu NIET rond de pot draaien als je wil.

Comment

Ooit eens ergens gelezen dat wanneer je een bepaal de status verwerft, je het kan permitteren om er verfromfraaid uit te zien, het ging over Bruce Willis tijdens een of andere Oscar uitreiking, dacht ik (hij droeg toen een armtierig T-shirt en versleten jeans)
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Ja, ik heb ook al opgemerkt dat wetenschappers er meestal slordig en onverzorgd uitzien, zelfs op het randje van het verwerpelijke. Er zijn er zelfs bij die je met geen tang zoudt willen vastnemen.
        Ik heb 4,5 jaar als wetenschapper gewerkt en dat is lang genoeg om te weten dat dit niet klopt. Het is anderzijds wel logisch dat je als wetenschapper niet in maatpak gaat werken...
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
          Ik heb 4,5 jaar als wetenschapper gewerkt en dat is lang genoeg om te weten dat dit niet klopt. Het is anderzijds wel logisch dat je als wetenschapper niet in maatpak gaat werken...
          Lang leve de wetenschappers
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            Lang leve de wetenschappers
            Ze leve lang in het buitenland, toch de betere en best betaalde
            Denk ook dat ze fatsoenlijke kleren dragen
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Lang leve het dragen van comfortabele werkkledij (Snickers) maar anders graag een jeans en T-shirt.
              Als ik de managers van een klant ontmoet of op beurzen sta dan steeds een kostuum met das. Iedereen draagt dan eenzelfde wit hemd met het logo van het bedrijf en iedereen uiteraard dezelfde das. Het is dan voor mij geen kwestie van wat ik belangrijk vind maar komt het erop neer dat je op bv. een beursstand je er staat als "blok".
              Iedereen roept moord en brand als een nationale voetbalspeler andere kledij of tas draagt en dat is in een bedrijf niks anders. Soms primeert het algemeen belang boven het individuele maar nog eens, voor mij het liefst casual

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Moet dat echt??
                Mijn man heeft zelfs geen stropdas in zijn kast hangen
                Ik heb dat ook niet. Ook niet van plan het aan te schaffen.

Walter
                D850

Comment

Ik omarm mijn vrouwelijkheid met veel plezier met zo'n zaken, maar een modeshow doe ik niet aan mee en een man die staat in maatpak en dat met plezier gaat dragen, mooi, maar een die tegen zijn gedacht als aan azijnpisser staat te pulken aan een plastron ... pffff ... laat die mens toch lekker zijn jeans aantrekken!!! Het is al uiterlijke schijn en aangekocht status, de echte mens is een stuk belangerijker! Als men mij niet moet met mijn goedkoop bloeske van de wibra, ewel, dan mogen ze ophoepelen! Ik ben IK en daar ben IK fier op, mijn kledij zegt niets, IK ben diegene die ik ben, niet textiel! Ik draag wat ik leuk vind en wat ik betaalbaar vind en waar ik zin in heb, als dat een duur "onder" en goedkoop "boven" is of omgekeer of alles goedkoop (alles duur - nuhhhh koop liever een lens!!!! ), dat is hoe ik mij voel en nee ik ga dat duur-wat niet houden voor mooi! En waarom niet met een goedkoop maar leuk wat naar een feest gaan??? Ik zie er geen graten in hoor! Temeer dat ik als vrouw weet van bepaalde bedrijven hoe het werkt ... als één lijn eindigd op twee dozen labels, ene een confectiemerk en ander een high-end merk ... tja ... be my guest om gek te doen! Ik trek er wel een foto van met mijn nieuwe lens voor het verschil
                  Last edited by Sonjabelgium; 24 juni 2012, 21:42.
                  Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                    Lang leve het dragen van comfortabele werkkledij (Snickers) maar anders graag een jeans en T-shirt.
                    De werkkleding van tegenwoordig is zo comfortabel dat ik voor vrije tijd geen jeans meer wil.
                    Jeans vind ik harde, stugge stof en als je een beetje transpireert blijft de broek aan je benen plakken zodat je uit je naad scheurt als je een verhoging op stapt.
                    Jeans was vast welkom om jute te vervangen maar anno nu jeans...
                    Voor mij niet, net als cassettebandjes, een herinnering aan ooit.
                    Voor de outdoor-mensen weet men trouwens ook hele fijne kleding te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      De werkkleding van tegenwoordig is zo comfortabel dat ik voor vrije tijd geen jeans meer wil.
                      Jeans vind ik harde, stugge stof en als je een beetje transpireert blijft de broek aan je benen plakken zodat je uit je naad scheurt als je een verhoging op stapt.
                      Jeans was vast welkom om jute te vervangen maar anno nu jeans...
                      Voor mij niet, net als cassettebandjes, een herinnering aan ooit.
                      Voor de outdoor-mensen weet men trouwens ook hele fijne kleding te maken.
                      Er bestaan ook geklede jeans
                      Niet gemaakt in dat echte jeansstof.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Er bestaan ook geklede jeans
                        Niet gemaakt in dat echte jeansstof.
                        Dat ken ik niet en ik hoef ze ook niet.
                        De 'oude' jeans zat pas fijn als die dringend de wasmachine in moest.
                        En kwam die daar dan uit leek het van karton te zijn.

Comment

Ik was zeker bij de eersten hier die technische kledij begonnen kopen.
                          Al meer dan 20 jaar komen al mijn broeken van Fjällräven. G1000.
                          Kan je overal mee verschijnen, zelfs op de route naar Kverkfjöll waar de normale blue jeans niet waren toegelaten.

Comment

I Sonja.

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                            Ik omarm mijn vrouwelijkheid met veel plezier met zo'n zaken, maar een modeshow doe ik niet aan mee en een man die staat in maatpak en dat met plezier gaat dragen, mooi, maar een die tegen zijn gedacht als aan azijnpisser staat te pulken aan een plastron ... pffff ... laat die mens toch lekker zijn jeans aantrekken!!! Het is al uiterlijke schijn en aangekocht status, de echte mens is een stuk belangerijker! Als men mij niet moet met mijn goedkoop bloeske van de wibra, ewel, dan mogen ze ophoepelen! Ik ben IK en daar ben IK fier op, mijn kledij zegt niets, IK ben diegene die ik ben, niet textiel! Ik draag wat ik leuk vind en wat ik betaalbaar vind en waar ik zin in heb, als dat een duur "onder" en goedkoop "boven" is of omgekeer of alles goedkoop (alles duur - nuhhhh koop liever een lens!!!! ), dat is hoe ik mij voel en nee ik ga dat duur-wat niet houden voor mooi! En waarom niet met een goedkoop maar leuk wat naar een feest gaan??? Ik zie er geen graten in hoor! Temeer dat ik als vrouw weet van bepaalde bedrijven hoe het werkt ... als één lijn eindigd op twee dozen labels, ene een confectiemerk en ander een high-end merk ... tja ... be my guest om gek te doen! Ik trek er wel een foto van met mijn nieuwe lens voor het verschil

Comment

Is deze wetenschapper er eentje in maatpak of "casual" kleding?
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                                Is deze wetenschapper er eentje in maatpak of "casual" kleding?
                                Hij heeft een outfit van pek en veren.

Comment

Working...
                                X